Bölüm 80: Ölümsüzleri Kontrol Etmek

36 12 0
                                    

Nie Yan, hapishane hücreleriyle çevrili kare bir odaya düşmüştü. Üstünde, aşağıdaki alanı aydınlatan birkaç Gece İncisi asılıydı. Etrafına iyice bakınca nasıl bir yere düştüğünü anladı.

Muhtemelen bir yeraltı zindanına atılmıştı. Her iki yanında, kaçmayı kesin olarak engelleyen sağlam metal parmaklıklı iki mahfaza vardı. Boşluklardan ve muhafazaların içine baktığında, her birinde devasa bir kemik seti gördü. Kemik yığınlarının yüksekliği dört metreden fazlaydı ve muazzam bir kuyruk, iskelet kanatları ve kertenkele benzeri bir kafatasının birbirine karıştığını görebiliyordu. Bu iki iskelet kalıntısı büyük olasılıkla hayattayken ejderhalardı!

Bu zindan Sulgata Kolezyumu'ndan çok uzakta olmadığı için, bu ejderhalar gladyatör arenasında savaşmak zorunda kalmış gibi görünüyordu.

Kolezyum tutsakları olarak tüm özgürlükleri ellerinden alındı ​​ve soylular için eğlence araçlarına dönüştürüldüler. Sulgata nihayet düştüğünde, büyük olasılıkla terk edilmişler ve hücrelerinde kilitli tutulmuşlar, aç kalmaya terk edilmişler ve sonunda iskelete dönüşmüşlerdir.

Nie Yan düşüncelere dalmışken, iki kemik yığını aniden titredi ve yavaşça yeniden bir araya gelmeye başladı.

[Roaaaar! Kükreme!]

İki iskelet, tüm zindanda yankılanan öfkeli çığlıklar attı. Nie Yan'a saldırırken iki vahşi canavara benziyorlardı.

「Bang!」Hücrelerinin demir parmaklıkları, büyük iskelet çerçevelerine çarptıktan sonra şiddetle titredi. Çubuklar çarpışmalardan dolayı eğrildiğinden kafesleri hafifçe büküldü.

İskelet ejderhalar, metal çubukların her seferinde biraz daha eğilmesine neden olarak, muhafazalarına defalarca çarparak öfkeyle haykırdılar. Nie Yan, sürekli darbeler nedeniyle kafeslerinin daha fazla dayanamayacağını hissetti.

Bu ejderhalar muhtemelen ölümleri sırasında büyük bir kırgınlık ve kızgınlık beslediler. Böylece ruhları ilerleyemedi ve ölümsüz oldular. Sıradan ölümsüzlerden çok daha güçlüydüler ve koyu kırmızı kemikleri metalik bir parlaklığa sahipti.

Nie Yan, bu iskelet ejderhaları incelemek için Aşkın İçgörü'yü kullandı.

Ölümsüz Ejderha Gladyatörü (Lider): Seviye 10

Sağlık 600/600

Lider-sınıfı canavarlardı ve çoğu iskeletsel ölümsüz arasında ortak bir özelliği paylaşıyorlardı. Sağlıkları, yaşayan meslektaşlarına kıyasla çok daha düşüktü. O zaman bile, bu iki Seviye 10 Lider-sınıfı canavar hala onun üstesinden gelebileceği bir şey değildi.

Ölümsüz Ejderhalar onu kolaylıkla öldürebilirdi.

Tepesindeki çukurun duvarlarına baktı; çok yüksekti. Dokuma İpek Yüzüğün yardımıyla bile oradan çıkması imkansızdı. Etrafına kaçacak bir yer ararken gözü, zindanın çıkışı gibi görünen mesafedeki bir tünele takıldı. Ancak tünel demir bir kapıyla kapatıldı. Kapı, dev bir asma kilitle sıkıca kenetlenmişti. Kapıyı kırıp açmak gibi bir düşüncesi yoktu, bu kesinlikle mümkün değildi. O, büyük bedenlere ve sağlam çerçevelere sahip Ölümsüz Ejderhalar gibi değildi.

Ölümsüz Ejderhalar'dan tekrarlanan çarpışmalardan sonra, birçok metal çubuk gözle görülür şekilde hasar gördü ve şekli bozuldu. Kafesler her geçen saniye daha da zayıflıyordu ve sonunda Nie Yan'a doğru hücum eden iskelet ejderhaları serbest bırakarak çöktüler.

Böylesine sınırlı bir alanda iki Seviye 10 Lider-sınıfı canavarla aynı anda yüzleşmek, şüphesiz onun zamansız ölümü anlamına gelirdi.

İki büyük iskelet çerçevesi gökyüzünden ona doğru geldi. Metalden daha güçlü kemiklere, güç dolu güçlü bir gövdeye ve kemikli sivri uçlarla kaplı dev bir kuyruğa sahiplerdi. Ne yaparsa yapsın onları yenmek imkansızdı.

Rebirth of the Thief Who Roamed the WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin