𝟘𝟚𝟛

42 9 2
                                    

* * *

   Mivel még elég fiatal volt az este bele is vágtunk. Kenny elméjébe könnyedén bejutottunk mind és a labor egy nem túl jelentős részét rendesen át tudtuk nézni, de ez nem volt elég, így kénytelenek leszünk mással folytatni a kutatást. Idő közben Robin is megérkezett, és hála istennek kiderült, hogy Vickie unokaöccse nincs veszélyben. Még jobb hír, hogy Vickie szerint a múlthéten még látott ilyen szórólapokat a plázában.
- Szerintetek most is ott vannak még? - gondolkozott el Steve.
- Hát igazából hónapok óta lehetnek ott, nem hiszem, hogy pont most ebben a pár napban tűntették el - mondta Max.
- Igaza van, és szerintem ne is húzzuk az időt, elmegyek a plázába és jelentkezek - kelt fel Erica a nemrég elfoglalt helyéről.
- Várj, ne menj egyedül, elkísérlek nehogy valami baj legyen - állt fel Lucas is. Erica erre csak meglepetten elmosolyodott.
- Én is megyek - pattant fel Robin.
- Rendben, menjetek, de nagyon vigyázzatok. Lehet, hogy kamerákkal figyelik is a helyet a laborosok szóval csak óvatosan - okította Őket Steve.
- Játsszátok el, hogy véletlenül veszitek észre, és hogy Erica komolyan jelentkezni akar - tettem hozzá.
- Szuper ötlet, de nem kéne velük mennie valakinek akinek szuper ereje van, hogy meg tudja védeni őket, ha tényleg gáz lesz? - kérdezett rá Eddie.
- Hank felmért mindenkit aki az elméjébe próbált jutni és szerintem mindannyiunkat tanulmányoztak, túl hamar felismernének. Az is csoda lesz ha Őket nem találják gyanúsnak - mondtam ki hangosan a gondolataim. - Steve, milyen messze van innen a szüleim háza? - fordultam a férfi felé.
- Autóval maximum negyed óra - nézett rám kérdőn, hogy vajon ez miért érdekel engem.
- Klassz, Robin tudod, hogy melyik az a ház, igaz? Voltál már ott - pillantottam fel az említettre.
- Persze, simán megtalálom - bólogatott. - Akkor szedjétek össze apámat, Ő tud mindent és meg is fog tudni védeni benneteket - néztem végig az indulni készülő csapaton. 
- Remek ötlet - vágta rá Robin.
- Szerintem is, akkor menjünk - indult el lendületesen Erica, Lucas és Robin pedig követte. Mind egyszerre köszöntünk el, ami ismét megzavarta a kicsit, de ezúttal szerencsére lenyugodott amint csendesebbek lettünk.
   - Amíg Ők ezt intézik addig Mi folytassuk a kutatást Philip-pel - jelentette ki Nancy.
- Szerintem is - bólogatott Kali.
- Nem lenne jobb ötlet először Parker? - kérdezett rá Steve.
- Igen, biztonságosabbnak tűnik - helyeselt Tizi.
- Lehet, hogy biztonságosabb, de nem hiszem, hogy akkora haladást érnénk el. Philip már ott lehet egy ideje és megeshet, hogy látott ezt azt, de Parker másfél hét alatt, nem hiszem, hogy annyival többet látott volna mint Kenny. Felesleges időhúzás, lenne, jöjjön egyből Philip - mondta ki Nancy amire éppen gondoltam.
- Egyet értek vele, teljesen igaza van - helyeseltem.
- Akkor legyen Philip - egyezett bele Steve.
- Ezt megbeszéltük, vágjunk is bele - indult el Kali az ajtó felé.
- Állj - szólalt meg Eddie, majd felém fordult. - Beck Te ne gyere velünk egyből. Nem tudatjuk, hogy azóta ki lett-e erre képezve, és nem akarom, hogy az legyen mint Hank-kel. Elkezdjük, és ha nem tudunk bejutni akkor valószínűleg Ő is csak téged engedne be és ugyan úgy meg akarna ölni. Ha bent vagyok és biztonságos akkor jöhetsz Te is.
- Igazad van, csináljuk így - bólogattam.
- Akkor ne vesztegessük az időnket, gyerünk - kezdett el Nancy az ajtó felé integetni, jelezve ezzel, hogy mindenki menjen vissza oda azok a medencéje van és álljunk neki a dolognak. Mi természetesen egyből tettük amit mondott, és vissza is mentünk. Eddie bekötötte a szemét és vissza feküdt a vízbe. Eltelt néhány hosszú perc azzal, hogy néztem Őt ahogy koncentrál, de végül megszólalt.
- Bejutottam. Itt vannak a többiek is mind, Philip pedig nem reagált ránk semmit, szerintem jöhetsz Te is.
- Rendben - feleltem, majd már nyúltam is a kendőért, hogy beköthessem a szememet.
- Várj - mondta kicsit hangosabban.
- Mi az? Mi a baj? - kérdeztem aggódva.
- Nancy azt mondja nincs jó előérzete. Szerinte a kissrác észre vette, hogy itt vagyunk csak nem tud vele kezdeni semmit. Ne gyere ide inkább, lehet, hogy mindenki azt hiszi, hogy Hank megölt téged a fejében és ez még az előnyünkre is válhat. Ezen kívül az sem kizárt, hogy ez is csak egy csapda. Szerintem ezt a kockázatot nem kellene bevállalnod, kérlek ezt most inkább bízd ránk - magyarázta el.
- Oh bakker, igazad lehet, akkor Én inkább idekint várok és majd elmondjátok, hogy mit láttatok.
- Köszönöm, hogy nem ellenkezel hercegnőm - mondta lágy hangon.
- Én köszönöm, hogy vigyáztok rám - moslyodtam el hiába nem látta senki.
- Szeretlek - suttogta.
- Szeretlek - suttogtam, majd leültem közvetlenül Eddie medencéje mellé és vártam a fejleményeket.
   Eltelt egy kis idő és Eddie mindent szépen közvetített amit látott és megtudott. Felmértek mindent amit lehetett, de így sem értünk el sokkal nagyobb helyet a laborból. Szükségünk volt valakire aki jóval többet láthatott már. Muszáj lesz megpróbálnunk Frank Peterson-t, mert mégsem állítahtunk oda teljesen tudatlanul. Rengeteg ajtó van ahová nem tudtak benyitni, mert még Philip sem járt ott, és nem kizárt, hogy ezek veszélyt rejtenek. Mivel úgy érezték, hogy kihozták ebből az akcióból is amit ki lehetett, kijöttek a vízből és ismét össze gyűltünk a kandalló körül, amitől Én persze igyekeztem minél távolabb maradni.
- Akkor... Megkockáztatjuk Frank elméjét? - kérdezte félve Tizenegy.
- Kénytelenek leszünk, ennyi információ még egyszerűen nem elég. Frank elméje rejtheti a legtöbbetet, és inkább azt a kockázatot vállaljuk be, hogy észre vesz minket a fejében, minthogy azt, hogy felkészületlenül megyünk oda. Tudnunk kell, hogy honnan mire számíthatunk - válaszolta Steve.
- És minél előbb, mert nem tudhatjuk, hogy ha Erica-nak sikerül jelentkeznie, akkor hány napunk van addig amíg el nem viszik Őt - tettem hozzá.
- Akkor essünk is neki, még nincs túl késő - jelentette ki Eddie. - De Beck ezúttal is kint marad, és lehet, hogy jobb lenne ha ezúttal a többi lány sem jönne. Ez már túlzottan veszélyes, jobb ha minél kevesebb életet kockáztatunk
- Igazad van, jobb ha csak Mi ketten megyünk - helyeselt Harrington.
- Nem, az ki van zárva - csattant fel Nancy, majd egy bődületes nagy vita tört ki a csapatban. Az tipikus emberi viselkedés lépett fel, hogy mindenki azt hitte, hogy minél hangosabban nyilvánítja ki a véleményét annál inkább igaza lesz.
   A kicsi persze azonnal kapálózni kezdett, Én pedig azon igyekeztem, hogy el tudjam takarni a hasamat. A többiek már mind felálltak és úgy kiabáltak egymással, Én pedig csak csendben ültem. Nagyon kellemetlenül éreztem magam, úgy éreztem, hogy már nem bírom elviselni Őket magam körül. Legszívesebben elsírtam volna magam, vagy üvöltöttem volna egy hatalmasat, de nem tehettem. Csak görcsösen vártam, hogy végre vége legyen. Szerencsére pont ebben a pillanatban nyitódott ki az ajtó, és lépett be rajta Robin, Erica és az apám.
- Megjöttünk! - kiabálta jókedvvel Robin.
- És sikerült is jelentkeznem - tette hozzá büszkén Erica. - Ajánlom, hogy megmentsetek - emelte felénk fenyegetően a mutatóujját.
- Ne aggódj, megfogunk - mondta határozottan Eddie. - Ha egyesek végre hajlandóak lesznek felfogni, hogy hiába hősködnek, agyhalottan nem érnek semmit - fordult oda dühösen Nancy-ékehz.
- Na jó, elég legyen - szólaltam fel, és mivel az imént megérkezők miatt csendesebb lett a banda, így a hasam sem mocorgott már, szóval felálltam. - Fejezzétek ezt be, oké? Nancy, Kali, Tizi attól, mert erősek vagytok, büszkék, okosak és nagy hatalmatok van, még nem jelenti azt, hogy nem bízhattok rá másra egy feladatot. Eds, Steve az meg, hogy Ti férfiak vagytok nem jelenti azt, hogy többre vagytok képes és jobban tudtok magatokra vigyázni. Mindezek fényében pedig fejezzétek be a veszekedést és döntsétek el, hogy melyik két ember menjen. Ha tehetek egy javaslatot akkor Nancy az esze miatt és Eddie a rögtönző készsége miatt, de Ti döntsétek el. A lényeg, hogy össze dolgozzunk, és ne veszekedjünk ilyen butaságokon - oktattam ki Őket végül. Mindenki megszeppenve nézett rám, Eddie viszont oda sétált hozzám, átkarolt, és a fülemhez hajolt.
- Tökéletes anyuka leszel hercegnőm - suttogta, majd egy puszit nyomott az arcomra.
- Szeretlek - suttogtam.
- Szeretlek - suttogta, majd vissza fordult a többiek felé. - Akkor ez így oké mindenkinek? - kérdezte hangosan, a többiek pedig egyöntetűen helyeslően felelt.
   Neki is láttunk a dolgoknak. Mind egy szobába tömörültünk míg Nancy és Eddie bemásztak a medencébe és elkezdtek koncentrálni. Nagyon sokáig nem ment nekik, Frank már az elejétől fogva pontosan tudta, hogy próbálkoznak. Én azonnal mondtam, hogy inkább hagyják abba, de Ők folytatni akarták. Harcoltak ellene, és végül bejutottak. Végig nagyon rossz előérzetem volt, de csodával határos módon nem történt baj. Frank alakja Hank-éhez hasonlóan megjelent a saját elméjében, de egyszerűen csak elsétált Eddie-ék mellett, és halloták is ahogy azt mondja, hogy "Nem találok itt senkit". Frank Peterson segíteni akart nekünk. A srácok odabent megtudták, hogy Frank nem akart itt lenni és nem is tudták bemagyarázni neki ezt a szuperhősös dumát. Sokat lázadt és ezért sokat is bántották. Ez a kis fiú szabadulni akart, és ezért mindent megtett. Hagyta, hogy Nancy és Eds mindent pontosan végig kutasson a fejében amit csak lehet. Felesleges volt félnünk tőle. Az Ő együttműködésével hatalmasat léptünk előre, de még így sem kaptunk teljesen tiszta képet a labor teljes területéről, de nem is kellett. Ennyi éppen elég volt ahhoz, hogy már csak kivárjuk amíg Crawford lecsap Erica-ra és biztosak legyünk abban, hogy aznap ki is szabadítunk minden kölyköt a laborból.

A Vérünk Valódi Tüze #3 // Eddie Munson ff //Donde viven las historias. Descúbrelo ahora