Pov Wilbur
„ tak kámen,nůžky, papír a kdo prohraje jde první" nabídl jsem.
„Beru" řekl Alex.
„ kámen, nůžky papír" řekli jsme oba dva na stejno. Já jsem dal papír a Alex kámen
„Vyhrál jsem!!" zakřičel jsem přes celej byt.
„Doprdele!" zakřičel hnedka na to Alex. Rychle jsem sebral vr-ko.
„Dělej. Vem si to" řekl jsem.
Po chvilce to měl Alex na sobě a už to bylo i puštěný. Já jsem měl v plánu ho vyděsit. Vím jak nesnáší hororovky. Ještě než jsem to udělal, tak už tam měl první jumpscare. Zařval jak debil, že se divím, že na něj sousedi nezavolali policii.
Teď je můj čas. Teď to vypadalo že se mega bojí. Rychle jsem ho chytl a nadzvedl do vzduchu.„Debil" zařval na mě a já jsem se jenom smál.
Chvíli jsem ho ještě nechal hrát, než bude moje řada.„kokot žlutej plesnivej!!" zařval. Asi měl jumpscare. Rychle jsem mu sundal z očí/obličeje Vr-ko.
„Teď se ti pomstím" řekl, když jsem si nasazoval Vr-ko.
Dohrál jsem. Za tu dobu se mě Alex snažil vyděsit 5krát.
Skip time
Po dohrání fnaf, nám zbývali cca 3hodiny do té doby než budeme dělat štědrovečerní večeři. Potřebuju si s Alexem promluvit, ale problém je, že nevím kdy. Zkusím to zítra po rozbalování dárků. Pro Alexe mám ručně pletenou kačenku, která má na sobě takovou tmavě modrou čepici na které je napsané LAFD a ještě má na sobě takovou brašnu ve které je fotka mě a jeho.„Dáme JUST dance??" zeptal se mě Alex.
„ok" odpověděl jsem. Alex to všechno nastavil a mohli jsme se do toho pustit.
Po dlouhé době tancování mě a Alexe začli bolet nohy.
„Nechceš si spíše pustit film??" řekl jsem udýchaně.
„Klidně" řekl Alex a vypl JUST dance. Sedl jsem si na gauč a po chvilce i Alex. Zapli jsme tam The end od the f***Ing world.
Pár dílů jsme dokoukaly a byl čas na to aby jsme připravili večeři. Já nás znám, takže tu bude bordelu jako prase. Jsme teď v kuchyni a připravujeme ingredience.
„Co mám dělat??" zeptal jsem se.
„můžeš si vzít tři hluboké talíře a do jednoho dát mouku, do druhého rozmíchané vajíčka s mlíkem a do třetího strouhanku"Alex se na mě pousmál. Já jsem se na něj vražedným pohledem koukl a šel jsem hledat talíře.
Našel jsem je!! Tak a teď potřebuju mouku. Ale jakou tam mám dát.„Alexi!! Jakou mouku tam mám dát!!??" zařval na něj.
„Hladkou!!" zařval na mě zpět.
„Díky!!" jestli vám to nedošlo, tak on byl v kuchyni a já jsem hledal mouku v jedný malý místnosti, kde má Alex zásoby. Mám ji a jen mi chybí vzít strouhanku a vajíčka, protože mlíko je v kuchyni.
Mám všechno a mířím do kuchyně. Ze které se ozývalo klepání. Pak jsem zjistil že jen Alex klepe maso na řízky válečkem. No nic. Dal jsem potřebné ingredience na linku a šel jsem do lednice pro mlíko.
„Kurva!" zařval z ničeho nic Alex a já jsem se hnedka šel podívat co se děje. Klepl se. Jen jsem se mu vysmál a dal jsem mlíko k potřebným ingrediencím. Takže zaprvé. Nasypat mouku do talíře. Hotovo. Za druhý. Rozklepnout tři vajíčka, dát je do talíře, nalít k nim mlíko a zamíchat to vidličkou. Hotovo. Za třetí. Nasypat strouhanku do talíře. Hotovo.
„Alexi mám hotovo. Co teď??" fakt jsem neviděl nikdy nikoho dělat řízky.
„ jo. Teď mi je pomůžeš obalit:)" pousmál se na mě a podal mi talíř se 4 řízky.
„Emm?" co kurva mám teď dělat. Jak mám začít??!!
„První je obalíš v mouce, pak vajíčku a nakonec strouhance. Lehký" řekl.
„lehký pro tebe, ale pro mě kterej to nikdy nikoho neviděl dělat. Těžký." asi mu to po chvilce muselo dojít, podle jeho obličeje.
„Promiň. Můžu ti třeba ukázat jak se to dělá a pak to po mě jen z opakuješ." někdy je fakt hodnej.
„Klidně" usmál jsem se na něj.
„Takže vezmeš maso." vysvětloval mi to dál. Nevím jestli to je jednoduché nebo těžké. Uvidím.
„Tak a máš hotovo" řekl, když ukončil svoji práci.
„Ok."
„Teď to zkus ty, já mezitím rozpálím olej na pánvi" řekl a šel ke kamnům. Já jsem se začal věnovat své práci.
Po chvilce práce jsem to udělal.„Mám hotovo a je to i celkem jednoduchý" byl jsem tak rád.
„Tak to je dobře. Přines je sem aď je můžeme upéct." jak řekl Alex tak jsem tak udělal.
Měli jsme hotovo.
„Divím se že tu skoro žádnej bordel není" zasmál jsem se. Ani jsme oblečení moc neřešili.
„ To jo. Můžeš prosím vyndat salát. Já mezitím vyndám talíře" poprosil mě Alex.
„Ano kapitáne" šel jsem do lednice pro salát. Ještě než jsem ho stihl vyndat, tak se z kuchyně ozvalo:
„Píči!" což zařval opět Alex. Slyšel jsem i jak se něco rozbilo. Koukl jsem se a vyděl jsem na zemi střepy od talíře. Co by Alex nerozbil
„Vem koště a zametem to. Hlavně se nepořež" řekl jsem klidným hlasem. Nechci aby zažil to, aby na něj někdo kvůli rozbitýmu talíři řval, jako na mě, když jsem byl malej.
Alex ho po chvilce přinesl.„Dej mi ho. Já to zametu" snažil jsem se být klidný. Je to jen blbej talíř, i když je můj oblíbenej.
„A-ale je to moje chyba. Já jsem ho rozbil" vykoktal ze sebe.
„Ne tvoje chyba to není. Mohlo se to stát mě. Ale hlavní je, aby si se nepořezal. Běž si na chvilku sednout" mluvil jsem na něj, jako na malé dítě. Ale tak, co je na tom. Alex v podstatě je trochu ještě dítě.
Zametl jsem to a hodil střepy do koše. Koukl jsem se na Alexe. Ten se celou dobu koukal na zem a tekla mu slza. Je mi ho tak líto. Přišel jsem k němu„Alexi?" promluvil jsem na něj. On jenom zvedl hlavu. Ještě si stoupl a já jsem ho obejmul. Stáli jsme tam ještě asi 3minuty.
„Tak pojď. Musíme dodělat večeři." řekl jsem a on se odtáhl. Vyndal jsem talíře, i bramborový salát.
„Nandáš to??" Zeptal jsem se ho.
„ok" řekl
„A neztrachuj se z toho talíře." řekl jsem.
Alex to všechno nandal a mohli jsme se do toho pustit. Bylo něco okolo 8:15pm.
„Dobře jsme to udělali" řekl jsem při večeři.
„To jo" řekl Alex.
Dojedli jsme. Neměli jsme co dělat, takže jsme si šly lehnout.
Jsme na konci kapitoly
(Opět omluva že nic nevyšlo. Doufám že si někdo z vás nenašel jiný příběh)
1074 slov
<BAMBULKA>
ČTEŠ
Only you..... CZ [karlnap]
AléatoireKarl ve svém prostě opakujícím se životě potká člověka. Bude s ním zažívat city které s nikým dosud nezažil. Děkuji ti za ty nejlepší dny mého života. Byl jsi pro mě člověk na kterého jsem myslel 24/7. Prožíval jsem s tebou krásné chvíle a taky záž...