Her şey söylenip yapıldıktan sonra, Nie Yan önümüzdeki on yıllık oynanış, olaylar ve güncellemeler hakkında bilgi sahibiydi. Ondan Bai Kaisui'ye (Sade Kaynatılmış Su) sadece birkaç söz, ikincisinin sonsuz faydalar elde etmesine izin verirdi.Başka bir büyü dalgası Treantları vurdu. Üçüncü dalgadan sonra, ilk Treant çöktü ve patlayarak bir tahta parçası yığınına dönüştü. On saniye sonra ikinci Treant da yere yığıldı.
Nie Yan cesetlerin üzerinden geçti ve odun yığınını karıştırdı. Birkaç bakır ve +2 Odaklı bir çift Bronz dereceli Büyücü eldiveni buldu.
"Bir çift Büyücü eldiveni düştü. Aranızda kimin alması gerektiğine karar verin," dedi Nie Yan ve eldivenleri Yu Lan'a (Mavi Tüy) fırlattı.
Doğal olarak Tang Yao ve Dusk, bu tür eldivenlere ihtiyaçları olmadığı için reddettiler. Bronz dereceli eldivenler nezih olsa da, yine de set ekipmanlarından daha düşüktü.
Sonunda, Pirate adlı oyuncu kazanan teklifi aldı ve bir çift eldiveni on iki bakıra aldı. Teklifinden elde edilen para daha sonra diğer ekip üyeleri arasında eşit olarak paylaştırıldı. Bu şekilde oyuncular, pazarda daha yüksek fiyatlar ödemek yerine ekipmanı ucuza elde edebilirler.
"Nie Yan, önceki hareket inanılmazdı! Nasıl çıkardın? Bir dahaki sefere bana öğretmelisin!” Yao Yao (Karanlık Gizem) heyecanla haykırdı, çünkü tatar yayı teknikleri benzer şekilde sihir için de geçerliydi. Arkadaşları arasında bir uzman olarak görülüyordu ama gerçekte kendisi ile Nie Yan gibi gerçek uzmanlar arasında oldukça büyük bir boşluk olduğunu hissediyordu.
Nie Yan hafif bir gülümsemeyle cevap verdi ve "Elbette. Aslında, o kadar da zor değil. Zindandan çıktığımızda sana daha sonra anlatırım." Konuşmasını bitirdikten sonra, koşuya devam edebilmeleri için önceki konumuna geri döndü. Nie Yan, Treantları birbiri ardına cezbetti. Bazen sadece biri ağır ağır geliyordu; bazen de yanlarında bir veya iki arkadaş getirirlerdi. Ancak, aynı anda hiçbir zaman üçten fazla Treant olmadı. Zindanı Uzman zorluğunda yönettikleri için düşme oranı yüzde beş yüzün üzerinde arttı. Ayrıca, düşürülen ekipman türü çok daha yüksek kalitedeydi. On sekiz Treant'ın tamamı öldürüldüğünde, ekip iyi özelliklere sahip iki parça daha Bronz dereceli ekipman ve bir parça Gümüş dereceli ekipman elde etti.
Yu Lan ve ekibi bu zindanı kolayda koştuğunda, koşu başına en fazla beş parça Bronz dereceli ekipman elde ettiler. Aldıkları ekipmanın özellikleri de muhteşem değildi. Yine de, şu anda, son zamanlarda bıraktıkları ekipmanların değeri, kolayda onlar için tüm bir koşunun kârını çok aştı. Üstelik bu, daha zindanın başlangıcıydı! Böyle bir gerçek, ekip üyelerinin moralini yükseltti.
"Bir Uzman zindanını yönetmenin getirisi inanılmaz!" Dusk haykırdı. Mevcut düşme oranının hayal edilemez olduğunu hissetti.
"Bu sadece başlangıç," diye yanıtladı Nie Yan. Deneyimine göre, bu karlar sadece kovada bir damlaydı. Bir Uzman koşusunda kazanılan toplam miktar çok daha fazlaydı.
Yol ileride ikiye ayrılıyor, diye seslendi Dusk. Herkes bakışlarını ileriye çevirdi. Orman çalılıkları arasındaki patika iki farklı yöne ayrılıyordu.
"Batıya gideceğiz," diye yanıtladı Nie Yan.
"Doğuya gitmemiz gerekmiyor mu?" Dusk şaşkınlıkla sordu. O ve Uykulu Tilki bu zindanı yönetirken hep doğuya giderlerdi çünkü batıya giden yol çıkmaz sokaktı. Seçilen zorluk ne olursa olsun, Treant Ormanı haritası her zaman aynı kaldı.
“Talimatlarımı dinleyerek yanlış gitmeyeceksin. Batı yolunun çıkmaza girdiği doğru olsa da yolun sebepsiz yere var olması sizce de tuhaf değil mi? Aslında, o alan aslında çok özel bir şey içeriyor! Ancak biraz daha dikkatli olmamız gerekecek. Pek çok Treant öndeki yolda pusuda bekliyor, bu da onu oldukça tehlikeli kılıyor," diye yanıtladı Nie Yan. Çıkmaz sokağın sırrı oldukça derinlerde saklıydı. Çok az insan onu keşfetmeyi başardı. Geçmiş yaşamından gelen bilgiler olmasaydı, büyük bir fırsatı kaçırabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of the Thief Who Roamed the World
Actionİngilizce'den Çeviri Yazar: Mad Snail Dünyanın en büyük VRMMO'su olan Mahkumiyet, insanlık için neredeyse ikinci bir dünyaydı. Oyun içinde servetlerini arayan şirketler ve insanlarla gerçek dünya ekonomisine çoktan entegre olmuştu. O oyunda Nie Yan...