Guo Huai, Hao Cheng ve Zhao Li, Asskickers United'ın geleceğini tartışırken moralleri yüksekti. Bu arada, Tang Yao giderek daha fazla sıcak havayla doldu ve "Parlak Kutsal Alev nedir? Onları daha önce hiç duymadım! Muzaffer Dönüş? Değerlendirmelerini yerden sileceğiz ve imparatorluğun en iyi loncası olacağız!” Onun aşırı böbürlenmesini dinlerken, diğerleri gözlerini devirmeden edemediler. Daha planlarının hiçbirini gerçekleştirmemişlerdi, oysa o şimdiden her şeyi başarmışlar gibi davranıyordu.
Nie Yan kıkırdadı. Bu, Tang Yao'nun kim olduğunun bir parçasıydı. Kaygısız ve tasasız kişiliği, gittiği her yerde havayı her zaman canlandırırdı.
Onlar mutlu bir şekilde sohbet ederken, büyüleyici bir görünüme sahip uzun ve ince bir kadın yanlarından geçti. Yeşim taşı kadar açık teniyle, zarif figürünü vurgulamaya yarayan güzel bir qipao giymişti. Ortaokuldaki sınıf başkanları Shen Yue idi. Ayrıca en az on gizli hayranı olduğu için sınıfının en güzel kızı olarak anılmayı sonuna kadar hak ediyordu. Gruplarındaki beş kişiden biri de Guo Huai'ydi.
"Ah? Sınıf Başkanı, bu toplantıya siz de mi geldiniz?” Zhao Li, Shen Yue'nin geldiğini fark ettikten sonra ona gülümsedi.
Sadece bir dakika önce, Guo Huai tamamen iyiydi, ama başını kaldırıp onun yürüdüğünü görür görmez yüzü kıpkırmızı oldu ve ürkek ve içine kapanık bir hal aldı. Tepkisini fark eden adamların geri kalanı güldü ve gülümsedi. Nie Yan da sempatikti. Bir insanın ilk aşkına duyduğu hisler genellikle unutulması en zor olan hislerdi.
"Siz beşiniz bu köşede yeterince uzun süredir saklanmıyor musunuz? Burada toplanmış en az otuz sınıf arkadaşımız var ama hiçbiriniz onlarla konuşmaya gitmiyorsunuz. Oraya bak. Genç hanımlarımızı sonsuza kadar bekletemezsiniz, değil mi? Sabırsızlanmaya başlıyorlar. Nie Yan, kesinlikle uzamışsın ve—Oh? Guo Huai, sorun ne? Yüzün tamamen kırmızı. Ateşin mi çıkıyor?" Shen Yue endişeli bir şekilde sordu.
"Merak etme. O kadar uzun bir aradan sonra, siz de dahil herkesi tekrar gördüğü için mutluydu, bu yüzden biraz alkol içti." Nie Yan ve çocuklar onun yerine cevap verdiler. Böyle bir durumda onu nasıl terk edebilirler?
Guo Huai, dört erkek kardeşine minnettar bir bakış attı. Gerçek arkadaş olmanın anlamı buydu. Özel olarak sürekli birbirleriyle dalga geçseler de, bir sorun çıkarsa birbirlerinin sırtını kollarlardı. İçlerinden biri güçlü bir düşmanla karşılaşırsa, o düşmanla savaşmak için hepsi bir araya gelirdi.
Aralarındaki güçlü bağ, birlikte pek çok zorluğa göğüs gererek oluştu.
"Guo Huai, bu kadar çok içme," diye azarladı Shen Yue yarı hararetli bir şekilde.
"Evet, bunu aklımda tutacağım." Guo Huai telaşlandı ama yine de bir şekilde sözlerini sorunsuz bir şekilde çıkarmayı başardı.
"Her neyse, siz o kanepeden inip diğer herkesle konuşmalısınız. Toplanma başlamak üzere. Buradaki birçok insan hala öğleden sonra çalışmak zorunda olduğu için daha fazla oyalanmasak daha iyi olur," dedi Shen Yue. Hala liseli olmalarına rağmen birçoğu para kazanmak için yarı zamanlı çalıştı, hatta birden fazla işte çalıştı, bu nedenle boş zamanları oldukça sınırlıydı.
İlk ayağa kalkan Nie Yan oldu ve "Hadi, hemen gidelim" dedi.
"Elbette."
Diğer dördü de ayağa kalktı.
"Merhaba, Nie Yan. Şuradaki kızlar etrafımı sararsa, beni çıkarmama yardım edeceksin, değil mi?” Zhao Li alaycı bir gülümsemeyle sordu.
"Eh, şimdi bunu nasıl yapabilirim? O genç hanımları varlığınızdan mahrum etmemin hiçbir yolu yok. Bunu kendi başına halledebilirsin. Sana bu kadar popüler olmanı kim söyledi?” Nie Yan kıkırdadı. Ortaokula döndüğümüzde, iddialı ve hayat dolu kızlar eksik değildi. Zhao Li'nin sosyal hüneri bile onu tüm bu kızlar tarafından ezilmekten kurtaramadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of the Thief Who Roamed the World
Açãoİngilizce'den Çeviri Yazar: Mad Snail Dünyanın en büyük VRMMO'su olan Mahkumiyet, insanlık için neredeyse ikinci bir dünyaydı. Oyun içinde servetlerini arayan şirketler ve insanlarla gerçek dünya ekonomisine çoktan entegre olmuştu. O oyunda Nie Yan...