Bölüm 24: Kaya Örümceği Mağarası

47 14 0
                                    

Nie Yan aramayı kapattı. Yavaş yavaş vücudu, etrafını saran yoğun yeşil çalılıklarla tamamen karışana kadar giderek daha şeffaf hale geldi. Sürekli yanından geçen oyuncuları dikkatle gözlemledi.

Bu oyunculardan birkaçı Nie Yan'ın yanından geçti ama hiçbiri onun varlığını fark etmedi.

"Onu bulamadım. Hangi cehenneme gitmiş olabilir ki?"

"Unut gitsin. Muhtemelen çoktan kaçmıştır," diye önerdi Lei Zi adlı Dövüşçü. Aklında hâlâ oyalanan hafif bir korku onu gitmeye zorladı. Ne de olsa, Nie Yan ortaya çıktığından beri saldırıya uğrayanlar hep onlardı, asla saldıranlar olmadı. Şimdiye kadar kendi taraflarındaki ölü sayısı beş kişiye ulaştı, ancak rakiplerinin vücudundaki tek bir kıla bile dokunamadılar. Son derece tehlikeli bir bireydi ve kesinlikle onu bu şekilde kovalamaya devam etme riskine değmezdi. Ya onu yakalayamazlarsa ve onun yerine öldürülürlerse?

"Ya şu Esrarlı Büyücü Yao Zi?"

"Onu Kaya Örümcekleri Mağarası'na kadar kovaladık. Hırsız Nie Yan ortaya çıktığında, onu yakalamaya yardım etmemiz için çağrıldık, bu yüzden artık o Esrarlı Büyücü'yü kovalayamadık. Ama merak etme, bir grup Kaya Örümceğini topladım ve onları geçidin yakınına çektim, bu yüzden sanırım yakın zamanda oradan çıkamayacak.”

"Bir dakika, bence o Hırsızı aramaya devam etmeliyiz. Gizlilik'i yakında sona eriyor olmalı ve o kesinlikle hala bu bölgede!" dedi Dövüşçü, aramayı bırakmak istemeyerek. Nie Yan'ın kaçmasına nasıl izin verebilirdi?

Nie Yan bakışlarını sadece yüzde kırk beş canı kalmış olan Vahşi'ye kilitledi. Vahşi henüz çatışmaya girdiği için oturup sağlığına kavuşacak zamanı yoktu. Buna ek olarak, sistem onu ​​hala bir savaş durumunda olarak görüyordu, bu da doğal sağlığının iyileşmesinin önemli ölçüde yavaşlayacağı anlamına geliyordu. Yakındaki lonca arkadaşları ona bir rahatlama hissi verse de, sol elinde sakladığı Temel Sağlık İksirini hâlâ sıkı tutuyordu.

Yine de kimsenin sağlığına kavuşmamasının bir nedeni daha vardı: Dövüşçü buna izin vermiyordu. Düşük sağlıklarının Nie Yan'ı açığa çıkaracağını umuyordu.

Nie Yan'ı göremeseler de onun varlığı onları dikkatli olmaya zorladı.

Vahşi'nin yanında tam sağlıkta bir Susturucu Paladin de vardı. İkisi Nie Yan'a doğru yürümeye başladı.

Sürekli olarak Nie Yan'ın saklandığı yere yaklaştılar, yine de onu keşfetmediler. İkisi ona doğru yürüyecek gibi görünmeye başlamıştı.

Bir düşman, Gizliliğin etkileri altında bir Hırsız ile temasa geçerse, beceri hemen sona ererdi.

Nie Yan, gözlerini Vahşi'ın boğazına odakladı, doğru anı bekledi ve sonra üzerine atladı. Hayati Vuruş! Hançer Vahşi'ın boynuna saplandı ve dışarı kan fışkırdı.

-51

"O burada!" Vahşi korku içinde haykırdı. Hızla geri çekildi ve elindeki Temel Sağlık İksirini içti.

Ancak Nie Yan, bu Vahşi'nin kaçmasına nasıl izin verebilirdi? İleri atıldı ve hançerini Vahşi'ın göğsüne sapladı, ardından Yaralama ile devam etti. Hançeri acımasızca rakibinin etini kesti. Vahşi'ın henüz yenilenen sağlığı bir kez daha tükenmişti.

Artık Vahşi'ın sağlığı düşüktü ve Yaralama'nın kanama etkisinden muzdaripti.

"Ölüme kur yapıyorsun!" Nie Yan'ın hareketleri o kadar hızlıydı ki yakındaki Paladin ancak şimdi tepki gösterebilmişti. Nie Yan'a doğru hücum etti ve parıldayan bir ihtişamla yanan kılıcıyla yere vurdu.

Rebirth of the Thief Who Roamed the WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin