Pov Nick
Ráno jsem se probudil jako první. Karl je tak roztomilý když spí. A ještě jak je ke mě přitulenej. Vím že to má a měl v životě těžký, ale já na jeho místě by jsem to nevydržel.
Pořád jsem se koukal na Karla. Přemýšlel jsem o té párty. Jestli tam Karl taky půjde nebo ne. Chtěl by jsem aby tam šel, protože tohle bude jenom párty u Alexe doma a né v nějaké vile kde je miliarda lidí.Jak jsem tak na Karla koukal tak se probudil. Culil se na mě a pak si promnul oči.
„Dobré ráno" pousmál jsem se na něj.
„dobré" řekl Karl. Jen tak jsme se na sebe koukali a pak se Karl vymrštil do sedu. Asi mu došlo co se děje a kde ležel.
„Co se děje??" zeptal jsem se.
Odpovědi jsem se však nedočkal. Sedl jsem si k němu.„n-nic" řekl a odběhl do koupelny.
Pov Karl
Ráno jsem se probudil vedle Nicka. Koukal se na mě a já jsem se na něho usmál. Promnul jsem si oči.„dobré ráno" pousmál se na mě Nick
„dobré" řekl jsem. Koukali jsme se na sebe a mi pak došlo že jsem přitulenej k Nickovi. Vymrštil jsem se do sedu.
„co se děje??" zeptal se mě. Já jsem mu však neodpovídal. Nick si ke mě sedl.
„n-nic" vykoktal jsem a odběhl jsem do koupelny. Zamkl jsem dveře. Sedl jsem si na zem a záda jsem si opřel o dveře.
„Karle co se děje??" zeptal se mě Nick, který stál za dveřmi.
Chtělo se mi brečet, ale zároveň jsem byl šťastný. Nickovi jsem však neodpověděl„Karle co se děje?? Otevři" řekl a já jsem mu zase neodpovídal.
Začlo mě bolet břicho, chytl jsem se za něj.„Au!" bolelo to víc než když mě mlátili.
„Karle jsi v pohodě!!?? Otevři!" křičel tohle všechno Nick. Já jsem neměl sílu mu odpovědět. Ani jsem neměl sílu odemknout.
„Karle?!" řekl Nick. Jen jsem se za to břicho chytal a sykal jsem bolestí. Slyšel jsem kroky, že odchází od dveří. Teprve teď si asi Nick vzpomněl na druhé dveře do koupelny. Nebyl jsem schopný ničeho.
Po chvilce se otevřeli dveře a Nick přiběhl ke mě.„Karle musíš do nemocnice" řekl a vytáhl mobil.
„Zavolám Clayovi a ten nás tam odveze" řekl a zavolal mu. Po chvilce to zvedl.
„Čau co potřebuješ?" řekl Clay.
„Mohl by jsi pro nás přijet, Karl potřebuje jet do nemocnice" řekl Nick. Mezitím jsem tam trpěl bolestí.
„Klidně, ale musím sebou vzít i George" řekl Clay.
„Dobře, ale přijeď" Nick zněl hodně nervózně
„ za 5min jsem tam" řekl Clay a zavěsil.
„Karle slyšel si. Clay pro nás přijede a pak se to všechno vyřeší. Slibuju ti že tu budu s tebou" řekl Nick a vzal mě do náruče. Vzal si nějaké věci a vyšel se mnou ven.
ČTEŠ
Only you..... CZ [karlnap]
RandomKarl ve svém prostě opakujícím se životě potká člověka. Bude s ním zažívat city které s nikým dosud nezažil. Děkuji ti za ty nejlepší dny mého života. Byl jsi pro mě člověk na kterého jsem myslel 24/7. Prožíval jsem s tebou krásné chvíle a taky záž...