"Ah, demek bahsettiğin adam bu mu...? Biraz zayıf ve çelimsiz görünüyor, ayrıca Küçük Rui kadar yakışıklı değil. Ayrıca... onun bize söylediğin kadar iyi bir oyuncu olup olmadığını bile bilmiyoruz." Feiyun, Nie Yan'a umursamaz bir bakış attı ve Nie Yan kaba bir tonda konuştu.
Onun bariz kabalığı, Nie Yan'ın kaşlarını çatmasına neden oldu.
"Feiyun!" Ay Çocuğu arkadaşını azarladı, ardından özür dilercesine Nie Yan'a baktı ve "Gerçekten üzgünüm. Lütfen ona aldırma. O aslında özünde iyi bir insan.”
Nie Yan, Ay Çocuğu'na gülümsedi ve başını salladı. Kendini aşağılanmış hissetse de, böyle bir kızla tartışmaya girmeye değmezdi.
「Nie Yan, gerçekten üzgünüm... Feiyun bizim sınıf arkadaşımız ve o da gelmek istedi. Dürüst olmak gerekirse, ondan pek hoşlanmıyorum ama Ay Çocuğu kabalık etmek istemediği için peşine düşmesine izin verdik. Ay Çocuğu benim iyi bir arkadaşım ama onun tuhaflıklarından biri de kimseyi gücendirmek istememesi. Sadece ben olsaydım, Feiyun çoktan gitmiş olurdu,」Yao Yao, görünüşe göre öfkeyle kaynayan Nie Yan'a fısıldadı.
「Haha, konu bu tür insanlara gelince, en iyisi onları görmezden gelmek,」 diye yanıtladı Nie Yan.
Bunu akılda tutarak, Nie Yan artık Feiyun'a aldırış etmiyordu. Bunun yerine dikkatini Yao Yao ve Ay Çocuğu'na yöneltti ve "Önce burada birkaç şey satmam gerekiyor, işim bittiğinde daha fazla sohbet edeceğim" dedi.
"Tamam, devam et!" Ay Çocuğu gülümserken yanıtladı. Nazik ifadesi herhangi bir erkeğin kalbini kolayca eritebilir.
Nie Yan yanına oturdu ve kendi işine odaklanmaya başladı. Feiyun, Nie Yan'ın kasıtlı olarak onu görmezden geldiğini fark ettiğinde o kadar sinirlendi ki diş etleri kaşındı ve kanı kaynadı.
Dörtlü, müzayede evinin karşısında bir yere oturdu. Ay Çocuğu ve Yao Yao kısık sesle kıkırdıyor ve dedikodu yapıyorlardı. Arada sırada Feiyun, genellikle görünüşlerine yaltaklanarak kendi birkaç yorumuyla araya girerdi. Bu ikisinin yanındayken, güzelliklerini vurgulamak için yalnızca arka planın bir parçası olarak hizmet edebilirdi.
"Gerçek bu! O gerçekten yetenekli bir uzman!” Yao Yao başını çevirdi ve Nie Yan'ı dürttü. "Anlat onlara! Sen bir uzmansın, değil mi?”
"Gerçekten mi?" Ay Çocuğu biraz şüpheli bir tonda sordu. Bunu hayal edemiyordu.
Nie Yan hafifçe kıkırdadı ve alçakgönüllülükle cevap verdi, "Ben sadece öyleyim."
"Bizim Küçük Rui'miz kadar yetenekli olduğunu düşünüyor musun...? Lütfen, kendini abartmayı bırak. Küçük Rui, Yao Yao'yu her zaman sevmiştir. Onunla en ufak bir şansın olduğunu bile düşünme. Layık olmaktan çok uzaksın." Feiyun sert, alaycı bir ses tonuyla yorum yaptı ve ona zar zor baktı. Nie Yan'a çok uzun süre bakmanın ona yakışmadığına inanıyor gibiydi.
Nie Yan, bu kızın basmakalıp sözlerine dikkat etme zahmetine katlanamazdı. Çantasına uzandı ve üç kese Flash Tozu, iki Ağ Parşömeni ve iki Koyun Dönüşüm Parşömeni aldı ve hepsini müzayede için listeledi.
Flaş Tozları için başlangıç fiyatı olarak bir gümüş belirlerken, Ağ Parşömenleri ve Koyun Dönüşüm Parşömenlerinin her biri dört gümüştü. Çantasındaki ufak tefek şeyler pazarda çok fazla bir etki yaratmayacak olsa da, onları yüksek bir fiyata satarak uzun vadede daha fazla kar edebileceğini umuyordu. Nispeten yavaş satacak olsa da, epeyce para kazanabilecek ve aynı zamanda çok fazla şüphe uyandırmaktan kaçınacaktı. Piyasayı birdenbire bu nadir eşyalarla doldurarak dikkatleri üzerlerine çekmek isteyeceği en son şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of the Thief Who Roamed the World
Aksiİngilizce'den Çeviri Yazar: Mad Snail Dünyanın en büyük VRMMO'su olan Mahkumiyet, insanlık için neredeyse ikinci bir dünyaydı. Oyun içinde servetlerini arayan şirketler ve insanlarla gerçek dünya ekonomisine çoktan entegre olmuştu. O oyunda Nie Yan...