Hey!?

114 5 3
                                    

Pov Karl
Ležel jsem někde v nějaké místnosti. Byl jsem přivázaný k posteli. Strašně mě bolelo břicho, asi z toho jak do mě kopaly. Všude na obličeji jsem cítil bolest. Klepal jsem se zimou. Po chvilce do místnosti přišel brunet.

„Teď mě poslouchej. Budeš dělat to co ti já a Jack řekneme(není to Jack Manifold)" řekl a já jsem jenom kývl. Ani mluvit jsem nemohl, protože jsem měl v puse nějaký kus hadru. Tím pádem se mi i špatně dýchalo. S astma to není dobrý nápad. Brunet potom odešel a zamkl za sebou dveře. Byl jsem někde ve sklepě. Po chvilce ke mě přišel brunet i s tím Jackem.

„Dej nám nějaké číslo na tvého známého. Jestli chceš aby tě našly tak nám ho dáš" řekl brunet. Jack mi vyndal kus hadru z pusy, abych mohl na chvíli mluvit.

„Je to číslo na kámoše *******(já fakt nevím jak se tam u nich píšou telefonní čísla. Dokonce jsem si to i Googlila ale nic mi to nevyhledalo:( takže tak)" řekl jsem a brunet si vyndal mobil. Ťukal tam něco a po chvilce mobil vyzváněl.

Pov Nick
Objímali se tam ještě minutu a pak se Tubbo odtáhl. Tubbo si sedl zpátky na gauč a já jsem tam jen tak stál s Ranbooem. Ranboo si po chvilce přisedl k Tubbovi. Já jsem si sedl na křeslo které bylo trochu dál od toho gauče, kde seděl Tubbo a Ranboo. Snažil jsem se je poslouchat, ale zároveň jsem se koukal jinam.

„Tubbo neboj Karl se najde a všechno se vyřeší. Ano? Není to tvoje vinna. Ty za to nemůžeš." uklidňoval Ranboo Tubba. Tubbo už měl v očích slzy. Ranboo ho znova obejmul a tentokrát se Tubbo trochu rozbrečel.

„Klid Tubbo. Nic se nestane. Neboj se, Karl se najde a všechno bude v pohodě. Tubbo neplač" uklidňoval ho Ranboo. Ranboo asi věděl jak na to líp jak já. S Tubbem se znají dýl než mi všichni.

„Tubbo ty jsi určitě celou noc nespal. Pojď si lehnout a aspoň se ti trochu uleví." řekl Ranboo a pomohl Tubbovi jít k němu do pokoje. Tubbo ani nemluvil. Po chvilce jsem slyšel zavření dveří a kroky které směřovaly do obýváku. Ranboo si sedl na gauč.

„Tak co chceš teď dělat?" zeptal se mě.

„Ty tu zůstaneš s Tubbem. Já půjdu hledat Karla. Ale před tím. Má tu Tubbo někde notebook?? Vím že umíš najít lokaci lidí, podle jejich telefonního čísla." jen jsem doufal.

„Jo vím kde má Tubbo notebook a klidně ti to najdu." řekl Ranboo a zvedl se. Šel pro Tubbovi notebook. Mohli by jsme i na počítači, ale Tubbo tam spí. Ranboo přišel, otevřel notebook a řekl.

„Kurva. Chce to heslo"

„Zkus tvoje jméno" řekl jsem mu a on to tam asi naklikal.

„Funguje to." divím se že se neptal jak to vím. No nic.

„Jaké má Karl číslo?" ani jsem nic nedořekl a zavolalo mi neznámé číslo. Zvedl jsem to a dal jsem to nahlas.

„Haló?" řekl jsem.

„Máme tvého kámoše. Jestli nezjistíš kde je a nepřijdeš si pro něj do 24hodin. Je po něm. Teď ti dáme 1minutu na to aby sis promluvil s tím tvým kámošem"

„Rozumím" tohle jsem řekl.

„N-Nicku? " ozval se ten jeden hlásek.

„Karle!? Jsi v pohodě??" byl jsem tak rád že je na živu.

„Trochu. Nicku moc se ti omlouvám že jsem na tebe křičel. Byl jsem jenom naštvaný" řekl provinile.

„Ne Karle, to já se mám omluvit. Měl jsem se ti věnovat víc." dořekl jsem a mobil někdo tam zavěsil.

„Sape to je dobrá zpráva. Karl je na živu. Kdyby tu byl Tubbo tak by byl aspoň trochu v pořádku. No nic, dáš mi to jeho číslo??" řekl Ranboo.

„Jo je to *******" řekl jsem a Ranboo tam začal něco klikat.

„Mám to. Je to Road street dům číslo 4. Má být ve sklepě."

„Ranboo jsi skvělý. Díky. Příště ti zase s něčím pomůžu já." řekl jsem a šel jsem směrem ke dveřím. Ranboo za mnou přišel.

„To tam jdeš sám??" na tohle jsem zapomněl.

„Zkusím zavolat Wilburovi a Alexovi." vytáhl jsem si z kapsy mobil, najel jsem na Willovo kontakt. Vyzvánělo to a po chvilce to zvedl.

„Co chceš!?" byl trochu naštvaný.

„Je u tebe Alex??" zeptal jsem se.

„Jo?"

„Mohli by jste mi jít pomoc. Karla unesly a já vím kde je, ale nechci tam jít sám. Teda normálně by jsem tam šel sám. Ale potřebuju posily." myslím si že to kluci přijmou.

„Cože!? Karla unesly? Jasně půjdeme ti pomoct." řekl Alex vyděšeně.

„Ok, tak se sejdeme před Tubbovo domem."

„Ok" řekl Wilbur a zavěsil.

„Tak nejdu tam sám. Buď tu s Tubbem. Zkus ho potom uklidnit a já ti pak napíšu až Karla najdeme. Čau" řekl jsem a vyšel jsem z domu. Kluci tu byli do 5minut, což bylo fajn.

„a kde je ten dům? A jak si zjistil že je to tenhle dům??" ptal se Alex

„Celé od znova. Tubbo mě zaspamoval tak jsem mu zavolal. On mi řekl že se mu Karl neozývá a nebere mu mobil, dokonce prý byl i u jeho bytu, ale nic. Šel jsem teda k Tubbovi, aby jsem ho nějak uklidnil. Potom jsem zavolal Ranbooa. Ten si Tubba převzal do svých rukou. Tubbo po chvilce usnul a já jsem poprosil Ranbooa jestli nenajde lokaci Karlovo mobilu. On souhlasil. Něco tam klikal do toho notebooku. Poprosil mě o Karlovo číslo. Než jsem mu ho stihl nadiktovat, tak mi zavolalo neznámé číslo. Zvedl jsem to a byli to Karlovo únosci. S Karlem jsem chvilku mluvil. Ty jeho únosci mi řekli že mám 24hodin na to aby jsem ho našel. Potom hovor ukončily a Ranboovi jsem dal Karlovo číslo. On to vyhledal a já pak zavolal vám."

„Ty vole. A teď jaký je to dům??" divil se Wilbur

„Jo je to ulice Road street dům číslo 4. Má být ve sklepě."

„Tak na co čekáme? Jdeme" rozkázal Wilbur.

Šly jsme cestou. Měli jsme tam dojít až za 30minut.

Konec kapitoly

(Rovnou se vám omluvím, ale v neděli nevyjde kapitola. Jedu pryč a nevím jestli si jí připravím předem. Možná ale nic neslibuju)

1014 slov

<BAMBULKA>

Only you..... CZ [karlnap]Kde žijí příběhy. Začni objevovat