Bölüm 67: Tıp Kralı

48 12 0
                                    

Shenfa Wanxi (Tanrıyı Yok Eden Geçmiş) ve Nie Yan vedalaşırken, Simya loncası girişine yakın iki oyuncu hararetli bir tartışmaya girdi. Dövüşenlerden biri, yirmisini bile göstermeyen genç bir adam, sade pamuklu giysiler giymişti ve göğsünde Simyacılar Loncası'nın rozeti vardı. Seviyesi düşüktü, bu yüzden büyük olasılıkla Simyacılar Loncasında sadece Çırak rütbesindeydi. Otuzlu yaşlarında gibi görünen bir Elementalist olan diğer kavgacı, çok daha kaliteli ekipman giyiyordu. Uzun boylu ve güçlüydü, rakibini o kadar gölgede bıraktı ki Simyacı Çırak'ı bir çocuk gibi gösterdi.

"Uydurmadaki başarısızlık bu sefer benim hatam değil!"

"Senin suçun değil? O zaman benim olduğunu mu ima ediyorsun!?”

"Evet! Ben uydururken başarısız olmam için beni tuzağa düşürdüler!”

“Peh! Kaptanımız size o kadar çok malzeme sağladı ki, yine de sizin tarafınızdan hepsi işe yaramaz bir çöp haline getirildi. Kayıplarımızı bile telafi edemiyoruz! Şanslı olduğunu ve bir tür gizli beceri öğrendiğini duydum. Güzel, sana bok yedirmeden önce şansını dene ve önümden defol!" Elementalist'in ağzından müstehcen sözler ve küfürler döküldü. Konuşmasını bitirir bitirmez Simyacı çırağının suratına bir tokat attı ve birkaç simya aletini ve diğer nesneleri yere düşürdü.

Tokat Çırak Simyacı'yı lonca giriş merdiveninden aşağı yuvarladı. Yere yayılmış haldeyken, başını kaldırdı ve nefretle Elementalist'e baktı.

“Ahhh!? Neye bakıyorsun? Söyleyecek bir şeyin var mı? Bakmaya devam et, ben de sana pisliği daha çok yedireceğim! Kaybol!" Elementalist Çırak Simyacıya tehditkar bir şekilde bakarken gözleri yuvalarından fırladı.

Çırak Simyacı, Elementalist'e bir kez daha baktı. Sonunda gözlerini yere indirdi ve sessizce aletlerini yerden topladı.

"Orospu!" Elementalist, Çırak Simyacı'nın göğsünü tekmeledi ve onu yere devirdi. Çırak Simyacı misilleme yapmadı; suskun kaldı, sendeleyerek dizlerinin üzerine çöktü ve eşyalarını toplamaya devam etti.

"O çok çocuk oyuncağı değil mi? Tekmelendikten sonra bile ses çıkarmadı!” Shenfa Wanxi fikrini dile getirmekten kendini alamadı. Sahne ağzında kötü bir tat bırakmıştı.

“Durumla başa çıkma şekli yanlış değil. Şu anda muhtemelen tahammül etmekten başka çaresi yok. Ayakta durduğunda, misilleme yapmak için hala çok geç olmayacağına inanıyorum," dedi Nie Yan, gözlerinde tuhaf bir ifadeyle. İstismara maruz kalmasına rağmen, Çırak Simyacı'nın gözlerindeki kararlılık hâlâ solmamıştı. Sabırla dayanabilenler özellikle korkunçtu.

Shenfa Wanxi, Nie Yan'a bakmak için başını geriye eğdi. İkincisinin sözleri onu şaşırttı. Nie Yan muhtemelen kendisine benzer biriydi, sopanın kısa ucunda olmayı reddeden bir kişiydi. Biri onu gücendirecek olursa, o zaman kesinlikle uygun bir misilleme ile karşılanırdı. Ancak Shenfa Wanxi, Nie Yan'ın ifadesinin aniden hoş bir şaşkınlığa dönüştüğünü gördü. Bir tür hazine bulmuş gibi Çırak Simyacıya bakıyordu.

“Demek oydu… Bu gerçekten doğru; düşman da olsa, dost da olsa dar bir yolda karşılaşmaya mahkumdur!” Nie Yan alçak sesle kendi kendine mırıldandı. Bu Çırak Simyacıyı tanıdı ama bunun nedeni arkadaş olmaları değildi. Hayır, daha ziyade düşmandılar. İşler yolunda giderse, bu kişi sonunda Muzaffer Dönüş'ün en sadık köpeklerinden biri olacaktı. Orijinal zaman çizelgesinde, Muzaffer Dönüş'ün çeşitli üst düzey iksirlerinin, haplarının, toniklerinin ve diğer uyuşturucularının onda birinden fazlası bu tek kişi tarafından uyduruldu; bunlardan birkaçı sadece onun tarafından uydurulabilirdi.

Rebirth of the Thief Who Roamed the WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin