Ağır, bulanık nefes sesi dağınık yığınlar arasında dolaştı ve Nie Yan'ın kulaklarına ulaştı. Dikkatli bir şekilde araştırmak için yanına gittiğinde, yerde dümdüz yatan devasa, pullu bir vücut görüş alanına girdi.
O bir Gaia Monitörüydü!
Nie Yan, bu adamla daha bu konuma varmadan önce karşılaşacağını biliyordu.
Kaya yığınlarının arasına gizlenmiş bu beş metre uzunluğundaki kertenkele, eski bir dinozordan neredeyse ayırt edilemeyecek kadar keskin sivri uçlarla kaplıydı.
Başka bir yere baktığında, bazı kayalar arasında iyice gizlenmiş küçük bir mağara gördü. Dikkatli bir şekilde gözlemlenmezse, gözden kaçırmak oldukça kolay olacaktır.
Durduğu yerden mağaranın içini göremiyordu.
Önce bu kertenkeleyi geçmem gerekecek... Gaia Monitörünü uyarmadan mağaraya girmek basit bir iş olmayacaktı.
Alışkanlık gereği Nie Yan, Aşkın İçgörü ile Gaia Monitörünü inceledi.
Gaia Monitörü (Elit): Seviye ??
Aşkın İçgörü, seviye tutarsızlığı nedeniyle önemli bir şey toplayamasa da Nie Yan, Gaia Monitor'ün en az 30. seviyede olan bir Elit canavar olduğunu belli belirsiz hatırlıyordu.
Neyse ki, bu Gaia Monitörü bu bölgede çok uzun süre kalmayacaktı.
Bu durumda, Nie Yan sabırla bekledi...
Yirmi dakika sonra Gaia Monitörü nihayet hareket etmeye başladı. Tembel bir şekilde ayağa kalktı, sonra yakındaki bir kayaya tökezledi. Zirveye tünediği gibi devasa kuyruğu, Nie Yan'ın saklandığı yere oldukça yakın olan başka bir kayaya çarptı.
[Pat! Pat! Pat!」Maalesef, parçalardan birkaçı Nie Yan'ı da vurdu.
-23, -27, -26
Yine de Gaia Monitörü onun varlığını fark etmesin diye bir adım bile kıpırdamaya cesaret edemedi.
Gaia Monitörü başını eğdi ve kaya ve kaya yığınını taradı.
Nie Yan kalbinin attığını hissetti. Gaia Monitörü'nün onun varlığını fark etmemesi için dua ederek, kaya yığınının kapağının arkasına saklanırken hareketsiz kaldı.
Gaia Monitörü, ancak sonsuzluk gibi gelen bir süre sonra, garip bir şey bulamayınca ağır ağır başka bir alana doğru süründü.
Yeterince uzaklaştıktan sonra, Nie Yan sonunda rahat bir nefes aldı. Güzel… beni fark etmedi. Uzakta kaybolan silüetini görünce, sonunda dışarı çıkıp mağaraya yönelmeye cesaret etti.
Mağaranın girişine vardıktan sonra Nie Yan, mağaranın boşluğunun derinliklerinden esen soğuk bir rüzgar hissetti. İçeri girdiğinde, muhtemelen Gaia Monitörünün geride bıraktığı derin çiziklerle dolu duvarların yanı sıra havada hafif bir nem fark etti.
Bu mağara onun yuvasıydı. Her iki saatte bir, uzaktaki bazı kayalıkların yakınında beş dakika kadar güneşlenmek için bölgeden ayrılıyordu.
Nie Yan'ın mevcut teçhizatı ve seviyesiyle, Gaia Monitörü hareketsiz dursa ve pervasızca terk ederek Nie Yan'a ateş etmesine izin verse bile, verdiği hasar temel yenilenmesiyle tamamen ortadan kalkacaktı.
Nie Yan, Gaia Monitörünün bir süreliğine yuvasından ayrılacağını bilmeseydi, bu yere gelmeye asla cesaret edemezdi.
Nie Yan yavaş yavaş daha derinleri keşfettikçe, mağaranın içinde artık ışık parlamayana kadar çevre giderek daha loşlaştı. Zifiri karanlıktı. Kendi ellerini bile göremiyordu. Bu nedenle, arayışı boyunca ona rehberlik etmesi için yalnızca diğer duyularına güvenebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of the Thief Who Roamed the World
Açãoİngilizce'den Çeviri Yazar: Mad Snail Dünyanın en büyük VRMMO'su olan Mahkumiyet, insanlık için neredeyse ikinci bir dünyaydı. Oyun içinde servetlerini arayan şirketler ve insanlarla gerçek dünya ekonomisine çoktan entegre olmuştu. O oyunda Nie Yan...