Soilder!

129 3 3
                                    

Pov Karl

„Cože!?" když mi Nick oznámil tuhle informaci, tak jsem chtěl brečet. Nějak jsem to v sobě zadržel. Ano něco k němu cítím ale on ke mě nic.

„Jo a můžu tě s ní někdy seznámit. Je z prváku."

„Tak to přeju." řekl jsem a začalo zvonit na hodinu. Po chvilce vešel do třídy učitel. Něco jsme si psali a pak nám jenom něco vysvětloval. Bylo 8:31. Já jsem zvedl ruku a učitel mě vyvolal. Zeptal jsme se ho, jestli můžu na záchod. Přišel jsem tam a zavřel jsem si dveře na záchodě. Sedl jsem si na zem. Rukama jsem si přitáhl nohy k hlavě. Brečel jsem. To bylo to jediný co jsem zmohl. Byl jsem tam asi 5minut a pak se ozval hlas.

„Karle?" řekl ten hlas. Byl to Tubbo. Chtěl jsem si otřít slzy ale ani jsem se nepohnul. Otevřeli se dveře a já se jenom na něj podíval.

„Karle, co se stalo?" ptal se mě.

„N-no mě s-se někdo líbí ale ten někdo má holku" řekl jsem. Byl jsem rád že jsem se někomu svěřil.

„Aha, to chápu. A můžu se zeptat kdo to je?"

„J-je to Ni-Nick"

„Jo, ale teď musíme jít do třídy" řekl. Já jsem jenom kývl. On mi pomohl se zvednout. Šly jsme do třídy. Sedl jsem si na moje místo a dal si hlavu na lavici. Tu hodinu jsem vůbec nevnímal.
Uběhli dvě další hodiny a my jsme se měli přesunout do PC učebny. Sedl jsem si vedle Tubba, protože jinde nebylo místo.

„Hej slyšel jsem že budeme moc hrát a dělat co chceme!!" zařval tam Wilbur přes celou učebnu. Hned jak to zařval tak do třídy přišla naše třídní.

„Tak dneska si můžete hrát Minecraft. Budu vám opravovat ty testy a to není jen na pět minut" řekla a sedla si ke stolu.

„Karle zahraješ si s náma?!" zeptal se mě Nick.

„Tak jo" řekl jsem. Všichni tam na sebe mluvili ale já prohodil jen pár slov s Tubbem. Skončila nám hodina a učitelka nám řekla že i o tu druhou hodinu informatiky si budeme moc dělat co chceme. Že má opravenou jen půlku.

Skip Time
Uběhli nám všechny hodiny a já jsem šel domů. Teda jel jsem domů. Doma jsem si odložil věci. Rozhodl jsem se jít do obchodu něco přikoupit. Vzal jsem si boty a šel jsem. Trvalo mi to asi jenom 10minut, než jsem tam došel. Měl jsem namířeno do potravin a najednou jsem viděl Nicka? Rychle jsem si vzal kapuci a koukal na něj. Teda na ně. Ano byla tam ta jeho blondýna. Nebyla vůbec hezká. Prostě takový ten typ holky která tě jenom využívá na peníze a pak ti zlomí srdce. Začli se líbat. Radši jsem to rychle nakoupil a odešel. Přišel jsem domů a vyvalil nákup.

(Takhle vypadá Karlův byt

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Takhle vypadá Karlův byt. Jen pro představu)

Šel jsem do koupelny. Vyndal jsem si z šuplíku žiletku.

„1 za to jak jsem blbej
2 za tu Nickovo blondýnu” říkal jsem a u toho jsem se řezal. Byla tam jedna čára za druhou. Když jsem skončil, tak jsem jen pozoroval kapky krve jak dopadají na zem. Rány mi pomalu schly a já jsem si vzal na sebe mikinu. Uklidil jsme to tam  a šel do pokoje.

„Proč jsem takový debil. Nemůžu nic dělat s tím že Nick má holku.!!” řval jsem a dal jsem pěst do zdi. V té zdi se udělala díra. Jediné co jsem zmohl tak  si jít lehnout. Bylo něco kolem 22:05 a mě nešlo usnout. Jen tak jsem celou noc koukal do stropu. Vstal jsem asi v 6:45 a šel jsem si vzít zbytky jídla z lednice. Ohřál jsem si je a sedl si ke stolu. Jenom jsem se na to koukal a pak jsem to uklidil zpátky do lednice. Šel jsem si vyhledat na sebe nějaké oblečení. Vzal jsem si šedou mikinu, nějaké random triko a černé džíny. Vzal jsem si batoh a šel na autobus. Sedl jsem si na samotku(jo samotka je sedačka která je pro jednoho člověka)
Autobus dojel do školy a já jsem šel do třídy. Sedl jsem si do lavice a Nick tam nebyl.

„Hej Dreame. Nevíš co je s Nickem?” okřikl jsem Dreama který seděl před námi.

„Jo, je u svojí holky v prvním petře.” odpověděl

„Jo díky” řekl jsem a jen tak jsem měl hlavu na lavici. Nevnímal jsem okolí a ucítil jsem že si někdo vedle mě sedl. Akorát zazvonilo na hodinu. Přišla k nám ředitelka.

„Tak žáci. Pojedete s prvákami na výlet. Pojedete do Británie. Budete tam na 7dní. Teď vám rozdám přihlášky a kdo bude chtít tak se přihlásí.” řekla a rozdala nám přihlášky. Já jsem si to pročetl. Uběhli všechny hodiny a já jsem byl opět na cestě domů.

Skip time

Bylo 13.11. a my měli odlétat 14.11. v 8:00 hodin. Já jsem si vyndal kufr. Zabalil jsem si ne
nějaké oblečení a takové ty základní věci. Chtěl jsem jít spát, ale nešlo mi to. Zase mi nešlo usnout. Tak jsem jenom koukal do stropu.

Bylo ráno a já jsem už byl na cestě do školy. Přišel jsem tam a první kdo mě uvítal byl Tubbo. Obejmul mě.

„Tak co? Jak se těšíš?” zeptal se mě

„Jo docela dobře” odpověděl jsem.

„Jo a učitelka říkala že jsme spolu na pokoji.” řekl nadšeně.

„cože?? Já myslel že je to druhák a prvák.”

„Jo to tak je ale je o dva druháky navíc takže jsme spolu ” zajásal Tubbo

„Tak žáci. Za 3minutky přijede autobus takže se připravte.!!”hlásila učitelka.

„Tak sedíš v autobuse?” zeptal se Tubbo.

„Jo, ale s kým sedí Nick?” zeptal jsem se.

„hádej”

„S tou jeho blondýnou.”

„Uhádl jsi to” řekl Tubbo a přijel autobus. Já jsem šel do něj před Tubbem takže jsem si zabral sedačku u okýnka. Sedli jsme si.

„Hej tam jsem chtěl sedět já” řekl uraženě Tubbo. Ten autobus byl velkej a bylo tam i místo na kufry.

Ve předu seděli učitelky a o jednu sedačku před námi seděl Nick  a jeho blondýna.

Ve předu seděli učitelky a o jednu sedačku před námi seděl Nick  a jeho blondýna

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Pro představu)

Já jsem poslouchal písničky a Tubbo taky. Koukal jsem z okna a zavřel jsem oči. Asi jsem usnul.

Tak jsme na konci příběhu

(Omlouvám se že jsem vydala jednu část. Měla jsem zaplej mobil a neměla jsem to dopsaný a můj bratr to vydal)

1052 slov

<BAMBULKA>

Only you..... CZ [karlnap]Kde žijí příběhy. Začni objevovat