“B-bir dakika! Koordinat numaralarının ne olduğunu söylemiştin? Orası gerçekten birçok Gizlilik beceri kitabı düşürüyor mu? Paladin aceleyle sordu. Nie Yan'ın konuşma tarzını duyduktan sonra, geçen Hırsıza bir şekilde inanmaya başladı.
“21338.23329, yer Düşmüş Şaman Kampı'na yakın ama yine de oldukça uzak. Alan kesinlikle güvenli olmalıdır. Yaklaşık yirmi dakika çiftçilik yaptıktan sonra, bir Düşmüş Şaman her beş saniyede bir ortaya çıkmalıdır. Senin gibi bir Susturucu Paladin, 5. Seviyeye ulaşana kadar orada eğitim alabilir. Velet, hâlâ çok deneyimsizsin. Bu büyük usta gelişigüzel bir şekilde biraz da olsa oyun tavsiyesi verseydi, sonsuz avantajlar elde edebilirsin!” Nie Yan, Paladin'in omzuna vururken utanmadan böbürlendi. “Peki ya? Bana bir indirim daha yap?”
"Dört bakır, daha aşağı inmeyeceğim." Paladin, Nie Yan'ın sözlerine hâlâ şüpheyle yaklaşıyordu. Ancak, tıpkı Nie Yan'ın söylediği gibi, Düşmüş Şaman Kampının dışında Düşmüş Şamanları yetiştirerek gerçekten de günde yaklaşık altı beceri kitabı elde edebildi. Gerçi bu Düşmüş Şaman Kampı... oraya daha önce bir kez gitmişti ve neredeyse hayatını kaybediyordu. Nie Yan'ın sağladığı koordinatlardaki konum onu kesinlikle aynı kampın dışına götürmeli.
Nie Yan'ın sözleri bu bilgiyle tamamen örtüşüyordu, bu yüzden muhtemelen yanlış olmamalı. Paladin kendi kendine mırıldandı ve düşünmeye başladı... Bu koordinatlara gidip kendim bir bakmalı mıyım?
"Üç bakır, eğer istemiyorsan, ben gidiyorum. Ancak, bu kitabı bana hediye etmek isterseniz, size Düşmüş Şaman Kampı hakkında daha değerli bilgiler vereceğim." Nie Yan bir teşvik verdi. Paladin'in hala tereddütlü göründüğünü gördükten sonra vücudunu çevirdi ve ayrılmaya hazırlandı.
Nie Yan utanç verici bir şekilde para sıkıntısı çekiyordu. Gizlilik beceri kitabına harcayacak çok parası yoktu. Ancak, oyunun ilk aşamalarında her Hırsız için hala gerekliydi. Bu gerçekten olmaz. Sonraya ertelemem gerekecek. En azından başlangıç bölgesindeki 1. Seviye çeteleri öğüterek biraz para kazanana kadar….
"B-bekle, bekle!" Nie Yan'ın gitmek üzere olduğunu gören Paladin aceleyle ona seslendi. Kurduğu küçük dükkandan alelacele bir Gizlilik beceri kitabı aldı ve "Bu sadece tek bir Gizlilik beceri kitabı değil mi...? Bir günde altı tanesini kolayca toplayabilirim! Burada! Bunu sana hediye olarak vereceğim. Şimdi söyle bana, bu Düşmüş Şaman Kampı hakkında ne gibi bilgilere sahipsin?" Öyle oldu ki, o ve arkadaşları birazdan o bölgede antrenman yapmak için yola çıkacaklardı. Bu nedenle, bölge hakkında olabildiğince bilgi sahibi olmak istiyordu. Paladin'in gözünde Nie Yan kesinlikle çok bilgili biri gibi görünüyordu.
Nie Yan ona baktı. Bu Paladin dürüst biri gibi görünüyor. Bir Gizlilik beceri kitabı elde edebildim ve tek kuruş bile harcamama gerek kalmadı. Bunu hatırlayan Nie Yan, harika bir ruh hali içindeydi.
"Madem samimisin. Size az önce verdiğim koordinatlara gitmeyin. Eğer gerçekten oraya antrenman yapmak için gittiyseniz, o zaman geçen beş dakika içinde bile üç Düşmüş Şaman Lider belirirdi. Ateş Toplarının tek bir kullanımı sizi anında öldürecek bir patlamaya neden olur." Nie Yan gelişigüzel bir şekilde bilgilendirdi.
Paladin bu sözleri duyunca anında soğuk terler döktü ve kalbinde büyük bir ürperti hissetti. Nie Yan, ona bu koordinatların çiftçilik yapmak için iyi bir yer olduğunu söylediğinde, gerçekten oraya gidip şansını denemek niyetindeydi. Bu koordinatların yalnızca yanlış değil, aynı zamanda tehlikeli de olduklarını asla beklemiyordu. Aceleyle Nie Yan'ı geri aramamış olsaydı... sonuçları ancak tahmin edilebilirdi. Bu şekilde öldürülseydi gerçekten büyük bir haksızlık olurdu.
Ne Yan çok kurnazdı - tek bir parmağını bile kıpırdatmadı ve birini tuzağa düşürdü.
Başlangıçta Paladin, Gizlilik beceri kitabını verdiği için hâlâ biraz pişmanlık duyuyordu. Ancak, şu anda inanılmaz derecede çok mutlu oldu. Temelde hayatı ile tek bir Gizlilik beceri kitabı arasında hiçbir karşılaştırma yoktu. Oyunda ölmek, rastgele bir ekipman parçasını kaybetmenin yanı sıra bir seviye kaybetmeye neden olur. Nazik ve samimi olmanın gerçekten kendi faydaları olduğu ortaya çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of the Thief Who Roamed the World
Actionİngilizce'den Çeviri Yazar: Mad Snail Dünyanın en büyük VRMMO'su olan Mahkumiyet, insanlık için neredeyse ikinci bir dünyaydı. Oyun içinde servetlerini arayan şirketler ve insanlarla gerçek dünya ekonomisine çoktan entegre olmuştu. O oyunda Nie Yan...