Pohled třetí osoby
(Jen chci říct že v téhle kapitole se nějak musíte dozvědět jestli někdo mluví česky nebo americky, takže až dojedou k té pra-babičce tak když to slovo bude vyznačené tučně jako to teď píšu, znamená to že je to Česky a když to bude takhle tak je to americky)Teďka se vrátíme ke Karlnap a TNT duo necháme delší dobu na pokoji.
Letadlo už přistálo a všichni vystupovali. Když Karl, Nick, Nickova mamka a Karlovo mamka už byli venku, tak si šly pro kufry.
Už je měli u sebe a vyšli ven, kde už tolik lidí nebylo.
„Tak teďka musíme čekat, než k nám přijede řidič, který nás pak odveze k té prababičce. Pojedeme cca 1hodinu, ale to auto bude celé pro nás a je to takové s timi osmy sedačkami. 2 vepředu, 3veprostřed a 3 vzadu.” řekla Nickovo maminka.
“A já budu hádat, že Karl a Nick, vy budete chtít sedět v zadu?” zasmála se Karlova mamka.
„Jo” řekl Nick. Karl se tam všude celou dobu rozhlížel. Nebylo to moc hezké, ale šlo to. Bez těch odpadků, by to bylo lepší. Karl se s Nickem drželi za ruce. Je červenec po červnu, což červen je pride měsíc. Ještě tam nějaké vlajky byli. Karl si vzal mobil a vyfotil si ty pride vlajky. Karlovo a Nickovo mamka se mezi sebou bavili, Karl si fotil ty vlajky a Nick nevnímal. Najednou se Nick ozval.
„Co si to fotíš??”zeptal se
„Jenom ty vlajky, jsou v šude” usmál se Karl. Hnedka na to, jim přijel ten řidič. Kufry si dali do kufru a sedli si. Karl byl hrozně unavený, i když celou dobu v letadle spal. To Nick moc unavený nebyl, a to v letadle usl jenom na jednu hodinu. Co jsme mohli čekat, Karl usl a jeho hlava padla na Nickovo rameno. Nick se sám pro sebe usmál a začal se koukat z okna. Opatrně aď nevzbudí Karla si vzal sluchátka a zapl si písničky. Nick se jenom koukal z okýnka a užíval si tu krásu, když už vyjeli z města. Moc aut tudy nejezdilo a bylo to hezké.
Po cestě Nick viděl spoustu zvířat, jako na příklad srnky, koloušky, zajíce, jeleny a spoustu druhů ptáků. Byla to krásná příroda, jak vyjedete z města.
Tučně=Česky
Kurzíva=americkyUž dojeli do té vesnice a všichni vystoupili. Řidič po chvilce odjel a Nickovo mamka zazvonila na ten domeček, který patřil té pra-babičce. Pra-babička po chvilce otevřela a objala Nickovo mamku. Po chvilce se odtáhla a řekla
„ahoj zlato”
„ahoj Babi” řekla Nickovo mamka a vešla dovnitř
„ahoj” řekla Karlovo mamka a vešla dál.
„ahoj” řekl Karl, který stál vedle Nicka
„ahoj” řekl Nick
„Ahoj kluci, no vás jsem dlouho neviděla, hlavně tebe ne Nicku no pojďte dál” kluci jí rozumněli jen pár slov, ale poznali že ji zdravý a že mají jít dovnitř. Tak teda kluci vešli dovnitř a pra-babička zavřela dveře. Všichni se přesunuli do dalšího patra, kde spí a dali si tam věci. Nickovo mamka koukala, proč tam jsou jenom 3postele a né 4postele jak to bývalo. Tak se tedy šla zeptat pra-babičky.
ČTEŠ
Only you..... CZ [karlnap]
RandomKarl ve svém prostě opakujícím se životě potká člověka. Bude s ním zažívat city které s nikým dosud nezažil. Děkuji ti za ty nejlepší dny mého života. Byl jsi pro mě člověk na kterého jsem myslel 24/7. Prožíval jsem s tebou krásné chvíle a taky záž...