Bölüm 68: Tıp Kralı Ruhunu Uzaklaştırıyor

43 12 0
                                    

"Mhmm... Kötü bir gizli yetenek sayılmaz."

"Fakat bunun bana ne faydası olacak? Hap hazırladığımda, başarı oranım çevremdekilerin sadece üçte biri! Biri hap, iksir ya da her neyse onu yapmak için beni aramaya gelirse, başarılı olursam bu sadece bir şans olur!”

“Seni işe almak için çaba sarf ettiğime göre, doğal olarak sana inanıyorum demektir. Beni takip etmeye istekliysen, bu anlaşmayı imzala.” Mahkumiyet oyun dünyasında, gerçek dünyanın kanunları kapsamında olduğu sürece herhangi bir sözleşme geçerliydi.

Kuş, Nie Yan'ın elindeki sözleşmeye şüpheli bir şekilde baktı ve ardından içeriğini dikkatlice okudu. Sözleşmeyi kelime kelime ve satır satır yavaşça okurken, maddelerin oldukça basit olduğunu fark etti. Meslekten olmayanların tabiriyle, Nie Yan ona Simyasını eğitmesi için gerekli malzemeleri ve malzemeleri sağlayacaktı. Buna karşılık, yarattıklarının - haplar, iksirler, tonikler, iksirler vb. - nasıl kullanıldığına ilişkin yargı yetkisinin tamamına Nie Yan karar verecekti. Ayrıca, yaptığı karışımların satışından net kâr elde edilirse yüzde otuz pay alacaktı.

Bu sözleşmedeki koşullar, loncalar tarafından bir Simyacı işe alındığında verilenlerle aşağı yukarı aynıydı. Yine de tek bir önemli fark görebiliyordu: Nie Yan'ın ona sunduğu sözleşme yüzde otuz kesintiyi belirtiyordu. Buna karşılık, Simyacı çok değerli olsa bile, neredeyse her lonca gelirin en fazla yüzde yirmisini paylaşırdı. Avantajlar açısından, Nie Yan'ın koşulları o loncalardan çok daha cömertti. Ancak, bir Simyacı yetiştirmek muazzam harcamalara yol açtı ve bunların hepsini Nie Yan üstlenecekti; üstlenmesi gereken sorumlulukların sayısı şaşırtıcıydı.

"Bu sözleşme... Bu şartlar altında imzalamama gerçekten izin verecek misin?" diye sordu Kuş, kalbi heyecanla kıpırdandı. Yüksek ve düşük arama yapsanız bile, bu kadar cömert bir sözleşme bulmak oldukça zor olacaktır.

"Mhmm."

"Simyayı öğrendiğim andan bugüne kadar, uydurma konusunda hep başarısız oldum. Loncam başka neden beni tekmelesin ki? Bugüne kadar yok ettiğim onca tıbbi malzemenin değerini hesaplarsak, muhtemelen en az iki gümüş ederdi! Sonunda bir kayıp yaparsanız lütfen suçlamayın. Dikkatlice düşünün, sözleşmeden caymak için hala çok geç değil.” Kuş, sözleşmeyi geri alabileceğini işaret ederek Nie Yan'a geri verdi. Kağıt parçası elinde uçuşurken, kalbinde endişe ve korku karışımı bir duygu hissetti. Ya Nie Yan sözleşmeyi geri alırsa? O zaman ne yapardı?

“Param eksik değil. Kaybetsem bile, öyle olsun. Kendi hatalarımı nasıl tanıyacağımı biliyorum. Ancak… benim görüşüm hiçbir zaman yanılmadı. Bu tür şeyler söz konusu olduğunda nadiren hata yaparım.”

"Yine de... Yüzde otuz benim için ödenemeyecek bir bedel değil mi?" Kuş'un  sesinde özgüven yoktu. İyi ödeme yapan loncalarda bile, Simyacıları yine de yüzde yirmiden fazla alamazdı.

"Zaten karar verildi. Bence bu fiyata değersin," diye yanıtladı Nie Yan, elini sallayarak ve Kuş'a acele etmesini işaret ederek. Kuş'un  mutlak sadakatini kazanmak için, ona sadece para vermesi işe yaramazdı. Hayır, iyi niyetli olması gerekiyordu ve Kuş'un  güvenini artırmak ve takdir edildiğini hissettirmek iyi bir başlangıç ​​noktasıydı.

Kuş, Nie Yan'ın ona olan güveninin nereden geldiğini gerçekten anlamamıştı. Ancak hem davranışlarından hem de sözlerinden Nie Yan'ın yeteneğine inandığını söyleyebilirdi. Bir insan en dip noktasındayken ve kendini başarısız gibi hissettiğinde, en çok ihtiyaç duyduğu şey kimsenin acıması değil, sadece tek bir onay satırıydı. Nie Yan'ın sözleri dikkate değer değildi; tonu normaldi ve gizli bir anlamı yoktu. Yine de Kuş'un  yetiştirdiği muhafızı atlayıp kalbine girmeyi başardılar.

Rebirth of the Thief Who Roamed the WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin