Treant Kralı'nın son derece kalın kabuğu, oyuncuların saldırılarına karşı etkili bir savunma görevi gördü. Bu nedenle, verdikleri hasar oldukça iyi sayılabilir.
Devasa kolunu havaya kaldırıp Bai Kaisui'ye (Sade Kaynatılmış Su) doğru savururken öfkeyle kükredi kral. Ancak Bai Kaisui, ağırlık merkezini aşağıda tuttu ve kalkanın darbenin çoğunu emmesine izin verdi. Bu, onun birkaç adım geri itilmesine neden oldu; ancak ileri koştu ve hemen mesafeyi kapattı. Bai Kaisui, nasıl istikrarlı ve sağlam kalması gerektiğine dair kendisine daha önce verilen tavsiyeler için minnettar hissetti. Elbette, bu durumda oldukça faydalı oldu. Normalde böyle bir değiş tokuşta sadece birkaç adım geriye itilmezdi; bunun yerine, muhtemelen uçarak gönderilecekti.
Bu saldırılar oldukça korkunçtu, her biri sağlığını seksen kadar puan azaltıyordu. Ancak, diğer cephe askerleri kaçınılmaz olarak iki saldırıda öleceğinden, saldırılarına karşı koyabilen tek kişi oydu.
Patronla yakın dövüş halinde olan oyuncuların üzerine yumuşak ışık huzmeleri düştü. Bu arada Nie Yan, takımın şifacılarının gücünü değerlendirdi. Küçük İyileştirme'yi bilen üç Rahipten asıl olan kabaca altmış sağlığı iyileştirirken, kalan ikisi zar zor elliye ulaştı. O kadar yüksek değil. İşler muhtemelen daha sonra tehlikeli hale gelecektir. Dikkatli olmak ve hiçbir şeyi şansa bırakmamak en iyisi gibi görünüyor.
Bai Kaisui ve diğer cephedekilerin çabaları sayesinde savaşın akışı dengelendi. Böylece, Büyücüler istikrarlı bir şekilde büyülerini yapmaya başlayabilirdi.
「Mümkün olduğunca ateş elementi büyüsü yapın ve buz büyüsünden kaçının. Patronun buz direnci çok yüksek olduğu için etkili olmayacak,」Nie Yan emretti ve mesleği rakiplerine arkadan saldırırken yüzde otuzluk bir hasar bonusu aldığı için Treant'ın arkasına döndü. Olağanüstü ekipmanıyla birleşen saldırıları, güçlü savunmasını kolayca delip geçti.
Gökyüzünden sihir dökülürken kıvılcımlar vücudundan havaya uçtu. Sağlığı yavaş yavaş azaldı ve şimdi yüzde yetmişe yaklaştı.
「Rahiplerimizden herhangi birinde Dispel var mı?」
「Ben varım!」
「Harika! Bai Kaisui'ye dikkat edin! Patron ona korku debuff'ı uyguladığında hemen Dispel'i kullanın. Yavaş olmayın; bir saniye bile başımıza bir sürü belaya mal olabilir!」Nie Yan dedi.
Rahip, Nie Yan'ın talimatlarını dinlerken biraz endişeli hissetti. Ne de olsa, oyunda hâlâ acemiydi.
Doğal olarak sıska yapısından dolayı Bai Kaisui ve diğerleri tarafından Bambu Direği olarak adlandırıldı. O anda oldukça gergin hissetti, kasları donmuş gibi görünürken asasını endişeyle kavradı. Ancak Nie Yan endişesini fark etti ve güven verici bir şekilde konuştu.「Biraz rahatla. Zamanı geldiğinde sana hatırlatacağım, o yüzden tek yapman gereken benim işaretim üzerine Dispel'i kullanmak.」
Ardından Bambu Direği, Nie Yan'a minnettar bir bakış attı.
Sağlığı yüzde yetmişe ulaştığında, patron herkesin tüylerini ürperten derin bir kükreme saldı.
Bu sırada Bai Kaisui saldırılarını durdurdu ve hareketleri son derece sertleşirken istemsizce geri çekildi.
「Dispel!」Nie Yan, takımın sesli sohbetinden bağırdı. Bambu Direği gecikmeden Dispel'i kullandı ve parlak bir ışık Bai Kaisui'yi yukarıdan aydınlattı.
Bai Kaisui korkulduğu zaman yalnızca birkaç adım geri çekilmişti. Savaşa geri hücum etti ve Kalkan Darbesi ile kalkanını Treant Kralı'na çarptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of the Thief Who Roamed the World
Açãoİngilizce'den Çeviri Yazar: Mad Snail Dünyanın en büyük VRMMO'su olan Mahkumiyet, insanlık için neredeyse ikinci bir dünyaydı. Oyun içinde servetlerini arayan şirketler ve insanlarla gerçek dünya ekonomisine çoktan entegre olmuştu. O oyunda Nie Yan...