You do?!

102 6 2
                                    

(čauky. Díl jsem v neděli vydala, jak jste si určitě všimly . Normálně by jsem to nestihla, ale já jsem si ho předepsala. Byla jsem na hokeji v KV aréně. Mám vykřičené hlasivky, ale za to to stálo.)

Pov Karl
Ráno jsem se vzbudil asi v 4:30. Spal jsem jenom dvě hodiny a půl. Vstal jsem a šel jsem do kuchyně. Udělal jsem si čaj.
Sedl jsem si ke stolu a koukal jsem na mobil. Zapomněl jsem, že nemáme objednané lístky. Napsal jsem Nickovi, aby to věděl. Dopil jsem čaj, dal jsem hrníček do dřezu a šel jsem do pokoje. Sedl jsem si za počítač.
Lístky se mi podařilo sehnat. Říkáte si na co. Na vlak. Je to sice do vedlejšího města, ale je to asi 5km. Autobus tam jede, ale museli by jsme ho stihnout buď v 6:00 a nebo v 18:00.
Měl jsem už objednané lístky a jenom jsem je musel vytisknout. Šlo se na to. Něco jsem tam naklikal a už se to vytisklo. Dal jsem je do chodby na takovej jeden botník. Nevěděl jsem co mám dělat, tak jsem zapnul Netflix. Koukal jsem se na The end od the f***ing world.

Uběhli asi dvě hodiny a já jsem se kouknul jestli mi Nick nenapsal nebo tak. Ani si tu zprávu nepřečetl. Bylo 7:45 a mě nějak za cca 2hodiny měl vyzvednout. Jsou tu dvě možnosti. Jedna je že pořád spí a ta druhá je že má vybytý mobil. Zkusil jsem mu zavolat. Po chvilce to zvedl.

„Hmm?" uzval se rozespalý hlas.

„Ty vstávat nebudeš? Je už třičtvrtě na osm" věděl jsem že bude spát.

„No tyvole!" dobrá odpověď

„Ty jsi do teď spal. V kolik si chtěl vstávat?" jestli nám kvůli němu ujede vlak, tak aď si mě nepřeje.

„Jo. Balil jsem si do 2ráno a pak jsem se zakoukal do jednoho filmu. Takže jsem šel spát až ve 3ráno." zase usínal.

„Nespi už a vztávej!!" zakřičel jsem na něj.

„Ano kapitáne " řekl a zavěsil. Já jsem se zvedl a šel jsem si dát kufry na chodbu. Napsal jsem mamce.


Mami nějak k tobě
dorazím asi kolem
9:30 až 10:00

Mamka
Dobře.

Dal jsem jí zobrazeno a šel jsem se obléknout. Vzal jsem si mojí oblíbenou fialovo zelenou mikinu, bílé triko a černé trochu roztrhané džíny. Šel jsem do koupelny, tam jsem si udělal hygienu a upravil jsem si vlasy.

Bylo 9:00 a já jsem šel čekat před barák. Po chvilce tam přišel i Nick.

„Nakonec jsi to stihl jo??" pousmál jsem se na něj.

„Ty más co říkat. Psal jsi mi v 5:00" bouchnul do mě.

„Tak pojď. Musíme na vlak."

„Myslíš si že se ještě ztihnu najíst?"

„Ty jsi v kolik vstal, když máš hlad." divil jsem se.

„Ne jenom jsem vstával v 8:15"

„Ty jsi taky. No to je jedno. Jestli si pozpíšíš tak jo." dali jsme se do rychlé chůze, jenom protože Nick měl hlad.

Konečně jsme tam došly. Stejně to nepomohlo a jediný co jsem mohl s Nickem dělat bylo to že si koupí jídlo na cestu. Koupil si KFC. Ještě jsme museli počkat 5minut.

„Karle kde vůbec sedíme??" ozval se z ničeho nic Nick.

„Máme jedno celé kupéčko pro sebe." stálo to hodně, ale nechtěl by jsem tam sedět s někým cizím

Only you..... CZ [karlnap]Kde žijí příběhy. Začni objevovat