^⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠^

74 3 1
                                    

Pohled třetí osoby
Je další den, a to den vysvědčení. Hodně lidí je nerhózní a některý se toho vůbec nebojí. Jenom se modlí aď projdou. Vím že si to můžete najít na bakalářích, ale hodně z nich jsou líní se tam koukat.

Okay, teďka všichni sedí ve třídě a čekají na jejich poslední hodinu, která obsahuje i jeden blbej kus papíru. Baví se mezi sebou. Karlovi je smutno, že hodně lidí z jeho třídy neuvidí, protože jedou na dovolené, ale zároveň je rád. Jeho rodina a ta Nickova jezdí každý rok k moři, ale většinou tam Karl byl jediný, protože Nick moc nejezdil. Tento rok ale Nick jede a Karl je za to rád.

Po několika minutách zazvoní na hodinu. Všichni si stoupnou jako vždycky a do třídy vejde učitelka. Všichni si pak sednou a učitelka začne mluvit.

„Tak žáci, tohle je naše poslední hodina spolu. Příští rok vás mít nebudu, teda pokud se nestane zázrak. Jsem ráda že jste tu všichni. Jen na začatek než se začne rozdávat vysvědčení, tak by jsem se potřebovala zeptat na pár otázek. Takže Karle, jak sis užil a jak se ti líbil první rok na téhle škole a s touhle třídou?”

„Bylo to skvělí. Jsem rád že jsem si vybral školu jako tuhle. Našel jsem nové přátele a můj život šel zase nahoru. Našel jsem úžasný lidi který mě vždy postavili na nohy. I když tenhle rok byli komplikace, tak jsem to zvládl, teda my všichni jsme to zvládli. Těším se až bude příští rok.” dořekl to Karl a málem se tam rozbrečel. Nick to ale poznal, takže chytl Karla za ruku.

„Tak to je dobře a ještě pro vás mám jedno překvapení. Jste a navždy budete moje nejoblíbenější třída, takže jsem pro vás všechny udělala trička. A plus tu je ještě jedno překvapení. Někoho jsem sem pozval. Přijde za pár minut. Teďka vám rozdám ty trička a pak se vrhneme na to vysvědčení. Na každým z vašich triček máte napsaný jména a vedle toho vaše přezdívky.” učitelka to dořekla a začal jim rozdávat ty trička. Samozdřejmě jak si Wilbur všimnul, tak tam byl napsaný i Ranboo.

„Paní učitelko, né že by jsem Ranbooa nemusel, ale proč je na to tričku i on??” zeptal se Will.

„No to je to překvapení” řekla učitelka a do třídy přišel Ranboo i s tím samým trikem. Tubbo si toho hnedka všiml a rozeběhl se za ním. Objal ho. Ranboo byl překvapený. Tubbo se po chvilce odtáhl. Jelikož v té třídě nebyli navíc židle, tak si Ranboo sedl na tu Tubbovo a Tubbo si sedl na něj.

„Tohle je to překvapení, a teďka se vrhneme na to vysvědčení. Budu vás volat ve vašich přezdívkách, protože určitě máte radši když vás tak lidi oslovují. Takže Dream” řekla učitelka a Dream si šel pro ten papír.

„Tak Dreamem, co si myslíš že máš?” zeptala se ho učitelka.

„Tak několik dvojek tam bude, plus taky i nějaká trojka nebo čtyřka” řekl Dream s obavami.

„Skoro jsi to typnul. Máš jedničku z tělocviku a informatiky, jinak samí dvojky a jednu trojku a to z němčiny. Jinak dobré vysvědčení” řekla učitelka a dala mu ten papír. On si nadšeně kráčel do své lavice.

„Dobrá teďka je na řadě George” řekla a George šel k ní.

„Tak Georgi, jak si myslíš že tvoje vysvědčení bude vypadat?” zeptá se ho.

„No tak moc jedniček tam nebude, ale spíše dvojky” řekl Gogy.

„Skoro, máš jedničku z informatiky, těláku a dějepisu, jinak samé dvojky” řekla a Gogy si vzal to vysvědčení.

„Teďka si půjde pro vysvědčení Tubbo” řekla a Tubbo tam šel

„Co si myslíš že to bude tentokrát Tubbo?” zeptá se ho učitelka s úsměvem.

„Samí dvojky, ale jedničku z informatiky” řekl Tubbo s úsměvem.

„Ano, trefil jsi to” řekla a Tubbo si šel sednout do své lavice s vysvědčením v ruce.

Skip time
Všichni už si vysvědčení dorozdávali a zbývalo jim 15mjnut do konce hodiny.

„Takže žáci, jelikož nám zbývá nějakých 15minut do konce hodiny, tak si můžeme pustit fotky, které jsme nafotili za tenhle školní rok.” nabídla učitelka. Všichni souhlasili a šlo se na to.

Když se dokoukali na tyhle všechny obrázky, tak zazvonilo na konec poslední hodiny.

„Tak a tohle je všechno pro tento školní rok. Budu se snažit aby jsem vás příští rok měla za třídu. Ale už je váš čas. No nic, nebudu vás zdržovat a užijte si prázdniny. Ahoj” byli poslední slova která ta učitelka řekla.

„Nasledanou” řekl Karl

„Nashle” řekl Nick

„Nashledanou” řekl Gogy

„Nashle” řekl Dream

„Nashle” řekl Ranboo a Wilbur.

„Nashledanou” řekl Tubbo a Tommy.

„Nashle" řekl Alex.

„Nashledanou” řekl Skeppy a Bad. Byli to poslední lidí kteří odešli ze třídy. Ve třídě se pak udělalo ticho. Karl si jen něco vyndavala že skřínky a při tom se bavil s Nickem.

Všichni byli už venku a pomalu odcházeli domů. Karl se před bránou otočil a podíval se na tu školu. Nahrnuli se mu slzy do oči a začal i brečet. Karl byl strašně citliví člověk.

„Karle co se děje??” zeptal se ho Nick, který si všiml že Karl brečí.

„n-ne že jenom.... Tohle byla ta nejúžasnější škola kterou jsem si mohl vybrat. A taky jsem dostal tu nejlepší třídu a měl jsem ten nejlepší školní rok od té doby co jsi odešel ze třídy kam si chodil se mnou. Nejít sem, nepotkal bych tak skvělé lidi a taky tebe, mého přítele” dořekl to Karl a Nick mu otřel slzy.

„Tak pojď, se všema se uvidíš i příští rok a taky i přes prázdniny. Budou i nějaké akce, toho se nemusíš bát. Co kdyby jsme zašli do mekáče a něco si tam dali dobrého?” navrhl Nick.

„Tak to už beru” usmál se Karl na Nicka a Nick chytl Karla za ruku. Šly směrem mekáč. Po cestě si různě povídali, a jaké zážitky zažili, když byli s někým jiným. Nick řekl Karlovi že měl holku v 9třídě, ale ta ho jenom využívala na peníze. Karl mu taky řekl něco o sobě, co o něm Nick nevěděl.

Došly do mekáče a tam potkali i Tubba, Ranbooa a Tommyho. Sedli si k nim. Mezitíms si Karl objednal mcflurry a Nick taky.

S klukama se tam zakecali hodně dlouho, takže pak se rozloučili a šly.

„Karle nechceš jít ke mě??” zeptal se Nick Karla.

„Budu jenom rád” odpověděl mu Karl a šly. Bylo ještě světlo.

Došly k Nickovi a nedalo se nic dělat. Takže si šly lehnout. Teda, Karl se chtěl jenom mazlit, ale on usl. Nickovi nezbívalo nic jiného, než usnout taky. Po několika minutách se mu to podařilo

Jste na konci kapitoly

(Asi jediné co vám k tomuhle řeknu, je to že... Tuhle kapitolu píšu pozdě večer s tím že zítra nejdu do školy, protože jsem strašnej nešika. Spadla jsem< hodila držku> a teď mám něco s kolenem. A ještě jsem tu pro vás měla připravené obrázky, ale vymazali se a já si už nepamatuju jaký to byli.)

1151 slov

<BAMBULKA>

Only you..... CZ [karlnap]Kde žijí příběhy. Začni objevovat