Pohled třetí osoby
Skip time:
29.7.
(Karlovo narozeniny)
Bylo něco okolo 6:00am a Nick se vzbudil. Opatrně vstal z postele a vzal si oblečení. Potichu šel do koupelny, tam si udělal hygienu a oblékl se. Šel do kuchyně, kde si vzal mobil a klíče. Napsal Karlovi vzkaz, kdyby se náhodou vzbudil a on byl ještě pryč. Dal ho do kuchyně na stůl a potichu odešel z jejich bytu. Namířil si to k Útulku v jejich městě. Vešel dovnitř a pozdravil. Přišel k recepci a řekl„Dobrý den, já by jsem tu měl mít obědnaný koťátko pod jménem Nicolas Armstrong”
„Ano. Pojďte za mnou” řekla recepční a Nick šel za ní. Namířili si to do zadu, kde začalo hodně kočiček mňoukat. Nick a ta recepční přišly k tomu jednomu. Bylo to malé bílé-teda trochu světle blonďaté-koťátko. Jmenovala se Buffy.
„Tak, tady ji máte” řekla recepční a dala Nickovi krabici s koťátkem do rukou.
„Děkuji a naschledanou” řekl Nick a odešel z toho útulku. Hneka na to, si to namířil do obchodního centra. Tam zašel Karlovi koupit pěkné kytičky, bonboniéru,jahodový dort,svíčky ve tvaru 20 a 4plechovky bílého monstra.
Vyšel z toho obchodního centra a namířil si to domů. Musel pospíchat, protože každou chvíli se má Karl probudit. Ano, i když mu napsal lísteček, tak chtěl aby to bylo překvapení.
Došel domů a opatrně za sebou zavřel dveře. Šel do obýváku kde to všechno připravil. Tu kočičku si dal do vedlejší místnosti.Karl se v tu dobu už začínal probouzet. Karl se už úplně vzbudil a bylo mu divné, že vedle něj není Nick. Promnul si oči a šel do obývaku, kde na něj čekali ty překvapení.
„Všechno nejlepší k narozeninám!” řekl Nick a obejmul Karla. Náhle se odtáhl a dál Karlovi velkou pusu.
„Díky. Strašně se mi to líbí, ale nemusel jsi to dělat” trochu se pousmál Karl
„Hm. Jo a pojď si nakrojit dort, máš druhé kulatiny” řekl Nick se samou radostí.
„Dobrá” řekl Karl a oba dva si sedli na gauč. Karl sfoukl ty zapálené svýčky a u toho si přal být s Nickem navždy Karl si vzal nůž do ruky a nakrojil ten dort. Nick mezitím vzal talíř a Karl položil první kousek dortu na talířek. Nick mu dal do ruky lžičku a Karl ochutnal.
„Je dobrý, ochutnej taky” řekl Karl a kousek dortu dal na lžičku a náhle Nickovi do pusi
„Tak jaký je??” zeptal se Karl s úsměvem
„Je dobrý, jo a ještě pro tebe mám jeden dárek” řekl Nick a odešel pro Buffy, která byla v krabici. Nick ji vzal a donesl ji ke Karlovi. Položil ji na gauč před Karla.
„Co to je??” zeptal se Karl.
„Rozbal a uvidíš” řekl Nick. Karl pomalu odendával výčko z krabice a uslyšel mňoukání. Hnedka to výčko odhodil a vzal si kočičku do rukou. Začal brečet.
„Karle, neplakej” uklidňoval Nick Karla.
„N-Nicku to jsi nemusel.”
Nick Karlovi otřel slzy„Už neplakej jo a její jméno je Buffy” řekl Nick
„Je překrásná. Děkuji. Jsi ten nejlepší. A máme ty věci pro ní??” Z Karlovo očí, pořad kapali nějaké kapky slz.
ČTEŠ
Only you..... CZ [karlnap]
RandomKarl ve svém prostě opakujícím se životě potká člověka. Bude s ním zažívat city které s nikým dosud nezažil. Děkuji ti za ty nejlepší dny mého života. Byl jsi pro mě člověk na kterého jsem myslel 24/7. Prožíval jsem s tebou krásné chvíle a taky záž...