<3 or </3

79 5 1
                                    

Pov Nick
Všechno tam bylo poházené. Rychle jsem běžel do kuchyně, kde seděla moje mamka na židli.

„Mami proč je můj pokoj celý poházený?” zeptal jsem se jí.

„Tvůj táta. On ti s timi nehty nevěřil, tak ti prohledal celej pokoje, jestli tam nemáš laky. Nic nenašel a pak někam odešel” odpověděla mi

„Díky.”sedl jsem si k ní.

„Nicku. Můžeš mi něco povídat?? Zlepší mi to náladu” pousmála se na mě.

„Klidně. Třeba. Já si začínám myslet že mě Karl miluje taky. Dává to i smysl. Když jsem měl holku a bylo po tom výletu. Já jsem se Karla zeptal jestli si se mnou může promluvit. On kývl. Asi byl naštvaný že mám holku. Začal na mě křičet, ale zase mi v tom křičení řekl že mu na mě záleží a miluje mě. A taky mi řekl že vyděl mojí holku jak se s někým líbá na pláži.”

„Neřekl jsi mi že jsi měl holku” řekla.

„Jo. Měl jsem ti to v plánu říct až na vánoce, protože jsem si myslel že nám to vydrží. Chceš říct ještě něco?”

„jo. Baví mě to poslouchat.” pousmála se.

„Jo. Jenom na začátek. Zítra už musím odjet.”

„Tak jo, ale půjdu tě doprovodit na nádraží” řekla.

„Klidně. Bude tam i Karlovo mamka. Tak zpátky k tomu všemu. Tak ti třeba řeknu jak jsme se s Karlem poznali. Byl první den školy a on k nám přišel nově. Učitelka ho posadila ke mě. Řekl jsem mu všechno o naší třídě. Měli jsme i naší první párty spolu, ale on si jí neužil.”

„A máte nějaké vztahy ve třídě??”
Zeptala se mě.

„zatím vím jenom o Clayovi a Georgovi, ale to nesmím nikomu říkat. Jinak o nikom jiným nevím” řekl jsem. Teda, prokecl jsem se.

„A na tý párty jsi pil??” zeptala se náhodně.

„Ano pil, šel míň než kluci.” řekl jsem.

Ještě jsme si tam 30minut povídali.

„Mami já si půjdu uklidit ten pokoj a rovnou si zabalím” řekl jsem a vstal jsem.

„Já ti pomůžu” řekla mamka a vstala taky. Šly jsme do pokoje. Doma si to musím všechno vyprat.
Pustili jsme se do toho.
Kurva, nemůžu najít jednu fotku

„Mami nevíš kde mám tu fotku. Byl jsem na ní s Karlem a objímali jsme se.” jestli ji nenajdu, tak už fakt nevím.

„Zlato to fakt nevím” řekla, ale mě pak napadlo jedno místo jménem 'koš'

Rychle jsem k němu přiběhl, otevřel jsem ho. Ano, ten obrázek tam byl. K tomu všemu ještě roztrhaný. Šel jsem zase zpátky za mamkou s kousky toho roztrhaného obrázku v rukou.

„Koukej co udělal” řekl jsem a ukázal jsem jí ty kousky.

„to mě mrzí”řekla.

Skip time
Balili jsme ještě několik minut a do toho jsme si povídali. Já jsem pak šel spát.

Pov Karl
Večer jsem nám objednal lístky na vlak. Opět jsem to napsal Nickovi a šel spát. Opět vyjíždíme v 9:30am.

Ráno jsem se vzbudil a jen tak jsem koukal do stropu. Pak jsem se koukl na hodiny. Bylo 8:00am. Šel jsem do kuchyně, si vzít něco k jídlu. Vzal jsem si cereálie s mlékem. Mamka a její přítel ještě spali. Ale vím že se mamka za chvilku probudí.
Měl jsem snědeno a rovnou se i probudila mamka.

„Dobré ráno zlato” pousmála se na mě.

„dobré. Takže ty půjdeš se mnou na to nádraží??” řekl jsem.

„jo”

„jenom že tam bude i Nickovo mamka. Tak si budete moc povídat” řekl jsem a šel jsem zpátky do pokoje. Tam jsem si vzal černou mikinu, bílé triko a šedé tepláky.
Převlékl jsem se a začal jsem si balit věci.

Po 45minutách jsem měl zabaleno. Musel jsem už jít na náměstí, teda, první musím jít vyzvednout Nicka. Takže se to trochu protáhne a budu doufat že ten vlak stihneme.

S mamkou dojdeme k jejich domu a já zaklepu. Čekám až  někdo otevře dveře.
Někdo je fakt otevřel. Byl to Nick

„Ahoj” pozdravím ho.

„ahoj” řekne mi nazpátek.

„Ahoj Nicku” pozdraví ho moje mamka.

„Ahoj, mamka hnedka přijde, jenom si něco vezme” řekne Nick.

„ok, ale aď si pospíší. Za chvilku nám jede vlak” řeknu vystresovaně.

„v klidu” řekne a vyjde ven.
Po dvou minutách vyjde i jeho mamka. Naše mamky se dají do řeči. Já jsem jenom s Nickem prohodil pár slov.
Došli jsme tam a za minutu nám měl jet vlak.

„Ahoj Karle a někdy se i ozvi nebo ukaž” řekla moje mamka a dala mi pusu do vlasů.

„neboj se. Ozvu se a určitě i zase přijedu. Ahoj” řekl jsem a čekal jsem až se Nick rozloučí s jeho mamkou.

Hotovo. Já a Nick jsme nastoupili do vlaku a sedli jsme si do kupéčka, které bylo zase celé pro nás. Já jsem si jenom pustil písničky a koukal z okna. Nick udělal to samé a já jsem i párkrát zaznamenal, že se na mě Nick koukal.

Dojeli jsme a vystoupili jsme z vlaku. Každý z nás teďka musí jít jinou cestou

„Tak zatím ahoj” řekne.

„Ahoj” byl poslední slovo které jsem řekl. Pak jsem už musel jít domů.

Došel jsem tam a jenom jsem si lehl na postel. Myslím si že Tubbo taky dneska přijíždí. Taky jsem přemýšlel o té párty. Jestli tam má smysl jít. Aby to nedopadlo jako minule. Nevím jestli tam nemám jít a říct Nickovi že ho miluju(už po druhé) jindy nebo tam jít a říct mu to teď. Je to těžké rozhodnutí. Ještě uvidím, ale půjdu ještě spát. Lehnu si a hnedka usnu.

Jsme na konci kapitoly

(Dneska zase vyšla!! )

918 slov

<BAMBULKA>

Only you..... CZ [karlnap]Kde žijí příběhy. Začni objevovat