Düzen Kitabı'nın bölümleri beceriksiz ellere bırakılmayacaktı ve böylece Düzen Muhafızları gibi varlıklar ortaya çıktı.
Oyun tasarımcıları, bölümü korumak için böylesine güçlü bir yaratığı koydular, ancak ona sadece düşük seviyeli zeka verdiler. Bu nedenle, Düzen Muhafızı yalnızca içgüdüsel olarak hareket ediyordu ve aggro sistemi diğer sıradan canavarlarla aynıydı.
Bu nedenle, Komutan Nisode'nin gelişi en kritik anda Nie Yan'ın hayatını kurtarmıştı.
Aslında burada epeyce insan var... Nie Yan bakışlarını çevredeki ortama kaydırdı ve diğer birçok oyuncunun mevcut savaşı avlarını izleyen kaplanlar gibi izlediğini fark etti. Düzen Muhafızı öldüğü anda, bu yüz kadar oyuncu, düşen ekipmanı çalmak için aynı anda harekete geçecekti!
Burada çok fazla insan var. Ekipman düşse bile kesinlikle onu alamayacağım. Ben zaten Cesaret Bölümünü aldım... Sahip olduğum şeyle yetinmeliyim, diye düşündü Nie Yan içten içe.
Kolayca tatmin olan bir insandı. Bu nedenle, hiçbir şey elde edemeyeceğinin kesin olduğu durumlar meydana geldiğinde asla büyük umutlar beslemedi.
Nie Yan birkaç engeli geçtikten sonra bakışlarını odakladı ve birkaç tanıdık gördü.
Xingzhi Huihuang (Muhteşem Yıldız): kare şeklinde bir çene çizgisi olan yirmi küsur yaşında bir adam. Görkemli Tapınak'ın lonca lideriydi. Yakışıklı olarak kabul edilmese de, görünüş açısından hala fenaydı. Temiz traşlı yüzü parlak ve canlandırıcı bir görünüm veriyordu. Nie Yan'ın geçmiş yaşamında, Nie Yan ile dostça etkileşimleri vardı. Nie Yan'a birkaç kez yardım ettikten sonra pervasız bir kişiliğe sahipti ama sadakate ve dostluğa değer veriyordu. Nie Yan da birkaç lonca gezisinde ona ve arkadaşlarına eşlik etmişti.
Lima Hengdao (Hızlı Kesiş): özensiz görünümlü bir adam ve Kara Katliam'ın otuz altı yaşındaki lonca lideri. Söylentilere göre, yeraltı suç dünyasının bir parçasıydı ve emrinde epeyce ast vardı. Kişiliği harika değildi ve nadiren Xingzhi Huihuang ile kafa kafaya gelirdi. Bu nedenle, Nie Yan'ın kendisi bu kişi üzerinde çok büyük bir izlenime sahip değildi.
Uykulu Tilki: kabaca otuz yaşında bir oyuncu. Nie Yan ona pek aşina değildi ve herhangi bir ilişkileri de yoktu. Ancak, Kutsal İmparatorluğun lonca lideri olarak, biraz iyi bilinen bir isimdi. Lonca içindeki prestijinin oldukça yüksek olduğu söylendi - Kutsal İmparatorluğu en büyük on loncadan biri haline getirme yeteneğine sahipti. Bu başarı tek başına onun gücünün kanıtıydı.
Aynı zamanda Nie Yan'ın önceki hayatında Cesaret Bölümü'nün de sahibiydi!
Xingzhi Huihuang ve grubu, batıdaki yıkık binalar arasında pusuya yatmıştı. Lima Hengdao ve grubu güneybatıda bulunuyordu. Her iki taraf da her an harekete geçmeye hazır avlarını bekleyen kaplanlar gibi izliyordu. Öte yandan Uykulu Tilki doğuda bulunuyordu. Ağzının kenarı alaycı bir gülümsemeyle kıvrılırken, iki tarafa da baktı ve onu susturmaya hazırdı. Her iki taraf da tükendiğinde saldırmayı planladı.
Böyle bir sahnenin gelişmesini izlerken, Nie Yan düşünmeden edemedi... Ya Uykulu Tilki, kendisine ait olması gereken Cesaret Bölümünü aldığını bilseydi? Uykulu Tilki nasıl bir tepki verirdi? Bütün adamlarını alıp amansızca onu kovalayacak mıydı?
"Lima Hengdao, Görkemli Tapınak üyelerimiz buradayken, Kara Katliam loncanız kenara çekilmeli. Kabul etmekte bu kadar isteksiz olmayın. Senden önce 5. Seviyeye ulaşan ilk kişi bendim. Ayrıca Treant Ormanı'nı ve Kara Alev Ormanı'nı senden önce ilk temizleyen bendim. Gerçek hayatta veya oyunda fark etmez, ben her zaman senin önünde oldum!" Xingzhi Huihuang, Lima Hengdao'ya boyun eğmez bir şekilde bakarken açıkça ilan etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of the Thief Who Roamed the World
Actionİngilizce'den Çeviri Yazar: Mad Snail Dünyanın en büyük VRMMO'su olan Mahkumiyet, insanlık için neredeyse ikinci bir dünyaydı. Oyun içinde servetlerini arayan şirketler ve insanlarla gerçek dünya ekonomisine çoktan entegre olmuştu. O oyunda Nie Yan...