* * * * *
/Becca szemszöge/ /1989.11.24./
- Én még mindig nem értem - panaszolta el Eddie kifelé jövet a moziból.
- Ne már apu, pedig teljesen egyértelmű - vágta rá Maya kuncogva. Mióta Maya-t örökbe fogadtuk Eddie már egyszer sem hívott a hercegnőjének. Őt nevezte így, engem pedig a királynőjének.
- Iden apu - bólogatott okoskodóan a kicsi Dustin. A mi kis hercegünk, aki a rendkívüli fejletségének hála már beszélt, totyorgott és valószínűleg tényleg sokkal jobban értette a filmet, mint apja.
- Na jól van ám tökmag, a Te szuperagyaddal még Én is érteném - kapta fel Eds a földről a kisfiunkat.
- Viii - örvendezett. - Attól méd egyéltelmű - folytatta a vitát a kis csodabogár.
- Igen? - kérdezett vissza kételkedően Eddie.
- Igen - vágta rá Maya. - A doki küldte a levelet a múltból.
- De hogyan?
- A jövőbe címezte. A DeLorean műszerfala biztosan kiírta a pontos dátumot, és Dr. Brown elintézte, hogy a levelét megőrizzék, és pontosan akkor az után, hogy a baj történt, Marty megkapja a levelet. Érted? Vissza küldte a levelet a jövőbe - magyaráztam el teljesen elképedve a zsenialitáson ami emögött az alkotás mögött volt.
- Akkor miért nem küldte azelőttre, hogy megtörténik a baj? - vetődött fel a jogos kérdés Eds részéről.
- Korábban már mondta, hogy szívesen élne abban a korban és a levélben is említi, hogy ott akar maradni - felelte Maya.
- Biztosan lesz harmadik része is - állapítottam meg.
- Bittosan - erősítette meg a kis okostojásunk.
- Tehát - kezdett bele Eds, majd hosszan elkezdett elmagyarázni mindent amit megértett, és ezek többé-kevésbé helyesek voltak. Maya szorgosan javítgatta ki a hibáit, és mire hazasétáltunk, mindenki megértett mindent.
A kis Hawkins házunkba betérve Sidney hatalmas örömmel fogadott minket, és a gyerekek azonnal játszani kezdtek vele mielőtt bármi más tettek volna. Csodálatos volt érezni az otthon melegét, minden egyes alkalommal mikor betértünk ide, még akkor is ha éppen hideg volt. Igazi család lettünk. Miután kijutottunk a hellyel lefeléből, és végleg lezártuk a kapukat, igyekeztünk elvarrni minden szálat. Henderson igazi zsenihez méltóan rájött, hogy hogyan tudjuk elvenni a gyerekektől a természetfeletti képességeiket, és hogy hogyan tudjuk törölni az emlékeiket arról amit átéltek. Lényegretörően kifejezve vérátömlesztéssel, és hipnotizálással. Természetesen adtunk a gyerekeknek választási lehetőséget a normális életük, és a szuperhős lét között. Aki vissza akart térni a családjához, és normál gyerekként élni azon elvégeztük ezt a procedúrát, és vissza vittük a laborba, ahol feljelentést tettünk Kristopher Crawford és az emberi ellen, és a rendőrségre bíztuk, hogy mind odakerüljenek ahová valók. Viszont meglepően sokan voltak, akik szörnyű családi körülmények közül keveredtek ide, és jobb volt nekik velünk, vagy éppen annyira tetszett nekik ez az egész, hogy hajlandóak voltak feladni érte a családjaikat. Ezeket a gyerekeket továbbra is Harrington-ék házában szállásoltuk el. Ezzel teljesült Steve nagy álma is, miszerint sok gyerek büszke apukájaként élhet. Velük a mai napig minden héten összegyűlünk párszor egy tréningre, hogy tovább fejlesszük az erőnket, és bármikor készen álljunk megmenteni a világot. Nem mellesleg a barátaink közül is jó néhányan szerettek volna szuperetőt, így Ők is kaptak egy kis vérátömlesztést. Dustin Henderson pedig ezzel együtt ez alatt a kevesebb, mint egy év alatt, igazán zseniális tudós lett, hiszen a Hawkins laborba Hopper-nek hála szabad bejárást nyertünk, és a sok ketyere közt kiteljesedhetett. Elkezdett vizsgálni mindannyiunkat, és minden velünk történő varázslatnak tűnő dolognak tudományos magyarázatot talált, és sokkal tovább fejlesztette, mint amiről valaha is álmodni mertünk. Miénk lehetett volna az egész világ. Azonban mi csak arról álmodtunk, hogy egy boldog családunk van, amiben felhőtlenül éldegélünk. Ezt pedig meg is kaptuk. Letelepedtünk egy időre Hawkins-ban, de a lakókocsit is megtartottuk, hogy bármikor el tudjunk bárhová utazni. Mivel pedig már úgyis hosszabb időt töltünk itt, és már velünk van a legfontosabb elem, úgy döntöttünk, hogy tavasszal megtartjuk az esküvőnket is.
YOU ARE READING
A Vérünk Valódi Tüze #3 // Eddie Munson ff //
Fanfiction~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "A Pokol Valódi Tüze" című fanfiction-öm harmadik része. Ha először erre bukkantál rá és mondjuk cím/borító alapján tetszik annyira, hogy elolvasnád akkor kérlek, kezd inkább az említett első résszel. Köszönöm szépen é...