Pov Karl
Došel jsem domů a lehl jsem si do postele. Přemýšlel jsem nad Nickem. Je na mě nějaký milí. Z toho přemýšlení mě vyrušil telefon. Přišla mi zpráva od Nicka. Rozklikl jsem to.Nick
Ahojky:) doufám že
tě od něčeho nevyrušuji
ale mám se tě zeptat.
Jestli s námi nepůjdeš na.
párty jednoho našeho
bývalého spolužáka?Já
Ok a kdy je ta
Párty??
Nick
Jo je v sobotu.
Začíná v 20:00
Já
Ok řeknu ti ve
škole tak zatím
čau.
Nick
Čau
Napsal a já mu dal zobrazeno. Bylo něco kolem 20:00 a já jsem si šel sednout na gauč. Něco jsem si pustil v televizi a koukal jsem na to. Byl to Harry Potter a Fénixův řád. Skončilo to nějak ve 23:15. Do koukal jsem to a šel si lehnout do postele.(Dejme tomu že se stihl převlíknout a udělat si hygienu)Pov Karl
Ráno jsem se vzbudil okolo 6:00. Půl hodinu jsem koukal do stropu a ztrácel jsem se ve svých myšlenkách. Nakonec jsem se odhodlal že vstanu. Došel jsem do kuchyně a udělal jsem si snídani. Dojedl jsem a šel jsem si vzít věci na sebe. Vzal jsem si šedé džíny, nějaké random triko a černou mikinu. Nestíhal jsem a tak jsem musel na zastávku běžet. Ano, s astma to nejde. Záhadně jsem ho stihl. Po asi 10minutách autobus dojel ke škole. Šel jsem směr moje třída. Vešel jsem dovnitř a šel si sednout na místo. Nick tam ale nebyl. Po chvilce ke mě přišel Dream.
„Čau. Co potřebuješ??„ zeptal jsem se ho.„Čau. Hele nevíš co je s Nickem??„ zeptal se mě.
„Nevím. Ani mi nenapsal nic."
„A zkusíš mu zavolat?"
„Klidně ale proč mu nezavoláš ty??" divil jsem se.
„No já jsem mu napsal snad milión zpráv a zkoušel mu volat. Ale nic."
„Ok tak já to zkusím" řekl jsem. Vzal jsem si mobil a zavolal Nickovi. Nezvedal to.
„Nezvedá to" řekl jsem zklamaně.„Ok. Tak díky že jsi to aspoň zkusil."řekl a odešel. Po chvíli zazvonilo na hodinu.
Bylo 8:30, tím pádem za 15minut zvoní. Nevnímal jsem okolí a najednou někdo zaklepal na dveře. "Dále" řekl učitel a někdo vešel do třídy. Byl to Nick.
„Nicolasi proč jste přišel pozdě!?"
„Dobrý den. Já se omlouvám ale já jsem si zapomněl nastavit budíka." řekl a šel si sednout.
„Ty jsi si vážně zapomněl nastavit budíka?" potichu jsem se ho zeptal.
„Ne. Jenom jsem byl vzhůru do 3:00 a pak jsem ten budík jenom vypnul.Skip time
Dny ubýhali normálně jako každý jiný a byla tu sobota. Bylo 18:30 a mě za hodinu měl vyzvednout Nick. Panikařil jsem kvůli tomu že jsem nevěděl co si mám vzít na sebe. Nakonec jsem vybral koženou bundu, nějaké bílé triko a světlo hnědo žluté kalhoty.
ČTEŠ
Only you..... CZ [karlnap]
RandomKarl ve svém prostě opakujícím se životě potká člověka. Bude s ním zažívat city které s nikým dosud nezažil. Děkuji ti za ty nejlepší dny mého života. Byl jsi pro mě člověk na kterého jsem myslel 24/7. Prožíval jsem s tebou krásné chvíle a taky záž...