Pov Nick
Hnedka na to jak mi Karl řekl že mě moje holka podvádí tak jsem se s ní rozešel. Šel jsem domů. Otevřel jsem dveře a vešel do obýváku.
(Pro představu. Nickovo byt)
Tam jsem si odložil kufr a šel do pokoje. Věděl jsem že to byla moje chyba a že kvůli mě na mě Karl křičel. Seděl jsem na zemi a jenom přemýšlel. Z toho všeho mě vyrušilo klepání. Myslel jsem že to bude Wilbur nebo Alex a zmlátí mě. Otevřel jsem a stál tam Dream. Vešel dovnitř a šly jsme do obýváku.
„hej co se mezi vámi stalo? Já jsem vás viděl a nebyl to příjemný pohled" řekl a sedl si na gauč
„No jak jsem mu řekl že mám holku tak se, se mnou moc nebavil a snažil se mě ignorovat. Takže jsem si ho dneska odchytl a zkusil s ním promluvit. On mi ale řekl něco do stylu. Že mě miluje a že mu na mě záleží." řekl jsem a sklopil jsem pohled k zemi.
„A ty k němu něco cítíš?" zeptal se mě Dream.
„Takhle. On mi ještě řekl že viděl mojí holku se líbat s jedním prvákem. Já mu věřil a potom jsem se s ní rozešel. Cítím k němu něco ale nevím jak si s ním o tom promluvit"
„Nejsem úplně nějaký poradce ohledně tohohle, ale měl jsem to samý s Georgem." když to dořekl tak se zarazil.
„Ty a George jste spolu!?!?"
„Kurva. Neměl jsem to nikomu říkat"
„Já to nikomu neřeknu. Spolehni se. A dáš mi teda nějakou radu?" doufal jsem
„Jo, ale Georgovi ani muk" ujistil se.
„jasný" kývl jsem.
„Zkus to třeba ve škole. Teda jestli tam ještě příjde. Zkus mu napsat. Pozvi ho někam a tam si s ním o tom v klidu promluv"
„Jasně kapitáne" řekl jsem větu kterou on nesnáší když mu někdo řekne.
„Ještě jednou mi takhle řekneš a uvidíš" asi se trochu naštval.
„Jo v klidu" potom jsme si tam povídali o všem možným.
„Zajedeme do Mekáče??" zeptal se mě Dream. Já jsem jen kývl. Zvedli jsme se a vyšli z domu. Nastoupily jsme do auta a Dream řídil. Byla už tma, ale mekáč měl stále otevřeno. Je to moje záchrana když nechci vařit. Vešly jsme dovnitř a stouply jsme si do fronty. Byli jsme na řadě a objednali jsme si jídlo. Den uběhl strašně rychle, ale musel jsem se s Dreamem rozloučit a jít spát.
Ráno mi zazvonil budík a musel jsem jít do školy. Došel jsem tam ale Karl tam nebyl. Docela ho i chápu, ale bez něj je den nuda.Pov Karl
Věděl jsem že už jim skončili hodiny. Byl jsem tak rád, ale zároveň jsem byl sám. Pořád jsem na to koukal a zbýval mi jen jeden díl. Asi po 45minutách někdo zaklepal. Odhodlal jsem se a šel jsem otevřít. Stál tam Tubbo.
ČTEŠ
Only you..... CZ [karlnap]
RandomKarl ve svém prostě opakujícím se životě potká člověka. Bude s ním zažívat city které s nikým dosud nezažil. Děkuji ti za ty nejlepší dny mého života. Byl jsi pro mě člověk na kterého jsem myslel 24/7. Prožíval jsem s tebou krásné chvíle a taky záž...