Bölüm 45: Uzman Zorluğu

43 11 0
                                    

“Tüy Düşüşü Mücevheri mi? Bu ne tür bir eşya? Bu zindanı geçmişte beş ya da altı kez koştuk ve bir kez bile 'Tüy Düşüşü Mücevheri' almadık," diye haykırdı Dusk şaşkınlıkla.

Dusk, Tüy Düşüşü Mücevheri'nin ne olduğunu bilmiyordu çünkü bu, yalnızca Uzman zorluğunda bir düşüştü. Üstelik sadece Treant Kralı'ndan düşecekti. Zindanın zorluğu, takımın genel seviyesine bağlı olarak değişti - eğer takımda daha fazla yüksek seviyeli oyuncu varsa, zindanın zorluğu bunu telafi etmek için artacaktı.

Oyuncular Uzman Treant Ormanını temizlemek isteselerdi, bu kesinlikle kolay bir iş olmazdı. Büyük loncaların seçkin takımları bile zindanı temizlemekte oldukça zorlanacaktı. Bu gerçeği göz önünde bulundurarak Tüy Düşüşü Mücevheri'nin değeri daha da belirgin hale geldi.

"Zamanı geldiğinde öğreneceksin," diye yanıtladı Nie Yan donuk bir tonda.

Dusk biraz şaşırmış hissetti. Ancak, biraz düşündükten sonra, Nie Yan'ın ona şimdi söylemediği için, sonunda takımın geri kalanıyla daha sonra öğreneceğini fark etti!

"Bu Tang Yao'nun ekipmanı biraz garip. Açıkça bir Esrarlı Büyücü ama neden Ateş Avcısı setini giyiyor?” Dusk kafası karışmış bir tonda sordu.

Normalde, ekipler halinde ekipman dağıtımının yönetilme şekliyle, ekibin Elementalistleri, Ateş Avcısı seti gibi düşürmelerde kesinlikle önceliğe sahip olacaktı. Bu yüzden setin bir Esrarlı Büyücü'ye verilmesi oldukça garipti.

Nie Yan hafif bir gülümsemeyle cevap verdi ama açıklama zahmetine girmedi.

Tang Yao, konuşmalarını duyunca utançtan hafifçe kızardı. Bu Ateş Avcısı setini giydiğinde gerçekten de biraz vicdan azabı çekiyordu. Ancak bu onu daha da kararlı yaptı. Mesleği için kesinlikle birinci sınıf bir ekipman setini kendi gücüyle ele geçirmesi gerekiyordu. Ancak o zaman biraz güven kazanabilir ve kendisine biraz saygı duyabilirdi.

"Nie Yan, Kutsal İmparatorluğun lonca lideriyle nasıl tanıştın?" Yao Yao sordu. Parlak ve meraklı bakışları onu özellikle sevimli gösteriyordu.

"Aslında, düşündüğünüz kadar şaşırtıcı değil." Nie Yan daha sonra dünkü olayları Yao Yao'ya anlattı. Ancak, Cesaret Bölümü ile ilgili konuyu dışarıda bıraktı.

Yao Yao ciddiyetle, "Senin oldukça harika olduğunu düşünmeden edemiyorum," dedi. Ancak, bu mesele Uykulu Tilki ile ilgili olmasaydı, Nie Yan hakkında da bu kadar iyi düşünmezdi.

“Hala olayın biraz garip olduğunu hissediyorum. Neden bir ejderha aniden kasabayı sebepsiz yere istila etsin? Genelde Elit ve Lord sınıfı canavarlar bölgelerini terk etmezler," diye merakla belirtti Dusk. Hala tüm durum hakkında oldukça kafası karışmıştı. Bu tür bir olayı nadir olarak adlandırmak, oldukça yetersiz bir ifadeydi.

Nie Yan çantasındaki Cesaret Bölümüne baktı. Hiç kimsenin Düzen Muhafızı'nın görünüşünü onunla ilişkilendirmediğini içtenlikle umuyordu.

"Bunda bu kadar garip olan ne var? Oyun geliştiricileri, muhtemelen oyuncular için bir etkinlik olarak canavarın kasabayı kuşatmasını sağladı. Bilirsin, işleri renklendirmek ve biraz heyecan katmak için. Bu tür oyunlarda böyle bir şey hiç de nadir değildir," dedi Tang Yao gerçekçi bir ses tonuyla. Yorumu istemeden Nie Yan'a konuyu açıklamaya yardım etmişti.

"Ah, muhtemelen haklısın." Dusk onaylayarak başını salladı.

Yirmi kişilik grup geniş bir çayırdan geçtikten sonra, uzaktaki bir dağın eteğinde yemyeşil bir ormanla karşılaştılar. Sık ormanı sonsuza kadar çevreleyecekmiş gibi görünen ürkütücü bir sis orada oyalandı. Bu bölge iyi bilinen yirmi oyunculu bir zindandı: Treant Ormanı. Tellak kasabasından bu varış noktasına ulaşmak on dakikadan fazla yolculuk süresi aldı.

Rebirth of the Thief Who Roamed the WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin