Bölüm 3: Pazarlık

117 12 0
                                    

Nie Yan saate baktı, çoktan üç buçuk olmuştu. Mahkumiyet'in oyun sunucuları, öğleden sonra beşten sabah dokuza kadar, yani toplam on altı saat açıktı. Bu şekilde, sıradan bir kişinin çalışma programına bir engel olmaz. Böylece herkesin oyun süresi aşağı yukarı eşdeğerdi. Bu nedenle, herhangi bir oyuncunun, oyuncu tabanının geri kalanıyla karşılaştırıldığında büyük bir seviye eşitsizliği yaratması olası değildi. Ek olarak, Mahkumiyet'in Sanal Gerçeklik teknolojisi mükemmelliği aştı. Sonuç olarak, giderek artan bir popülerlik kazandı ve sonunda tüm dünyada popüler oldu. Yavaş yavaş herkesin hayatında mutlak bir gerekliliğe dönüştü.

Bu, Sanal Gerçeklik teknolojisinin hakim olduğu dünyaydı; mükemmel bir sistem haline gelmişti. Beş ay sonra Mahkumiyet , sanal para birimini gerçek dünya ekonomisine bağlayarak bu sistemi tamamlayacak ve böylece tamamen insanlığın geçim kaynağıyla birleşecekti.

Böylesine yüksek bir oyuncu tutma oranıyla, oyuncu tabanı muazzam bir miktara ulaşmayı başardı. Dünyanın geri kalanında artan Sanal Gerçeklik tüketimini teşvik etti. Dünyanın her yıl Mahkumiyet oynamak için harcadığı süre o kadar astronomikti ki, gerçekte geçirdikleri süreyi o kadar aştı. Çok sayıda yeni tüketici grubunun ortaya çıkması, büyük çoğunluğu profesyonel oyun topluluğunu hedef alan çok sayıda hizmet endüstrisinin oluşmasına neden oldu.

Hemen hemen her finans grubu Mahkumiyet'te bir varlık oluşturmuştu. Babasının işinin kurulmasının ardından - şirket makul kazançlar elde ettikten sonra - Nie Yan'ın babası da Mahkumiyet'in artan popülaritesine katılmaya başladı. Ayrıca oyuna yüklü miktarda para yatırdı. Sonunda ezici bir yenilgiye uğramak, şirketin ve varlıklarının mahvolmasına neden oldu. Bu, Cao Xu'ya daha fazla avantaj elde etme fırsatı verdi... Nie Yan kesinlikle böyle bir durumun tekrar olmasına izin vermezdi.

Mahkumiyet'te erken bir mevcudiyet oluşturmak çok önemliydi ve başarısız olmaması çok önemliydi. Nie Yan'ın önce yolu asfaltlayarak babasına yardım etmesi gerekiyordu. Ancak babası Mahkumiyet'e fon sağlamaya başladığında, kesintisiz bir fon zinciri kurabilecek ve başarıya giden ilk adımları atabilecektir. Bu, gelecekte herhangi bir sorunun ortaya çıkmasını önleyecektir.

Nie Yan durdu ve otuz dolar harcayarak akşam yemeği için dışarıda yedi. Eve vardığında saat çoktan beşe geliyordu.

Kaskını taktıktan sonra sakince Mahkumiyet'in başlamasını bekledi.

On iki dakika geçmişti. Kaskın ekranı yavaş yavaş aydınlanarak saatin [05:00 PM] olduğunu gösteriyor. Aniden, kulaklarında yankılanan canlı bir jingle çalmaya başladı. Melodi tanıdık geldi; geçmişte defalarca duyduğu bir şeydi. Ona karşı hiçbir zaman özel bir bağlılık hissetmedi. Ancak, şu anda kulaklarına garip bir şekilde hoş geliyordu.

「Sistem: Bir hesap oluşturmak istiyor musunuz? 」

"Evet!"

「Sistem: Lütfen ülkenizi seçin. 」

Mahkumiyet'e girerken seçebileceğiniz üç grup vardı. İlki, ışığı koruyan doğru gruptu. Bu hizip, Viridian (Ge-lín-lan) İmparatorluğu ve Satreen (Sa-te-en) İmparatorluğu'ndan oluşuyordu. Viridian İmparatorluğu, insanlar tarafından yönetilen ve Yaşlılar Parlamentosu tarafından yönetilen bir ulustu. Satreen İmparatorluğu ise cüceler, canavar adamlar ve elfler arasındaki ittifaktan oluşan bir ulustu. İkincisi, karanlığı koruyan şeytani gruptu; hem şeytanlara hem de ölümsüzlere hükmeden bir tiran tarafından yönetiliyordu. Çatışmalardan hoşlanmayan insanlar için, irenic devi kabilesi tarafından yönetilen ve tarafsız olan üçüncü bir grup vardı.

Geçmişte Nie Yan, Viridian İmparatorluğu'nun Fırtına Hırsızı sınıfını seçmişti, bu da imparatorluğun manzarasına oldukça aşina olduğu anlamına geliyordu. Ayrıca, Fırtına Hırsızı'nın becerilerine ve sınıf görevlerine aşinaydı. Farklı bir başlangıç ulusu seçmiş olsaydı, yeniden doğmaktan elde ettiği üstün avantajın sonunda pek bir değeri olmazdı.

Rebirth of the Thief Who Roamed the WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin