Muzaffer Dönüş lonca merkezinde, Heaven Breaker o kadar çileden çıkmıştı ki, canlı video akışını izlerken artık tahtında sakince oturamıyordu. Bu takviye kuvvetleri gelmemiş olsaydı, Nie Yan ve Tang Yao ne kadar güçlü olursa olsunlar, sonunda yine de öleceklerdi. Kalbi kanıyormuş gibi hissedecek kadar büyük kayıplara katlanmak zorunda olsa da, aklında tek bir hedef vardı, çifti tamamen ezmek… çünkü onların gerçekten bir tehdit oluşturduklarını seziyordu. Doğrusu, Asskickers United'dan gelen takviye kuvvetleri geldiğinde bile hala Tai Dağı kadar istikrarlıydı. Ne de olsa, bu vasat güçler, loncasının seçkinlerinin seviyesinin yakınında bile değildi. Ancak, Kutsal İmparatorluğun aniden ortaya çıkmasıyla,
“Kahretsin! Bu Kutsal İmparatorluk!” Heaven Breaker'ın ifadesi korkunç bir hal aldı. Şimdi bu operasyonu şahsen yönetmek için orada olmadığına pişman oldu. Üç yüz eliti kaybetmek ve yine de amacına ulaşamamak, böylesine acı bir hapı yutmak için çok zordu.
Savaşın hararetinde kaybolan Nie Yan ve diğerleri, yeni bir gücün çatışmaya girmesini beklemiyorlardı. Kutsal İmparatorluk aslında kendilerini dahil etmeye karar vermişti! Yardımına gelen daha fazla takviye ile Nie Yan, zihnindeki gerginliğin önemli ölçüde hafiflediğini hissetti. Sanırım bu sefer Uykulu Tilki'ye bir iyilik borçluyum.
Kavurucu Meteor ortaya çıktığında, tüm Muzaffer Dönüş oyuncuları böylesine zorlu bir büyünün gücü karşısında korku içinde titriyordu. Korkunç hasarı karşısında, daha yumuşak sınıflar bir yana, sağlığı yüksek bir Dövüşçü bile dayanamazdı.
Gökyüzü alev alev yanan ateş bulutlarıyla kaplanırken, atmosferdeki sihirli enerji huzursuzca kıpırdandı, giderek boğucu ve baskıcı bir hal aldı.
"Paladinler, onu hemen susturun!" Sıska Köpek panik içinde bağırdı. Daha önce Tapınak Büyüsü, Elemental Tapınak Büyüsü ve Obscurus Büyüsünün gücünü deneyimlemişti. Kutsal Büyücünün Kavurucu Meteor'u başarılı bir şekilde kullanmasına izin verilirse, bu, güçlerinden geriye kalan çok az şey için felaket anlamına gelirdi.
Beş Paladin, Cold Maple'ın durduğu moloz ve kaya yığınına doğru hücum etti.
Ama tam yaklaşırlarken, Kutsal İmparatorluk'tan bir düzine Savaşçı kayaların arkasından fırladı ve onları durdurdu. Savaşçıların her biri, Paladinlerin ilerlemesini engellerken bir hedef aradı. Bu oyuncuların canlarının istediğini yapmasına nasıl izin verebilirler?
Paladinlerinin yakalandığını gördüklerinde, Sıska Köpek ve diğerlerinin yüzleri asıldı.
"Herkes geri çekilsin! Kutsal İmparatorluk, sizi bok yiyen piçler!” Sıska Köpek ve diğer Muzaffer Dönüş üyeleri büyünün menzilinden çıkmak için fırladılar. Şimdilik Nie Yan ve Tang Yao'yu öldürmeyi ertelemeleri gerekecekti. Hepsi güvende olduktan sonra, yeniden toplanıp oradan hareket edebilirler.
Kuşatmadan kaçtıktan sonra Ay Çocuğu nihayet engellenmekten kurtuldu. Tang Yao'ya Küçük İyileştirme uyguladı, nazik bir parlaklık onu sararken sağlığını iyi bir miktarda yükseltti ve ardından Kutsal Işık Kalkanı ile devam etti.
Daha önce fazla hasar almıyordu ama büyüleri düşman Paladinler tarafından sürekli olarak susturuluyordu. Dikkatlerini ona odaklayan o kadar çok susturucu var ki, tek bir Küçük İyileştirme bile uygulayamamıştı.
Neden esas olarak ona odaklandıklarına dair hiçbir fikri yoktu, ama belki de bunun nedeni Dusk ve Tang Yao'nun direncinin, özellikle de Tang Yao'nun direncinin çok yüksek olmasıydı. Onlar ve hedefleri arasındaki bu kadar büyük bir eşitsizlik varken, Susturmaları oldukça etkisizdi, dolayısıyla tüm Susturmalarını ona yönelttiler.
Ay Çocuğu, Tang Yao'yu ölümün eşiğinden biraz daha sağlıklı hale getirdi ve hayatını kurtardı.
"Genç Serçe Şahin, çabuk kaç!" Nie Yan endişeyle bağırdı. Kavurucu Meteor dökümü bitirmek üzereydi. Şimdi kaçmasaydı kesinlikle ölecekti!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of the Thief Who Roamed the World
Actionİngilizce'den Çeviri Yazar: Mad Snail Dünyanın en büyük VRMMO'su olan Mahkumiyet, insanlık için neredeyse ikinci bir dünyaydı. Oyun içinde servetlerini arayan şirketler ve insanlarla gerçek dünya ekonomisine çoktan entegre olmuştu. O oyunda Nie Yan...