Skip time
Pohled 3 osoby
Je 3.1. a všichni musí už do školy.
Naší třídě skončí všechny hodiny a je čas povídání. Všichni se opět sejdou ve třídě, ale tentokrát bez učitelů. Sedí v kroužku u tabule. Clay sedí vedle George, Will vedle Alexe, Karl vedle Nicka, Tubbo vedle Ranbooa, Skeppy vedle Bada a Tommy tam sedí sám.„Tak čím by jsme začali?” zeptal se Tommy.
„Já by jsem začal jestli někdo už s někým chodí.”navrhl Tubbo. Karl se koukl na Nicka. Všichni to odsouhlasili a šlo se na to.
„Tak začneme ode mě a skončí to u Skeppyho a Bada” Tommyho konečně napadlo něco chytrého. Zase to všichni odsouhlasili a šlo se.
„Takže já s nikým nechodím a zatím nemám v plánu” řekl Tommy. Teďka je na řadě Clay. Clay se podívá na George a pak začal mluvit.
„Takže já chodím s Georgem” Clay to dořekl a všichni tam začali tleskat. Clay si dal jeho ruku na Georgovi ramena.
„Gogy chceš něco k tomu říct?” zeptal se Tubbo.
„Jo, že jsme spolu už od začátku tohohle školního roku” Gogy to dořekl a začal se červenat.
„Proč jste nám to neřekli?” zeptal se Karl.
„Bylo to jedno velké tajemství” řekl George.
„Tak to jo.” řekl Karl.
„Oka, teďka je na řadě Will.” řekl Tommy.
„ ...”
Will nic neříkal a jenom ukázal na Alexe. Jelikož se všichni na něj koukali, tak poznali že Will chodí s Alexem. Opět se začalo tleskat.Skip time
Všichni si řekli s kým chodí a pak si tam ještě 2hodiny povídali. Potom všichni odešly.14.2.
Pohled třetí osoby
Jak všichni ví, tak je Valentýn. Všechny naše páry a lásky ho slaví spolu, ale teďka se přesuneme ke Karlovi a Nickovi. Karl přespával u Nicka doma. Je ráno a Nick se vzbudil jako první. Karl jen ležel na jeho hrudi. Nick se na Karla koukal a Karl se po chvilce probral.„Dobré ráno” řekl Nick.
„Dobré” řekl Karl a promnul si oči.
„A ještě, veselý Valentýn” řekl Nick a dal Karlovi pusu do vlasů.
„Tobě taky” Karl se na Nicka začal culit.
„Tak pojď, jdeme si udělat snídani” řekl Nick a vstal. Hnedka na to vstal i Karl. Oba dva šly do kuchyně.
„Tak co si dáme??” zeptal se Karl.
„Co třeba lívance” nabídl Nick.
„To zní jako skvělí nápad a k tomu si můžeme dát i kakao” odpověděl Karl.
„Oka, já budu dělat lívance a ty uděláš kakao” řekl Nick.
„Ano kapitáne” řekl Karl a šlo se na to. Karl vyndal dva hrnečky a do nich nalil mlíko. Dal je do mikrovonky a zatím vyndal ten prášek na kakao. Nick už měl hotové to těsto a už ho jenom naléval na rozehřátou pánev. Karlovi se za tu dobu už do vařilo kakao a jenom tam nasypal ten prášek. Měl hotovo. Karl tam všechno uklidil a jenom koukal na Nicka.
Nick už měl dopečeno a už je jenom dozdoboval. Karl začal vyndavat talíře, ale jeden pořádně nechytl a omylem mu spadl na zem. Celý se rozbil a taky to Karla pořezalo.
ČTEŠ
Only you..... CZ [karlnap]
RandomKarl ve svém prostě opakujícím se životě potká člověka. Bude s ním zažívat city které s nikým dosud nezažil. Děkuji ti za ty nejlepší dny mého života. Byl jsi pro mě člověk na kterého jsem myslel 24/7. Prožíval jsem s tebou krásné chvíle a taky záž...