<moonlight>

81 7 5
                                    

Pov Tubbo
Film už konečně skončil.

„Tak co chceme teď dělat?” zeptal se Ranboo

„Můžeme se kouknout na druhej díl, jménem krvavá královna” navrhl jsem

„Tak pro tebe cokoliv” řekl a já jsem to pustil. Zase jsem se k němu přitulil.

Asi v půlce toho filmu Ranboo usnul. Jeho hlava padla na moje rameno. Nevím jestli vám to ještě nedošlo, ale Ranboo nosí tu jeho masku většinou na veřejnosti, někdy taky doma a já nechápu jak v tom tak dlouho může vydržet.

Skip time
Bylo něco okolo 8pm a Ranboo se už pomalu probíral. On usnul když bylo 3pm. Ale tak nic se nestalo. Já jsem teda neusnul.
Ranboo se probudil.

„No ahoj šípková růženko” pousmál jsem se na něj a on se jenom rozkoukával. Koukal se tak zmateně.

„A-ahoj. Kolik je hodin?” řekl a usmál se na mě.

„Už je osm večer”

„Nemáš hlad?” promnul si oči.

„No něco by jsem si dal” řekl jsem a Ranboo vstal. Chytl mě za ruku a šel se mnou do kuchyně.

„Tak dáš si lívance, tousty, volské oko nebo míchané vajíčka?” zeptal se mě. Asi jediné co umí vařit, ale tak já umím udělat jen vajíčka a těstoviny.

„Lívance zní dobře” pousmál jsem se na něj.

„tak si třeba zatím sedni” řekl a začal si připravovat věci které na to potřebujete. Mě byla nuda sedět tam jen tak, tak jsem šel za Ranbooem a obejmul jsem ho ze zadu. On se hnedka otočil. Dal jsem mu pusu.

„Děkuji ti za podporu” řekl

„Nemáš zač” řekl jsem a odtáhl jsem se. Sedl jsem si na linku a jenom koukal na Ranbooa jak se chystá dělat lívance.

Konečně měl hotovo a už jsme seděli u stolu.

„Tak co, chutná ti?” zeptal se mě Ranboo.

„Jo je to vynikající” řekl jsem a dal jsem si další sousto do pusy.

Měli jsme snědeno.

„Ranboo nechceme si jít lehnout do postele, ten gauč je docela tvrdej”udělal jsem na něj psí oči.

„Tak jo” řekl a chytl mě okolo ramen. Šly jsme do jeho pokoje. Lehký jsme si a Ranboo se mě random zeptal.

„Zlato na tom třídním srazu jsem i já?”

„Samozřejmě. Přeci jsi část naší třídy” usmál jsem se na něj

„Tak zatím dobrou” řekl.

„Dobrou noc” řekl jsem a už jsem asi upadl ke spánku.

Skip time-
Pohled 3 osoby
Zbývala hodina do párty a všichni se připravovali. Teďka se přesuneme k Nickovi a Karlovi. Karl byl u Nicka doma a jenom si tam povídali.

„ můžeme jít do parku, aď nám ten čas uteče trochu rychleji” řekl Karl

„Klidně” řekl Nick.
Oba dva se zvedli a Karl si šel pro svojí brašnu ve které má všechny ty svoje věci.

„Karle nezapomeň si ventolin!” křičel na něj Nick.

„Neboj se, mám ho tam” řekl Karl a už přicházel k Nickovi.

„Tak můžeme jít??” zeptal se Nick Karla.

„jo” řekl Karl a vydali se na cestu.

Skip time
Je 9:45pm a Karl s Nickem byli na cestě k Alexovi.

Skip time
Je už 10:30pm a všichni už dorazili na tu párty. Teda ještě se čeká na George a Claye.

„Neví někdo kde jsou?” zeptal se všech Alex. Nikdo neodpovídal. Najednou někdo zaklepal a Alex šel otevřít. Stál tam George s Clayem. Oba dva vešli dovnitř a párty mohla začít. Všichni si tam užívali a tentokrát i Karl. Už neměl takovou trému jako před tím. Byl tam s lidmi které znal.

V průběhu té párty se Nick několikrát ujišťoval jestli je Karl v pořádku a až bude chtít jít domů tak aď řekne. Dokonce mi bylo líto i sousedů. Alkohol tam taky byl, ale Karl a Tubbo si zatím nic nedali. Nick si dal jen něco. Karl se tam hodně bavil s Tubbem.

Bylo 11:59pm a všichni šly k sobě. Zbývalo jen pár sekund do nového roku. Všichni byli rádi.

„3....2.....1... Šťastný nový rok!!!!!!” křičeli tam všichni. Popíjeli tam a různě si povídali. Já vám říkám že polovina z nich bude mít kocovinu jako prase. Ranboo s alkoholem byl docela v klidu, vlastně byl na úrovni jako Nick.

Karlovi se v průběhu už udělalo špatně a zamotala se mu hlava. Odešel z bytu, aby se mohl na dýchat čerstvého vzduchu. Nick si naštěstí všiml že Karl odešel a vydal se za ním. Karl došel až na chodník a tam stál jako robot. Nick k němu přiběhl.

„Karle jsi v pohodě??” zeptal se ho Nick a koukal se mu do očí.

„J-jo, jenom se mi trochu zamotala hlava” řekl koktavým hlasem Karl.  Kluci navázali oční kontakt. Byli od sebe jen pár milimetrů. Karl dal jeho dlaně na Nickovo tváře a stalo se. Karl spojil jejich rty. Karlnap je tu baby!!!
Po chvilce se odtáhl kvůli nedostatku kyslíku. Nick byl zmatený a Karl se na něj jenom culil. Nick se na něj potom usmál a obejmul ho.

„Půjdeme zase nahoru??” zeptal se Nick Karla a odtáhl se.

„To zní skvěle” odpověděl Karl a připletl jeho dlaň a prsty s Tima Nickovo.
Ještě jedno doplnění. Nick ani Karl si nevšimli že z Alexovo bytu jde vidět na to místo kde oni dva zrovna stáli. Ano, Tubbo to celé viděl.
Karl a Nick došly nahoru a pustili si ruce. Karl šel za Tubbem.

„Tak co, jaký to bylo?” zeptal se vášnivým hlasem Tubbo

„Ty jsi to viděl?” řekl Karl.

„Jop” řekl s radostí Tubbo

„Prostě jen jsem ho políbil to je vše” řekl Karl

Skip time
Párty probíhala normálně a pak většina lidí odešlo. Jenom tam zůstal Alex a Wilbur. Náš nový pár šel k Nickovi.

Jsme na konci kapitoly

(mě jak se Nick a Karl líbali o půlnoci, tak mě to napadlo z jedné písničky od které nevím název, ale vy jste tak chytrý že ho budete vědět.
Chtěla by jsem jenom dodat že na 99% ve čtvrtek nevyjde kapitola. Někam jedu a nebudu mít čas to tam napsat.)

979 slov

<BAMBULKA>

Only you..... CZ [karlnap]Kde žijí příběhy. Začni objevovat