Bölüm 135: Duman Tozu

43 6 0
                                    

Siyah pullarla kaplı ve otoriter olan bu devasa Pullu Kurbağalar, orman zemininde ağır ağır ilerlerken özellikle korkunç görünüyorlardı. Tang Yao onları fark ettikten sonra neredeyse korkudan kalp krizi geçiriyordu. Ciddi misin? Bunların üstesinden gelebileceğimiz çeteler mi olması gerekiyordu!?

"Senin Esrarlı Peri'nin Seviye Farkını Yoksay şu anda +7'de, değil mi?" Nie Yan sordu. Seviye Farkını Yoksay, özellikle daha yüksek seviyeli çetelerle etkileşime girerken oldukça yararlı bir özellikti - PvP'de avantajları açıktı. Bununla, Tang Yao, kendisinden 12 seviye daha yüksek olan rakiplere etkili hasar verebilirdi. Bunun üzerinde rakiplerle karşılaşıldığında, seviye farkını göz ardı etme şansı vardı.

"Evet." Tang Yao başını salladı.

"Güzel, o zaman bu Pullu Kurbağaları avlayabiliriz. Büyülerinizin beşte biri Seviye Farkını Yoksay özelliğini çalıştırdığı sürece, sağlıklarını azaltabileceksiniz. Ayrıca, Esrarlı Peri etraftayken, mananızı koruma konusunda endişelenmenize gerek kalmayacak çünkü en başta asla bitmeyeceksiniz!" Nie Yan, ancak bu küçük ayrıntıyı hesaba kattıktan sonra, Tang Yao'yu da beraberinde getirmenin faydalı olacağını anladı. Ne de olsa, bu çetelerin onları mevcut seviyelerinde avlarken ne tür güzellikler bırakacağını kim bilebilirdi? Sadece bu değil, aynı zamanda bol miktarda deneyim de verdiler. Bu nedenle bu, en iyi arkadaş çiftinin birlikte seviye atlaması için mükemmel bir fırsattı!

Nie Yan lider tablolarına baktı. Şu anda, tüm Viridian İmparatorluğu'ndaki en yüksek dereceli oyuncu, zaten 15. Seviyeye ulaşmış olan Muzaffer Dönüş'ün lonca lideri Heaven Breaker'dı. Sosil Vadisi ve Medusa'nın İni'nin açılışından sonra, liderlik tablolarının zirvesine yükseldi. Loncasının gücünün bir kanıtı olarak, üçüncü ve altıncı pozisyonlar da Muzaffer Dönüş'e aitti. İkinci sırayı Kutsal Yargı'nın 14. Seviye üyesi alırken, zaten 13. Seviye olan Uykulu Tilki dördüncü sırada yer aldı. Beşinci sıra Parlak Kutsal Alev üyesine aitti ve yedinci sıra Savaş Çılgınlığı İttifakı'ın Aşkı Öldür üyesine aitti.

Önceki zaman çizelgesindeki Dürüst Grup'un en üst sıradaki loncası Angel Corp'a gelince, etki alanları, kendi liderlik tabloları Viridian İmparatorluğu'nunkinden ayrı olan Satreen İmparatorluğu ile sınırlıydı.

Viridian İmparatorluğu'nda beş müthiş güç öne çıkmıştı: Muzaffer Dönüş, Parlak Kutsal Alev, Kutsal Yargı, Kutsal İmparatorluk ve Savaş Çılgınlığı İttifakı. Güç için mücadele eden diğer loncalar ikinci sınıf pozisyonlara düşürüldü.

Doğal olarak gelecekte çok daha zorlu güçler ortaya çıkacaktı; ancak oyunun ilk aşamalarında sadece bu beş kişi vardı. Etkileri şimdilik nispeten azdı - henüz imparatorluğu bir bütün olarak sarsmaya yetmedi - ancak imparatorluğun kalelerini paylaşmaya ve ilgili vergileri almaya başladıklarında, imparatorluğun parlamentosunda sandalye elde edecek kadar güçlerini muazzam bir şekilde artıracaklardı. O andan itibaren, imparatorluğun politikalarını gerçekten yeniden şekillendirebileceklerdi.

Gelecek olaylar önceki zaman çizelgesinde olduğu gibi devam ederse, Cao Xu Muzaffer Dönüş, Parlak Kutsal Alev ve diğer üç büyük loncayı kontrolü altına alarak çok sayıda kale ele geçirecek ve güçlü bir derebeyi konumuna yükselecekti. Daha sonra, imparatorluğun parlamentosunda yedi sandalye elde edecek ve o kadar otoriter bir varlık haline gelecekti ki, diğer üç güç -Kutsal Yargı, Savaş Çılgınlığı İttifakı ve Kutsal İmparatorluk- mızrağının ucundan kaçınmak için büyük çaba sarf edecekti. Eğer bu tür olaylar tekrarlanırsa Nie Yan günlerini huzur içinde yaşayamazdı.

Bu en kötü senaryoyu önlemek istiyorsa, gölgelerde sonsuza kadar kayıtsız kalmak ve spot ışığına çıkmak istememek olmazdı. Tek bir kişi olarak, seviyesindeki büyüme veya elde ettiği donanım nedeniyle tek başına ne kadar oyuncuyla mücadele ederse etsin, milyonlarca olmasa da yüzbinlerce adamın gücüne karşı gelmesinin hiçbir yolu yoktu.

Rebirth of the Thief Who Roamed the WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin