Pov Wilbur
Ráno jsem se vzbudil jako první. Nevěděl jsem co mám dělat, takže jsem jen tak ležel v posteli a koukal do stropu. Přemýšlel jsem.
Z toho přemýšlení mě vyrušilo zvonění. Šel jsem otevřít. Byla tam pošťačka. Jen jsem převzal balík, který byl pro Alexe a šel jsem dovnitř. Radši jsem to ani nerozbaloval. Nechal jsem to ležet na stole v kuchyni a šel jsem do obýváku. Tam jsem se rozvalil na sedačku s pustil jsem si Simpsonovy. Jenom čekám než se Alex vzbudí.
Netrvalo to dlouho a Alex se objevil ve dveřích do obýváku.„Alexi máš na stole v kuchyni balík” bylo to první co jsem řekl. On se tam hnedka šel podívat.
Asi si vzal balík a šel s ním k sobě do pokoje, kde se následně zamkl. Zamykání jde hodně slyšet. Ignoroval jsem to a dál jsem se koukal na Simpsonovi.
Po chvilce jsem dostal hlad, tak jsem si šel do kuchyně pro cereálie s mlíkem. Šel jsem zpátky do obýváku. Tam už seděl i Alex. Já jsem si sedl k němu.„Co bylo v tom balíčku??” zeptal jsem se ho.
„Pane zvědaví. Nic co tě musí zajímat” pousmál se na mě. Neřešil jsem to.
Po chvilce jsem dojedl a šel jsem do kuchyně. Dal jsem misku do dřezu a šel jsem zpátky za Alexem.„Kdy si chceš dát dárky??” zeptal se mě Alex.
„Můžeme klidně za chvíli. Jenom se převlíknu” rychle jsem si šel pro oblečení. Nic extra. Jen můj klasický outfit.
Převlékl jsem se a šel jsem zpátky za Alexem i s jeho dárkem. Byl v jedné tašce. On už tam jeho dárek pro mě měl.„Tak tady máš” řekl Alex a vyměnili jsme si dárky. Jakože já jsem mu dal ten pro něj a on mi dal ten pro mě.
„Díky” poděkoval jsem mu a rozbalil jsem si ten dárek. Teda on si ho rozbalil rychleji než já.
Nic na tu kachničku neříkal jenom na ní s otevřenou pusou koukal.„Líbí??” zeptal jsem se ho.
„Jo!” zařval.
„Teď si rozbal ten tvůj” řekl, opět. Rozbaloval jsem si ten svůj.
Byl to ten tancující kaktus s kabátem který pořád nosím, žlutým svetrem, s červenou čepicí a brýlemi které vypadají jako ty moje, které nosím.„Díky” pousmál jsem se na něj. Byli v tom i baterky, což jsem se divil a nějak se mi ten kaktus podařilo zapnout. Řekl jsem random píčovinu a pak to po mě z opakovalo.
Skip time
Dělali jsme tam s tím píčoviny ještě hodinu. Pak jsem se ale začal soustředit. Musím si o tom s Alexem promluvit, aby jsem to měl už za sebou.„Alexi??” zeptal jsem se ho.
„Hmm??” řekl
„potřebuju si promluvit. Je to pro mě těžké téma a možná mě budeš považovat za idiota. Prostě ti to potřebuji říct. Alexi, miluji tě” dořekl jsem to. S Alexem jsem navázal oční kontakt. Hnedka na to mi dal Alex jeho ruce na můj krk a začal mě líbat. Já jsem ho chytl za boky. Takže on mě taky miluje? Asi jo.
Po chvilce jsme se odtáhli kvůli nedostatku kyslíku. Zase jsme si koukali do očí.„Wille, taky tě miluju” řekl. Celou dobu se na mě culil. Byla to jedna z těch hezkých chvil, kterých v životě mám málo. Já jsem seděl na gauči v tuneckém sedu. Alex si na mě sedl tak, že mi dal svoje nohy okolo pasu. Tentokrát jsem to byl já, kdo tu mezeru mezi náma vyplnil. Zase jsem spojil naše rty. Začala i válka jazyků. Pořád jsem ho držel v pase.
Zase jsme se odtáhli, kvůli nedostatku kyslíku. On se na mě zase culil a já se na něho usmíval. Vzal jsem ho do náruče a odešel jsem s ním ke mě do pokoje. Dal jsem ho na mojí postel a lehl jsem si hnedka na něj. Líbal jsem ho. Chytl jsem jeho ruku. Druhou jsem měl na jeho tváři. Po chvilce jsem jeho ruku pustil a on mi sundal brýle. Dal je na noční stolek vedle postele. On mi sundal triko a dal mi jeho ruce na moje tváře. Byl tak sladký.
Po chvilce se přetočil tak, že já jsem byl dole a on nahoře. Potom jsem mu taky sundal triko. Pořád jsme se líbali a byla i válka jazyků.
Po pár minutách se Alex odtáhl a jenom mi usnul na hrudi. Byl tak sladký když spal. Potom jsem usl i já. Ano vím že bylo teprve dopoledne, ale tak unavený nebo ne, stejně usneš.
Jsme na konci kapitoly(Čauky. Pokusím se vydávat trochu kratší příběhy, aby jsem to stíhala. Škola mi zase začíná a já nevím co mám dělat jako první. Jarní prázdniny mi dneska skončili)
776 slov
<BAMBULKA>
ČTEŠ
Only you..... CZ [karlnap]
RandomKarl ve svém prostě opakujícím se životě potká člověka. Bude s ním zažívat city které s nikým dosud nezažil. Děkuji ti za ty nejlepší dny mého života. Byl jsi pro mě člověk na kterého jsem myslel 24/7. Prožíval jsem s tebou krásné chvíle a taky záž...