Pov Nick
Stály jsme před tím domem.„Kluci. Měli by jsme zavolat policii” řekl jsem opatrně.
„Nicku když ty jsi nás sám volal. Policii by jsi zvládl zavolat sám. Nechtěl jsi tam vtrhnout nebo jo?? Proč jsi nás teda volal. Jen proto aby jsme tu byli s tebou?!!” hádal se se mnou Wilbur.
„Ne al-” nedořekl jsem to a Wilbur mě přerušil .
„Chápeš že jsme si mysleli že tam chceš vtrhnout a chceš tam posily. To jsi nám přesně říkal!!” řval na mě Will.
„Kluci můžete se kurva zklidnit!!!!” zařval najednou Alex.
„Bejt vámi, tak by jsem se první zeptal Nicka proč si nám zavolal a teď chceš jenom zavolat policii?” Alex je člověk který nesnáší hádky. Nejradši by od nich vždy utekl.„No takže pravda je.... Zavolal jsem vás jenom protože.... Myslím si že mě Karl nebude chtít vidět. Nechtěl jsem tam jít sám, jen proto aby jsem Karlovi nezhoršil stav. Myslel jsem že mě nenávidí a stále si to myslím.” sklopil jsem hlavu k zemi.
„Karle promiň. To jsem nevěděl.” omluvil se Will
„ v pohodě” usmál jsem se na něj.
„Takže zavoláme tu policii nebo ne??” zeptal se Alex, aby přerušil to trapné ticho.
„Jestli chcete” řekl jsem a Wilbur hnedka vyndal mobil. Klikal tam číslo policie. Po chvilce to operátor zvedl. Wilbur mu řekl svoje jméno,věk, adresu a ty ostatní jak se to dá říct. Píčoviny, které tam říkáte. Řekli mu že do 10minut tu budou.
Pov Ranboo
Ležel jsem v obýváku a koukal na televizi. Slyšel jsem křičení z Tubbovo pokoje. Rychle jsem se zvedl a běžel do Tubbovo pokoje. Vyděl jsem jak něco křičí ze spaní. Přiběhl jsem k němu.„Tubbo!! Prober se!!” začal jsem s ním třást. Po chvilce se probral. Já jsem seděl u něj. Byl strašně udýchaný. Objal mě.
„Tubbo neboj. Všechno je v pohodě. ” uklidňoval jsem ho. On se rozbrečel v mým objetí.
„Tubbo neplač. Všechno se za chvilku vyřeší. Neboj. Neplač” uklidňoval jsem ho. Už vím jak na to.
„R-Ranboo?” řekl tichý hlásek. V tom hlásku šel slyšet strach. Hodně velký strach.
„Ano??” pohladil jsem ho ve vlasech.
„Už se Karl našel??” přesně jsem věděl že se na tohle zeptá
„Ještě jsme ho nenašly, ale Wilbur, Alex a Nick se ho vydali hledat. Dokonce jsme s ním na chvilku mluvili.”
„Tak to je dobře” ještě byl vyděšený a celý se klepal. Zásadní pravidlo když se tohle stane. Nikdy se Tubba neptejte co se mu zdálo.
„Ranboo??” zeptal se tichý hlásek.
„Ano??” řekl jsem. Tubbo mi sundal masku a políbil mě. Jeho rty byli sladké. Po chvilce přestal kvůli nedostatku kyslíku.
„Ne promiň. Vím že jsi nechtěl. Chápu kd-” nedořekl ani slovo a já jsem ho začal líbat. Po chvilce začal spolupracovat. Chytl jsem ho na tváři a druhou rukou jsem mu chytil tu jeho. Po chvilce jsme se odtáhli kvůli nedostatku kyslíku. Tubbo byl velmi překvapený. Já jsem se na něj jenom usmál.
Pov Nick
Po 10minutách přijela policie. Odvedla ty dva. Já jsem běžel za Karlem.„Karle!! Jsi v pořádku?” byl už rozvázaný. Sedl jsem si k němu. Obejmul jsem ho.
„Nicku??” zeptal se jeden hlásek který patřil Karlovi
„Ano?? Co potřebuješ Karle??” něžně jsem se ho zeptal.
„Odpouštím ti a omlouvám se že jsem na tebe křičel.” utekla mu slza po tváři
„Odpouštím ti. Vím jak ti bylo” pousmál jsem se na něj.
„Můžeš vstát??„ zvedl jsem se a podal jsem mu pomocnou ruku. Jeho obličej nebyl moc dobrej. Pomocnou ruku přijmul a zvedl se. Asi jsem ho zatáhnul moc silně a on mi zpadnul do náruče. On se odtáhl a vyšly jsme ven. Nebyl už tak úplně šťastný jako jsem ho znal. Ale budu o něj dávat péči až do konce života. Venku stáli Wilbur a Alex. Karl se za nimi rozběhl a obejmul je. Jeho šťastnost se trochu zlepšila.
Pomalu jsem k nim došel.„Nicku??” Koukal jsem se všude možně ale pak se ozvali moje jméno. To jméno říkal Karl.
„Hmm?” kouknul jsem se na něj.
„Můžeme jít za Tubbem??” nevěděl jsem proč se mě na to ptá. Jeho život si ovládá sám.
„Klidně?” řekl jsem. Vydali jsme se na cestu. Karl si povídal s Alexem a Wilburem. Já jsem se tam jenom rozhlížel po okolí. Úplně jsem zapomněl napsat Ranboovi. Rychle jsem vytáhl mobil a napsal mu.
Já
Ranboo s Karlem, Alexem a Willem už jdeme domů.
Karl je v pohodě.
Jak se má Tubbo??Ranboo
Tak to je dobře.
Tubbovi to řeknu. Tubbo je
v pohodě. Už se vzbudil.Já
Za 20minut budeme tam.
Zatím čau.Ranboo
Dobře. Tak čau.Dal jsem mu zobrazeno a vypl jsem mobil.
Za 20minut jsme dorazili K Tubbovo bytu. Karl zaklepal. Otevřel nám Ranboo. Všichni jsme se přesunuli do obýváku kde seděl Tubbo. Tubbo koukal na televizi a ani si nevšiml že jsme tu i my. Karl mu zaklepal na rameno. On se otočil a Karla s velkou radostí obejmul. Ke mě přišel Ranboo a chtěl aby jsem s ním šel do jiné místnosti. Jen jsem kývl. Šly jsme do Kuchyně.
„Tak co jsi potřeboval??” zeptal jsem se ho
„Dneska jak se Tubbo probral, probral se tak že křičel. Měl asi noční můru. Objal a utěšoval jsem ho. On mě políbil. Pak se začal omlouvat, já jsem si ho k sobě přitáhl a začali jsme se líbat.” řekl nadšeně Ranboo.
„To vám přeju. Básnil jsi o něm hodně dlouho. Takže jste spolu??” měl jsem v tom zmatek(to jako já s mojí nejkou když mi pořád básní o tom jednom klukovi.)
„To ještě nepadlo” řekl Ranboo a šly jsme zase za ostatními.
Uběhli asi 2hodiny a my všichni jsme byli na svých cestách domů.
Jsme Kapitoly
(Snažím se teď vám to vynahradit za těch pár dní, co jsem nic nevydala.
Určitě jste si všimli že teď to není jenom Karlnap, ale taky i jiné. Ale ke Karlnap se taky dostaneme.)979 slov
<BAMBULKA>
ČTEŠ
Only you..... CZ [karlnap]
RandomKarl ve svém prostě opakujícím se životě potká člověka. Bude s ním zažívat city které s nikým dosud nezažil. Děkuji ti za ty nejlepší dny mého života. Byl jsi pro mě člověk na kterého jsem myslel 24/7. Prožíval jsem s tebou krásné chvíle a taky záž...