Bölüm 73: Kandırılmış

48 10 0
                                    

Gizlenme ve Farkındalık doğrudan zıt niteliklerdi. Gizliliğin etkisi altında rakibin Hırsız olduğu durumlarda, ancak karşı tarafın Farkındalığı Hırsızın Gizlenmesinden yüzde elli veya daha fazla yüksekse net bir şekilde görülebiliyorlardı. İki istatistik eşit olduğunda, diğer oyuncu arama sırasında yeterince yoğunsa, Hırsız tespit edilebilirdi. Ancak Hırsız iyiyse, Pelerinnin savunan tarafın Farkındalığını aştığı durumlarda, rakip oyuncu daha tepki verme şansı bile bulamadan sersemletilirdi.

Doğal olarak bu, bir Hırsız keşfedildiğinde saldırılarının kolayca önlenebileceği anlamına gelmiyordu. Ne de olsa Hırsızlar, ister hareket ister saldırı açısından olsun, doğuştan hızlıydı.

Bataklığın belirli bir bölgesinde, hava bir silüet ortaya çıkaracak şekilde bozuldu. Sahibi, Gizlilik'i etkinleştiren ve daha önce ortadan kaybolan Candy'ydi. Nie Yan'ın arkasında yeniden belirmişti. Kafasının arkasına vurmaya çalışırken saldırısı korkunç derecede hızlıydı.

Tek bir Sarsıcı Vuruş , Büyücülerin onu doğrudan mezarlığa göndermesine izin verecek kadar uzun süre sersemletilmiş halde bırakırdı.

Ancak Candy daha arkasına yaklaşmadan onun varlığını çoktan keşfetmişti. Farkındalıktaki o on dokuz nokta sadece gösteriş için değildi. Yavaşça yana doğru eğildi ve onun saldırısından kaçındı.

Kaçtıktan sonra ayağını döndürdü ve doğrudan şakağına hedef alarak kendi Sarsıcı Vuruş'u ile karşılık verdi.

Ne kararlı bir saldırı! Candy hızla geri çekildi ve Nie Yan'dan bir kıl kadar uzaklaştı.

Bu Hırsız bir şekilde onu keşfetmişti!? Farkındalığı ne kadar yüksekti? Hızlı reaksiyon hızından ve hatta daha şiddetli karşı koymasından bahsetmiyorum bile. Hareketleri, yüzen bulutlar ve akan sular kadar doğaldı, kalbini şokta bırakan eşsiz bir tarz. Ne kadar güçlü bir adam!

Şu anda, ortalama bir oyuncu hala oldukça düşük seviyedeydi ve çok fazla saldırı yöntemi olmamasına rağmen, yakın dövüş, rakip oyuncunun deneyim ve becerilerinin en iyi yargısıydı.

Bir uzman! Candy cesaretini kırmasa da bu düşünceye hemen ikna oldu. Aslında, başka türlü ilginç olmayacağı için çok sevinmişti.

Takasları sona erdiğinde, Yılanlı Kertenkele yandan Nie Yan'a saldırmak için bu anı seçti. Devasa gövdesi, her geçen milisaniyede açık ağzı daha da genişlerken giderek daha da yaklaşıyordu. Saldırıdan kaçtı, gözlerini uzaktaki bir ağaca kilitledi, sonra sol elini uzattı ve Dokuma İpek Yüzüğünden bir ağ fırlattı.

Ağ hattını çekti ve kendisini acil saldırı menzilinin dışına çıkardı.

Yılanlı Kertenkele'nin saldırısı yine hiç yoktan vurmuş ve onu sonuna kadar öfkelendirmişti. Vücudunu döndürdü ve bir kez daha Nie Yan'a saldırdı.

Nie Yan, gözden kaybolduğu kısa bir süre içinde bir Temel Hız Parşömeni etkinleştirdi ve Ebedi Günah'ın arkasındaki üç Büyücüye doğru fırladı. Hayatını kurtarmak uğruna Yılanlı Kertenkele'yi onlara doğru yönlendirmekten başka seçeneği yoktu; aksi halde hayatta kalma şansı olmayacaktı.

Ebedi Günah büyük kılıcını sıkıca kavradı ve yaklaşan rakibin yolunu kesti. Kendini hazırladı ve Nie Yan menziline girdiğinde saldırmaya hazırlandı. Bir Hırsızın doğuştan zayıf olan savunması, birkaç darbe aldığı sürece kolayca öldürülebilecekleri anlamına geliyordu.

Nie Yan yaklaşırken, Ebedi Günah sabit bir şekilde ona ve peşindeki Yılanlı Kertenkele'ye baktı. Bu noktada, en acil sorun Nie Yan olsa da, kertenkele ile yüzleşmekten kaçınmak zor olacaktı. Onu öldürmeleri gerekiyordu; Aksi takdirde, onlar savaşırken ortalığı kasıp kavurmaya başlarsa, oldukça can sıkıcı bir hal alırdı.

Rebirth of the Thief Who Roamed the WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin