Why?!

111 5 1
                                    

Pov Karl

Ráno jsem se vzbudil a šel jsem na balkón se na dýchat čerstvého vzduchu. Bylo krásně. Bylo něco kolem 11:00 a já jsem zase zalezl do pokoje. Tubbo už tam seděl na posteli a koukal do blba. Já jsem si jenom vzal oblečení a šel jsem se převléct. Udělal jsem si i hygienu a jenom jsem koukal do mobilu. Rozhodl jsem se jít projít po pláži.

„Tubbo jdu ven. Vrátím se nějak za hodinu!!" zařval jsem na Tubba který byl v koupelně a šel. Jen tak jsem se tam procházel asi 45minut a najednou jsem viděl Nickovo blondýnu jak se mucká s někým jiným. Byl to prvák. Ten prvák potom odešel a ta blondýna přišla ke mě.

„Řekneš něco Nickovi a uvidíš." řekla.

„A co když mu to řeknu." řekl jsem a ona mě shodila na zem. Začala do mě kopat. Já jsem se nějak zvedl a ona mi vlepila pěst do obličeje. Další a další. Potom odešla a já jsem si jako minule dal kapuci. Šel jsem do mého pokoje. Byl tam Tubbo. Šel jsem do koupelny a doufal že si toho Tubbo nevšimne.

„Karle co to máš s obličejem" řekl a přišel ke mě. Já jsem seděl na zemi a brečel jsem.

„T-to ta Nickovo blondýna" řekl jsem.

„To je p*ča. To musíš nahlásit učitelce "

„Ne Tubbo neříkej nic učitelce."

„Tak aspoň ti to ošetříme" řekl a pomohl mi se zvednout. Ošetřil mi ten obličej a pak mě obejmul. Sedl jsem si na postel.

„A ta blondýna tam byla sama?"
Zeptal se Tubbo

„Ne, líbala se tam s nějakým prvákem"

„A jak si teda přišel k tomu obličeji?" ptal se mě.

„No takhle... Jen tak jsem tam chodil a pak jsem uviděl tu blondýnu. Do muckali se a ten prvák odešel. Ona přišla za mnou a řekla 'řekneš něco Nickovi tak uvidíš' strach z ní vůbec nešel. Já jsem jí na to řekl 'a co když mu to řeknu' potom mě shodila na zem a začala do mě kopat. Potom jsem se nějak zvedl a ona mi vlepila 3 krát pěst do obličeje. Ona odešla a já se z toho trochu vzpamatovával a pak jsem šel na hotel." dořekl jsem to a náhle nám někdo zaklepal na dveře, že jsem se lekl.

„Dále" řekl Tubbo a do pokoje přišli Tommy, Alex a Wilbur.

„Karle jsi v pohodě?" ptal se Tommy.

„Jo, jenom můj obličej říká něco jiného" řekl jsem. Oni si sedli.

„No my jsme to celé viděli" řekl Wilbur

„Cože!? Já myslel že na pláž z žádného pokoje vidět nejde." řekl jsem překvapeně.

„No z Alexovo pokoje jde a my jsme byli zrovna u něj" řekl Wilbur.

„Jo a víte kdo byl ten prvák?" zeptal jsem se s nadějí.

„Jo. Byl to James Smith" řekl Alex

„Je to pěknej parchant." řekl Tommy

„Jednou si na Tommyho zkusil dovolit. Naštěstí jsme tam s Alexem přišly v čas" řekl Wilbur.

„Tak díky" řekl jsem a byl jsem rád. Chvíli jsme si tam s klukama povídali a pak odešly.

Skip time
Dny ubýhali a byl už konec výletu. Já jsem seděl v autobuse vedle Tubba a poslouchal písničky. Po 12hodinách jsme byli zpátky u naší školy.

„Karle můžu s tebou mluvit?? O samotě" řekl Nick a já kývl hlavou jako souhlas. Šly jsme hodně daleko od ostatních kteří tam byli jenom prváci.

„Tak co jsi potřeboval?" zeptal jsem se.

„Proč se mě snažíš ignorovat. Proč se, se mnou nebavíš tak jako předtím.?!" trochu na mě zakřičel

„Takže ty chceš říct pravdu jo. Od té doby jak jsi mi řekl že máš holku tak jsem vás den na to viděl líbat v obchodě. Hnedka jsem poznal že je to typ holky která tě jenom využije a pak ti zlomí srdce. A ano měl jsem pravdu. Na tom výletě jsem ji viděl líbat se z prvákem jménem James Smith. Jestli jsi to pořád nepochopil tak jsme tě miloval a miluju tě. Záleží mi na tobě než na někom jiným. Od tě doby co jsi seděl v té třídě tak jsem věděl že jsi ten správný.!!" řval jsem na něj. Při tom všem jsem brečel. Rychle jsem si vzal kufr a šel rychlým krokem domů. Doufám že si to všechno uvědomil. Přišel jsem domů, vyzul jsem se a šel jsem do pokoje. Brečel jsem. Opřel jsem se o stěnu a pomalu z ní sjížděl dolů. Byl jsem dole a seděl na studené podlaze. Rukama jsem si přitáhl nohy k hlavě a jediný co jsem zmohl tak bylo brečení. Doufám že si uvědomil co způsobil. Jen tak jsem tam seděl, brečel asi tak 2hodiny. Asi si říkáte že to není možný ale ono možný je. Jenom jsem se šel převlíknout do pyžama a lehl jsem si do postele. Koukal jsem do stropu a ztrácel jsem se ve svých myšlenkách.

Ráno mi zazvonil budík. Šel jsem do koupelny a lekl jsem se sám sebe v zrcadle. Vypadal jsem strašně. Napsal jsem Tubbovi jestli mě dnes ve škole omluví. On mi jen odepsal že ok. Nevěděl jsem co mám dělat, tak jsem si pustil seriál na Netflixu. Celej den sem na to koukal a hnedka večer mi to skončilo.

Jsme na konci kapitoly

(Je to kratší ale já by jsem to napsala delší. Já jsem si psala s kámošem a s ním to je na dlouho.)

888 slov

<BAMBULKA>

Only you..... CZ [karlnap]Kde žijí příběhy. Začni objevovat