Bölüm 85: Gizli Bölme

35 10 0
                                    

Arbalet oku havada bir yay çizdi ve en yakın İskelet Cellat'ın doğrudan göğsüne çarptı. Aniden saldırıya uğradıktan sonra öfkeli bir kükreme çıkardı ve Unutulmuş'a doğru hücum etti.

Kükreme, büyük bir kalabalık halinde Unutulmuş'a doğru koşan çevredeki İskelet Cellatlarını da uyardı.

"Kahretsin, hepsi geliyor!"

Bunu gören Unutulmuş hemen kuyruğunu döndü ve canını kurtarmak için kaçarak kaya yığınının üzerinden atladı. Ne de olsa, böylesine korkunç bir manzara karşısında kim hareketsiz kalmaya cesaret edebilirdi?

Ancak bu sadece başlangıçtı. Bu İskelet Cellatların dikkatini en az yarım dakika dağıtmakla görevlendirilmişlerdi, bu da işlerinin henüz bitmediği anlamına geliyordu.

Nie Yan, İskelet Cellatlar kuzeydoğuya doğru ilerlerken kenardan izledi. Siluetleri uzaklaştıkça, meydan kısa sürede onların varlığından boşaldı; böylece Nie Yan, Kara Gladyatör'ü ve ölümsüzlerinin geri kalanını piramidin girişine doğru getirdi.

「Boom! Boom! Boom!」İskelet Cellatları çetesi kalan harabeleri kasıp kavurarak duvarların devrilmesine ve çökmesine neden olurken, plazanın kuzeydoğusundan gök gürültülü sesler yankılandı. Ek olarak, periyodik olarak havada uçuşan ve kalabalığın üzerine yağan büyü yaylım ateşleri görülebiliyordu.

Büyüler, zaman kazanmak adına risklerin gayet iyi farkında olmalarına rağmen gruba saldırmaktan çekinmeyen Genç Yedi ve diğerlerinden geliyordu.

Görünüşe göre bu oyuncular ona yardım etmekte oldukça ciddiydi. Eğer sonunda Sulgata'nın Gölgesi'nin parçasını almasına gerçekten yardım ederlerse, o zaman onlara borçlu olduğu iyiliği onurlandırmakla kalmaz, aynı zamanda önceden reddetmelerine bakılmaksızın onlara Altın dereceli omuz koruyucuları da hediye ederdi. Oyunlarda bile, bir kişi söz verdiyse, o zaman tutmalı. Başkalarıyla iyi geçinmenin açık ara en basit yoluydu. Ve başkalarıyla iyi geçinmek, geniş bir iletişim ağı oluşturmak için çok önemliydi. Kişi bir durumla karşılaştığında ve yardıma ihtiyaç duyduğunda, yardım bulmak daha uygun hale geldi.

「Sistem: Oyuncu Yuvarlak Tabure öldü.」

Nie Yan, parti penceresine baktığında bir oyuncunun adının vurgulanmış metninin karardığını gördü. Bu, Genç Yedi'nin grubundan bir üyenin öldürüldüğü anlamına geliyordu. Bu İskelet Cellatları rahatsız etmek tehlikeli bir görevdi; bir veya iki oyuncunun ölmesi şaşırtıcı değildi.

Kuzeydoğudaki savaş şiddetlenirken, Nie Yan daha ne kadar dayanabilecekleri konusunda daha fazla endişelenmeye başladı. Ancak bu noktada, piramide doğru adımlarını hızlandırırken yapabileceği tek şey en iyisini ummaktı.

İskelet Büyücüleri yanında getirmek çok zahmetli olurdu. Böylece, o ve Kara Gladyatör piramide doğru ilerlemeden önce, onlara çevredeki canavarları toplamalarını emretti ve onları kendi hallerine bıraktı. O ve Kara Gladyatör plazadan hızla geçtiler ve güvenli bir şekilde piramidin girişine ulaştılar.

Antik, girift tasarımlarla oyulmuş iki sağlam metal kapı gibi görünen giriş o kadar da büyük değildi. Gerçi geçen asırlar boyunca güzellikleri çoktan solmuş, yerini paslanmaya ve zamanın haraplığına bırakmıştı.

「Ben zaten piramide girdim. Acele et ve git,」Nie Yan partinin ses kanalından söyledi. Ancak tam bu sözler ağzından çıkarken başka bir oyuncunun adı karardı; Genç Yedi 'nin ekibinin ikinci bir üyesi öldürülmüştü. Ona yardım etmek uğruna göz ardı edilemeyecek fedakarlıklar yapmışlardı. Neyse ki, düşen ekipmanı ölenlerden alabildiler.

「Anlaşıldı, o zaman vedalaşacağız,」Genç Yedi yanıtladı. Daha fazla kalırlarsa başka neler olabileceğini tahmin etmek zor olacaktı, bu yüzden Nie Yan'ın onayını aldıktan sonra geri kalan üyeler hemen savaştan çekildi.

Rebirth of the Thief Who Roamed the WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin