Hello:)

130 5 5
                                    

Pov Karl
(Hej pov Karl se mi píše nejlépe)

Seděli jsme v lavici a měli jsme před sebou před poslední hodinu. Byla to výtvarka. Měli jsme volnou zábavu, takže jsme mohli malovat co jsme chtěli. Nick tam pořád jen něco gumoval. Já jsem se mu zasmál.

„Čemu se směješ?!" řekl šeptem.

„Jen jak to pořád gumuješ" zasmál jsem se.

„Tak mi to pomoct nakreslit a já ti pak něco koupím"

„Ok. A co tam chceš?"

„Nějakého týpka jak jezdí na skateboardu."

„Ok" řekl jsem a vytrhl mu ten papír. Začal jsem kreslit. Cítil jsem jak se na mě kouká.

„Tak hotovo" řekl jsem.

„Díky" řekl a já mu podal ten obrázek. Začal k tomu něco přikreslovat. Končili jsme za 3minuty.

„Hej už to budeš mít? Za 3minuty končíme" zeptal jsem se ho.

„Jo jenom něco dodělám." řekl a dodělával tam poslední čáry.

„Hotovo" ozval se a zrovna zazvonilo. Než jsme se všichni zvedli tak do třídy přišla ředitelka.

„Takže žáci. Dnes vám odpadá tělocvik."Řekla a odešla. Byl jsem tak rád. S Nickem jsme šly do šatny a převlékly jsme se. Šly jsme ven a já jsem s Nickem jsme se jen tak tam procházeli.

„Karle?" zeptal se.

„Ano?" odpověděl jsem. Zastavili jsme se a navázali jsme oční kontakt. Já jsem se koukal do jeho zeleno modro šedých očí.

„Nechtěl by jsi jít ke mě?? Mohli by jsme něco zahrát" řekl

„Ok" řekl jsem. Šly jsme a po cestě jsme si povídali.

„Tak jsme tady" řekl Nick a zastavil se před jedním domem.
Vešly jsme dovnitř. Šly jsme k jeho pokoji.

(Takhle vypadá Nickovo pokoj)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Takhle vypadá Nickovo pokoj)

„Tak tohle je moje sídlo" řekl
„Skočím nám pro něco k pití. Co si dáš?" ptal se.

„A co máš?"

„Colu, vodu a nebo monstra"

„Tak asi monstra" řekl jsem a Nick odešel. Já jsem si tam položil batoh a koukal se na fotky které tam má vyvěšené. Vyděl jsem tam jednu která byla roztržená ale já jsem tam viděl ještě něčí ruku. Byl tam asi on když byl malý. Potom jsem si na něco v vzpomněl. Rychle jsem si šel pro něco do tašky. Vyndal jsem fotku a šel jí dát k tý jeho. Pasovala. Potom přišel Nick a já fotku schoval.

„Tak zahrajem si něco. Třeba Mario kit?" ptal se. Sedli jsme si a on mi dal do ruky ovladač.

„Jo to je skvělý nápad" řekl jsem a on to zapl. Do hrály jsme jednu hru a já vyhrál.

„Nicku mě teď všechno došlo" řekl jsem z ničeho nic.

„Co ti došlo" divil se.

„Už vím kdo je můj kámoš ze školky a taky z 1 a 2 třídy."

„Kdo to je!?"

„Jsi to ty! " když jsem to řekl tak se na mě kouká jak na mrtvolu.

„Pocka ty jsi ten kluk se kterým se nikdo nechtěl bavit a když jsem se s tebou začal bavit tak ti nikdo nenadával"

„Jo to jsem já a ty jsi Sapnap. Tu přezdívku sis vymyslel když jsme se začínali bavit"

„Jo jak se z nás stali kámoši jenom protože jsme museli vedle sebe strávit jeden den a to za trest. Já jsem byl dítě který nedokázalo zavřít pusu."

„Víš jak jsme to zjistil"

„No povídej"

„nejdřív jsi mi někoho připomínal. Pak když jsi mi řekl svojí přezdívku. A nakonec jsem viděl tuhle fotku a já tu druhou část nosím za krytem."

„Tak tobě budeme snad říkat detektiv" řekl a zasmál se. Chvíli jsme si tam povídali a dost se zasmáli. Já jsem pak šel domů. Bylo něco kolem 22:00 a já si šel lehnout. Byl jsem tak rád že jsem to zjistil. Z toho přemýšlení jsem zavřel oči a usnul.

Skip Time

Dny ubývali rychle. Ubyl asi jeden měsíc a já jsem zase byl na cestě do školy. Byl pátek. Já jsem si vybíral oblečení které si vezmu na sebe. Vzal jsem si zeleno fialovou mikinu, černé triko a černé džíny. Vzal jsem si batoh a šel jsem na zastávku. Po chvilce tam přijel autobus. Vešel jsem dovnitř a u jediného kde bylo místo bylo u Tubba?

„Můžu?" zeptal jsem se.

„Jo" řekl. Já jsem si sedl.

„Ahoj. Proč nejdeš s Tommym?" ptal jsem se.

„Ahoj. No on tam nečekal a ani žádní kluci kteří s námi chodí."

„Ou, to mě mrzí." řekl jsem a Tubbo se koukal z okna.
„Vy jste se pohádali??" zeptal jsem se.

„Ne, jenom asi včera nepřišel domů. Nebere mi hovory a ani neodpovídá na zprávy."

„Tubbo neboj to bude dobrý" uklidňoval jsme ho. Je mi divný proč když vidím že někdo potřebuje utišit tak jsem tu pro něj ale když já potřebuju v těch nejhorších chvílí tak tu nikdo není. Jen doufám že se to změní. S Tubbem jsme potom vystoupily a šly do třídy. Šel jsem si sednout k Nickovi a zároveň jsem pozoroval Tubba a Tommyho. Byli docela v pohodě ale Tubbo to moc nezvládal. Nakonec Tommy Tubba obejmul a bylo to zase v pořádku.

„Karle hádej jakou mám novinu" ptal se mě Nick

„Nevím" řekl jsem.

„Mám holku"

Tak a jsme na konci kapitoly.

Omlouvám se že to vydávám až teď ráno ale večer jsem to nestihla. Je to trochu kratší kapitola ale jinak mi to nevyšlo. Měla jsem tam něco víc napsanýho ale jeden odstavec se mi smazal a omlouvám se za chyby nestíhala jsem

883 slov

<BAMBULKA>

Only you..... CZ [karlnap]Kde žijí příběhy. Začni objevovat