Succubus İni büyük bir Seviye 15 haritasıydı. Kalore yöneticisi, "Unutkan Beyin"i aramak için burayı araştırmak üzere geniş çaplı bir lonca görevi düzenlemişti. Genel olarak, bu görevi denemek için önerilen sayı 2.000 Seviye 15 oyuncuydu, ancak tamamlandığında loncanın derecesi yükseleceği için büyük zorluklarla birlikte büyük ödüller de geldi. Kutsal İmparatorluk 2. Derece bir lonca olursa, Kalore'daki statüleri artacak ve gelecekte daha da fazla lonca görevi onlara sunulacaktı. Ayrıca, saflarına daha fazla uzman oyuncu çekecek ve güçlerinin başka bir seviyeye yükselmesine izin vereceklerdi.
Kutsal İmparatorluk, Muzaffer Dönüş tarafından sürekli olarak bastırılıyordu, ancak bu görevi tamamlayabilirlerse, onların üzerinden atlayacak ve daha sonra kademeli olarak pekiştirmeye çalışabilecekleri Kalore'daki en iyi lonca pozisyonunu alacaklardı.
Ancak, tüm bunlar yalnızca yeterince Sihirli İyileştirme İksiri biriktirebildikleri varsayımı altında mümkündü.
Succubus İni'ne yapılacak bir yolculuk için en az otuz şişe gerekiyordu, ama doğal olarak, bu yalnızca minimum gereksinim olduğundan, bir lonca genellikle biraz daha fazla hazırlardı. Bir Sihirli İyileştirme İksiri Tarifi, bir Orta Düzey Simya Tarifiydi. Birlikte çalışırken bile, bu kadar çok iksiri hazırlamak iki Orta Düzey Simyacının en azından bütün bir gününü alırdı.
Orta Düzey Simyacılar oyunun şu anki aşamasında çok kıt bir kaynak olduğundan, Uykulu Tilki yardım için yalnızca Nie Yan'a dönebilirdi.
Nie Yan'ı kurtarmakta tereddüt etmemesi ve Muzaffer Dönüş ile olası bir anlaşmazlığı göze alması da potansiyel olarak bu nedenden kaynaklanıyordu.
Kutsal İmparatorluğun lonca lideri olarak Uykulu Tilki her zaman loncanın çıkarlarına göre hareket ederdi. Loncaya fayda sağlamasaydı kesinlikle yapmazdı!
“Bir Sihirli İyileştirme İksiri Tarifiniz var mı?” Nie Yan sordu. Uykulu Tilki'nin tarifi bile yoksa, yardım edecek gücü de yoktu.
"İki Sihirli İyileştirme İksiri Tarifimiz var ve ayrıca iksirleri hazırlamak için gerekli malzemeleri de sağlayabiliriz. Elli iksirlik bir parti talep etmek istiyorum. Sonrasında size işçilik ücreti olarak 3 altın ödeyebiliriz” diye yanıtladı Uykulu Tilki. Teklif ettiği fiyat oldukça cömertti, bu görevin onun için ne kadar önemli olduğunun bir göstergesiydi. İksir partisi hazır olduktan ve diğer hazırlıkları tamamlandıktan sonra, bu görevi denemek için doğru seviyede yeterli sayıda oyuncuya sahip olmaları gerekir.
Nie Yan biraz düşündü. Eğer böyle olsaydı, o zaman iki Orta Düzey Simyacı oldukça iyi iş çıkarırdı. Zaten sağlanan tarifler ve malzemelerle, Simyadaki yeterliliklerini geliştirirken aynı zamanda komisyonda 3 altın pay alacaklardı. Bu zaten oldukça cömertti. Aynı zamanda, Kutsal İmparatorluk'a yardım etmesi, temelde kendisine yardım etmesiyle aynıydı çünkü Kutsal İmparatorluk, Muzaffer Dönüş'ü devirdiğinde, ikincisi kesinlikle tüm enerjisini konumlarını geri almaya odaklayacaktı. Bu şekilde, Asskickers United kendi nüfuzunu serbestçe genişletebilir.
Nie Yan, konu üzerinde derin derin düşünerek sessizce durdu. Diğer tarafta onunla yüzleşirken, Uykulu Tilki aslında onun Yıldızlı Gece İksir Dükkanı ile iletişime geçtiğine inanıyordu.
"O zaman anlaşma yapılır. Tarifleri, malzemeleri ve diğer her şeyi Yıldızlı Gece İksir Dükkanına göndermen yeterli," dedi Nie Yan sonunda Uykulu Tilki'ye.
Anlaşma kesinleşirken Uykulu Tilki biraz heyecanlanmadan edemedi. Ne de olsa, uzun zamandır planladığı proje sonunda hayata geçirilebilirdi. Nie Yan'a baktı ve "O zaman bir sonraki adımımız sizi uğurlamak. Hepinizin isimleri kırmızı, bu yüzden şehre geri dönemezsiniz ve bu alan Muzaffer Dönüş oyuncularıyla dolu. Bu yüzden, eğer kendi başınıza ayrılmaya çalışırsanız, kesinlikle tekrar etrafınız sarılacaktır.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of the Thief Who Roamed the World
Acciónİngilizce'den Çeviri Yazar: Mad Snail Dünyanın en büyük VRMMO'su olan Mahkumiyet, insanlık için neredeyse ikinci bir dünyaydı. Oyun içinde servetlerini arayan şirketler ve insanlarla gerçek dünya ekonomisine çoktan entegre olmuştu. O oyunda Nie Yan...