Bölüm 10: Doktor Blevins

63 10 0
                                    


Nie Yan, Göl Kenarı yönüne baktı. Görünüşe göre çoktan başlamışlar.

Balıkadamlar kabilesi, Muzaffer Dönüş loncası tarafından saldırıya uğruyordu. Çevreyi saran Balıkadamların saldırılarını bırakıp kabilelerine yardım etmek için geri dönmelerinin nedeni buydu. Muzaffer Dönüş'ün insanlarının sonunda hayatımı kurtaracağını hiç düşünmemiştim. Haha, bu dünya harika bir şekilde tuhaf!

Tüm Balıkadamlar yüzerek uzaklaştıktan sonra çevre artık tamamen güvenliydi. Bu nedenle, Nie Yan yakınlardaki hazine sandıklarını aramaya başladı. Sonunda, kalın su altı bitki örtüsünün içine gizlenmiş başka bir hazine sandığı fark etti. Tıpkı sonuncusu gibi beyaz bir hazine sandığıydı.

Çevredeki manzara… buradaki her şey anılarımdakiyle örtüşüyor. Bu konum!

Nie Yan sandığı açtı. Onu karıştırırken, bir yetenek kitabının ellerine değdiğini hissetti. Toplayıcı beceri kitabıydı! Elinde tuttuğunda, beyaz bir ışık huzmesine dönüştü. Destekleyici yetenekler için beceri çubuğunda başka bir beceri belirdi: Toplayıcı!

Oldukça iyi hasat… Ancak bu bölgede başka hazine sandığı var mı bilmiyorum. Aramaya devam etmek sadece zaman kaybı olur. Önemli değil; Hala hazine sandıkları bulabileceğim başka birçok yer biliyorum. Biraz seviye atladığımda, onları istediğim zaman alabilirim.

Nie Yan su bitkileri arasında gidip gelerek yüzdü. Bir canavarla karşılaşırsa, uzak durarak onlardan kaçınırdı. Yaklaşık on dakikalık yüzdükten sonra Rando Gölü'nün ortasında tek bir ada fark etti. Ancak bunu fark ettikten sonra yüzeye doğru yüzdü.

「Sistem: Gölün merkezinde bir ada keşfettiniz.」

Kıyıya ulaşan Nie Yan koordinatlarını kontrol etti. Çevreyi araştırırken, uzaklarda oturan bir kişinin kıyıda balık tuttuğunu fark etti.

Bu NPC çok garip bir yaşlı adamdı. İnce İpek'i geri almak için onunla karşılaşan her oyuncuya bir talepte bulunurdu. Geri getirilen her İnce İpek destesi için oyuncu bir İpek Kumaş alacaktı.

İnce İpek bir NPC'ye satılırsa, üç bakır ederdi. Ancak İpek Kumaş sadece iki bakıra satılabiliyordu. Böyle devam edilirse, kar kaybı olur. Onunla sürekli değiş tokuş yaptıktan sonra bile, bu Yaşlı Adam, oyuncuyu telafi etmek için kesinlikle hiçbir şey yapmazdı.

Bu görevi tamamlayacak birçok oyuncu vardı. Ancak, her biri kayıplar almaya devam edecekti - asla herhangi bir ödül alamayacaktı.

Nie Yan da önceki hayatında bu görevi yaptı. Ancak beş İnce İpek teslim ettikten sonra bu görevi kabul etmekten vazgeçti. İnce İpeği İpek Kumaşla Değiştirmek gerçekten para israfıydı.

Bir süre sonra, hiçbir şey almaya devam etmeyeceğine inanmayan bir kişi, görevi defalarca kabul etti. Ancak otuz İnce İpek teslim ettikten sonra nihayet bir ödül aldı. Bu NPC, oyuncuya Savaş Sıhhıyesi becerisini kazandıracaktı - sadece bu değil, aynı zamanda Orta seviyede de olacaktı. Bu bilgi ortaya çıktıktan sonra oyuncu tabanı arasında bir kargaşaya neden oldu. Birbiri ardına, görevi kabul etmek için sürekli olarak koşarlardı. Ancak o zamana kadar NPC çoktan ayrılmıştı.

Şu anda Nie Yan'ın bulunduğu bölgede, İnce İpek düşüren Su Örümcekleri olarak bilinen Seviye 3 canavarlar vardı. Otuz İnce İpek elde etmek, muhtemelen yaklaşık üç günlük sürekli öğütme gerektirecektir. Öyle oldu ki, aynı zamanda seviye atlarken bu otuz parça İnce İpek toplayabiliyordu. Otuz İnce İpeği otuz İpek Kumaşla değiştirmek yalnızca otuz bakırlık bir kayıptı, başka bir şey değil. Bir Orta Seviye Savaş Sıhhiyesi becerisiyle karşılaştırıldığında, gerçekten ihmal edilebilir bir miktardı.

Rebirth of the Thief Who Roamed the WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin