What about me!

126 3 7
                                    

Předem se chci omluvit že včera nevyšla kapitola. Byla u mě kamarádka tak do 22:00 a já pak šla spát.

Pov Karl

„Karle vstávej" říkal Tubbo a třásl se mnou.

„Už jsme tam?" zeptal jsem se a promnul si oči.

„Ne, jenom máme pauzu se protáhnout a na dýchat se čerstvého vzduchu" řekl a odešel ven. Já jsem se odhodlal a šel za ním. Jenom jsem se protáhl a hned jsem šel zpátky do autobusu. Byli jsme u nějaké benzínky a Tubbo si tam šel něco koupit. Po chvilce si zase sedl.

„Chceš?" zeptal se mě a nabídl mi nějakou sušenku. Já jsem jen kývl. Podal mi ji a já si ji rozbal. Koukal jsem se z okna a viděl se tam Nicka muchlovat s tou jeho blondýnou. Odvrátil jsem pohled a koukal se na moje nohy.

„Děje se něco?" zeptal se mě Tubbo, když viděl jak mi stýkají slzy po tváři. Nic jsem neříkal a jenom ukázal ven. Otřel jsem si slzy. Autobus se po 5minutách zase rozjel a já si pustil písničky. Do Británie jsme měli dojet nějak v 20:00. Mě už nešlo usnout, ale Tubbo upadl ke spánku hned. Po 12hodinách nám učitelka oznámila že za chvíli tam budeme, takže se máme začít chystat.

„Tubbo, za chvíli tam jsme" řekl jsem a zatřásl s Tubbem. Ten se probral. Po 7minutách autobus zastavil u hotelu. Šlo vidět že to je luxusní hotel. Všichni jsme vystoupili a měli jsme se seřadit do dvojic, aby si nás učitelky spočítali. Asi měli hotovo a vešly jsme dovnitř. Učitelky nám něco říkali a my jsme pak mohli jít do našich pokojů. Já s Tubbem jsme ho měli vedle Nicka a ty jeho blondýny. S Tubbem jsme vešly dovnitř a šly jsme si vybalit.

„To jenom doufám že nás necháj spát ty vedle nás." řekl Tubbo a začli jsme se smát. Mohli jsme jít spát, ale mě a Tubbovi se nechtělo. Tak jsme si povídali.

„Karle poslouchal jsi co tam říkali?" zeptal se mě

„Ne" na rovinu jsem odpověděl.

„Asi jediný co jsem zaslechl tak že budeme ve skupině s Tommym, Wilburem a Alexem." řekl

„Cože já myslel že budeme s prvákama" řekl jsem.

„Jo ale na nás to vyšlo takhle. Ty chceš být s prvákama já to klidně zařídím" řekl se vtipem v hlase

„Ne!" trochu jsem zařval.

„Jo a zapomněl jsem. Bude s námi i Nick"

„Tak to si na*er" odmítl jsem.

„Cože!? Když ho miluješ ne?" asi byl dost zvědaví

„Jo, to jo. Ale já ani nevím." řekl jsem a zabořil si hlavu do polštáře.

„Jo a že zítra budeme mít nějakou prohlídku po Londýně"
Řekl Tubbo (kdyžtak mě opravte. Nevyznám se v tom a sem líná si to googlit.)

„Tak to ne" řekl jsem. Potom jsme si hodně dlouho povídali.

„Karle, oni už jsou 3ráno. Nechceš jít spát?" řekl z ničeho nic Tubbo

„Cože!? Tak radši jo" řekl jsem a nastavil si budíka. Tubbo hned usnul, ale já jen koukal do stropu a ztrácel se ve svých myšlenkách. Tubbo je teď něco jako můj nejlepší kamarád. Ani na minutku se mi nezavřeli oči. Hodinu jsem tam ležel a pak jsem vstal. Zamotala se mi hlava. Sedl jsem si zpátky na postel a zahlédl mini ledničku. Byla v ní voda. Hnedka jsem jí otevřel a tu vodu rozbalil. Napil jsem se a bylo mi hnedka líp. Vzal jsem si nějaké oblečení a šel se vysprchovat. Tubba nic nevzbudí a to jsem si ověřil v autobuse. Vešel jsem do koupelny a v zrcadle jsem se lekl sám sebe. Měl jsem kruhy pod očima. Rychle jsem si odběhl do kufru pro jednu taštičku. Měl jsem v ní elektroniku a taky korektor. Ne ptejte se proč. Hodně krát se mi hodil. Vyndal jsem si i beauty blender. Nějak se mi ty kruhy pod očima povedlo zamaskovat. Učesal jsem se a šel vzbudit Tubba.

„Vstávej" řekl jsem a zatřásl s ním.

„Ty jsi od kolika vzhůru?!" ptal se udiveně.

„To není podstatný. Běž se připravit." popohnal jsem ho. On šel do koupelny a já jsem se koukal na mobil. Vypl jsem toho budíka a koukl se na ig. Nové story od Sapnapa. Koukl jsem se na něj a hned jsem vypnul mobil. Byla tam ta jeho blondýna. No nic. Za 8minut jsme měli být dole.

„Pospěš si!! Za 8minut máme bejt dole!!!" řval jsem na Tubba. Odpovědi jsem se však nedočkal. Po chvilce Tubbo vylezl a mi mohli dolů. Došly jsme tam.

„Tak žáci. Teď půjdeme na snídani. Sednete si s tou vaší skupinkou o které jsem vám říkala ráno" řekla a mi se mohli přesunout do jídelny. Musel jsem sedět na proti Nickovi. Měl jsem jen sýrovou pizzu. Měli jsme snědeno a zase jsme byli na recepci.

„Tak žáci. Teď půjdeme na prohlídku do Londýna. Můžete si vzít mobily" učitelka to dořekla a všichni jsme si šly pro něco do pokojů. Tubbo si bral i vak, ale nevím co v něm měl. Já jsem si bral jenom brašnu s mobilem, peněženkou a ventolinem. Všichni jsme zase byli dole a chystali jsme se na cestu. Vyšli jsme. Měli jsme průvodce. Cesta měla trvat asi 6hodin. Já 6hodin nedokážu chodit. S klukama máme zítra v plánu jít do obchoďáků. Nikdo toho průvodce neposlouchal. Já jsem se jenom snažil dělat že poslouchám. Jenom nám něco říkal jaký to jsou budovy a tak různě. Mezi tím jsme měli přestávku na to aby jsme si mohli odpočinout. Já jsem si vyhledal lavičku a sedl si. Vedle mě si sedl Tubbo.

„Tak co. Posloucháš to vůbec?" zeptal jsem se ho

„Ne, mám v uších sluchátka" odpověděl. Vyndal si něco k jídlu. „Chceš?" zeptal se, ale já odmítl. Hlad jsem neměl. Hlásili konec přestávky a mi jsme šly dál. Byli jsme jen chvilku od našeho hotelu, ale začlo pršet a my museli běžet. Já jsem věděl že je to blbej nápad. Doběhli jsme a já hnedka vyndaval ventolin. Párkrát jsem si dýchnul. Potom jsme šly na hotel. Já jsem hned zamířil do pokoje. Tubbo si tam ještě něco domlouval s klukama. Pak přišel a sedl si na postel.

„Karle, všechno v pohodě?" zeptal se

„Jo. Jenom ten běh, to u mě nebyl dobrý nápad." řekl jsem

„ jo a zítra teda půjdem do toho města. Teda jestli chceš"

„Jo, v pohodě" řekl jsem a koukal se do mobilu. Začalo se stmívat a mi museli na večeři. Opět jsem si tam dal sýrovou pizzu. Všichni jsme byli najedený a my mohli do pokoje. Já jsem tam došel a zabral si koupelnu. Vysprchovat jsem se a šel si lehnout. Překvapivě jsem usnul.

Konec další kapitoly

( Teď se hodně Karl baví s Tubbem a neví jestli ještě miluje Nicka.)

1111 slov

<BAMBULKA>

Only you..... CZ [karlnap]Kde žijí příběhy. Začni objevovat