Először is ismételten szeretném megköszönni a figyelmeteket! Köszönöm szépen, hogy elolvastátok, és köszönöm szépen a vote-okat/kommenteket is! Mind-mind nagyon jól estek!
Köszönöm!❤️
Külön köszönet azoknak, akik a mutáns baba ötletét adták. Nem így terveztem, de nagyon megtetszett az ötlet, és muszáj volt felhasználom. Eszméletlenül hálás vagyok érte! (Nem tudom, hogy megjelölhetlek-e titeket itt, de ha igen, akkor szóljatok, és már itt is lesz a nevetek!🥰)
Most pedig egy pár gondolat, ami most felgyülemlett bennem:
Úgy gondolom, hogy Mi akik most itt vagyunk, és még több mint fél év után is Eddie Munson fanfiction-öket olvasunk, és Eddie Munson fanfiction-öket írunk, valójában sosem voltunk részesei annak a nyáron tomboló Eddie Munson őrületnek. Mi már akkor is tudtuk, hogy ez több egy egyszerű trendnél és most be is bizonyítottuk. Úgy gondolom, hogy ez a karakter már a részünkké vált. Hozzánk tartozik, s Mi pedig hozzá. Azt hiszem sikerült teremtenem egy világot, amiben teljesülhet minden, amire egy magunk fajta ember vágyhat. Mikor belekezdtem nem hittem, hogy egyáltalán bárki is el fogja olvasni. Mindössze magamnak szerettem volna létrehozni egy világot amibe elmenekülhetek a mindennapok elől, és kiélhetem a 80-as évek fanatizmusom. Viszont nem ez történt. Nagy meglepetésemre Ti megjelentetek egyre többen, és a kis történetecském egy egészen szép trilógiává nőtte ki magát hála Nektek. Időt szakítottatok rám, bíztattatok és erőt adtatok. Nem csak egy történetbe, de az elmémbe és a szívembe is betekintést nyertetek azzal, hogy a soraimat olvastátok. A kedves szavaitok számomra nem csak a művemet, hanem az emberi lényemet is érintették. Mindezek fényében úgy érzem hálával tartozom. Hálám jeléül pedig szeretném nektek adni ezt a trilógiát. Írjatok belőle új fanfiction-t, folytassátok ezt, javítsátok ki ahogy nektek jobban tetszene, amit csak szeretnétek. Szeretném, ha szárnyra kapnának az ötleteim, és minél több zseniális elme dolgozna tovább velük. Viszont szeretném, ha szólnátok ha ez megtörténik, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy Ti mit hoznátok ki ebből. Várom őket szeretettel!Oh atyám... El sem hiszem, hogy befejeztem. Imádtam írni ezt a fanfiction trilógiát. Minden egyes perce öröm volt, és ez már teljesen a részemmé vált. Ahogy közeledtem a vége felé egyre inkább elszomorodtam amiatt, hogy amint leírom az utolsó szót, a regénnyel együtt az életem egy korszakának is vége lesz. Viszont rájöttem, hogy ez csak is rajtam múlik, tehát nem kell, hogy vége legyen. Úgy döntöttem, hogy soha nem lesz vége. Hamarosan elindítok egy novellás kötetet ahol Eddie és Beck életéből fogok rövid jeleneteket írni, össze vissza az időből, így mindig vissza térhetünk ebbe a világba.
Oh, és elkezdem majd javítgatni is ezt a három könyvet; kijavítom a helyesírási hibákat, átfogalmazok néhány mondatot, elolsztom igényesebben a részeket, illetve ha logikai hibát találok azt is orvosolom. Szóval ha úgy egy hónap múlva olvasnátok valamit, de nem tudjátok, hogy mit, akkor sokkal összeszedettebb regényeket találtok majd ezek helyén, tehát lehet, hogy egy jobb élménnyel szolgálnak majd ha újra olvassátok.
Mégegyszer nagyon köszönök mindent!❤️ Hálás vagyok nektek, csodás embereknek akik ilyen sok időt szántatok már így is a munkáimra!
Nagyon fontosak vagytok számomra mind, akik már csak egy betűt is elolvastatok irományaimból! Ezer köszönet és ezer hála érte! Imádlak titeket!
Feltehetően hamarosan jelentkezem még valamivel, de addig is sok sikert és boldogságot kívánok nektek! ❤️
Végezetül pedig itt is itt hagynám a mottóm:
Ne hagyd elveszni az őrületnek azt a kis szikráját ami benned él, mert még csodákra lehetsz képes vele!
𝓑𝓮𝓬𝓬𝓪 𝓙.
ESTÁS LEYENDO
A Vérünk Valódi Tüze #3 // Eddie Munson ff //
Fanfic~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "A Pokol Valódi Tüze" című fanfiction-öm harmadik része. Ha először erre bukkantál rá és mondjuk cím/borító alapján tetszik annyira, hogy elolvasnád akkor kérlek, kezd inkább az említett első résszel. Köszönöm szépen é...