Bölüm 127: Krusch'un Dolandırıcılığı

38 7 0
                                    

"Hey, Hilderlocke'daki mülkünüzü ne zaman geliştirmeye başlamayı planladığınızı bilmiyorum ama umarım o zaman geldiğinde düşman yerine dost olarak buluşabiliriz."

Aşkı Öldür, Nirvana Alevi adını zihnine not etti. Kalore'dan gelen bu yeni arkadaşı hakkında biraz araştırma yapmayı ve hangi güçlere bağlı olduğunu öğrenmeyi planlıyordu. Nie Yan bir düşman olsaydı, o zaman tüm kibarlık iddiasını bırakır ve burada bir varlık oluşturmasını engellemek için elinden gelen her şeyi yapardı. Örneğin, Nie Yan mülkün değeri arttığında yeniden satmayı planlasaydı, o zaman söyleyecek bir şeyi olmazdı ve müdahale etmezdi. Ancak, Nie Yan bir işyeri açmak isterse, o işyerinin hiç müşteri almayacağını garanti ederdi. Güçlü bir ejderha, yuvasındaki bir yılanı bastıramazdı. Nie Yan güçlü ve vahşi bir ejderha olsa bile, Aşkı Öldür'ün korkacak hiçbir şeyi yoktu çünkü Hilderlocke onun eviydi.

Nie Yan, her şehrin önemli güçleri olduğunu ve uygun güç veya destek olmadan herhangi bir nüfuz kazanmasının neredeyse imkansız olacağını biliyordu. Aşkı Öldür onun düşmanı olursa burada iş yapması çok zor olacaktır. Ancak, tek bir arsa olduğu için, bir iş kurmasa bile, en azından gelecekte mülkün değeri arttığında yatırımından verimli bir getiri elde edebilecekti.

"Umarım düşman olmayız." Nie Yan hafifçe gülümsedi. O ve Aşkı Öldür'ün çatışmaya girmek için bir nedenleri olmamasına ve düşman olmaları pek olası olmasa da, kaderin onları nasıl beklediğini kimse kesin olarak bilmiyordu.

"Hala bir zindan koşusu için ekibimi getirmem gerekiyor, bu yüzden başka bir zaman tekrar sohbet edelim. Umarım bir sonraki konuşmamız da bu kadar arkadaşça olur.” Aşkı Öldür herhangi bir derin dostluk kurmaya istekli değildi. Ne de olsa, şimdi anlaşıp gelecekte düşman olurlarsa, bu işleri gereğinden fazla karmaşıklaştırırdı.

"Tamam, sonra görüşürüz."

Aşkı Öldür'ün ayrılan figürüne bakarken Nie Yan'ın aklına bir düşünce geldi. Belki de önce Hilderlocke'u dolaşmalı, belki de şu Demirci Ustası Krusch'u ziyaret etmeli ve satın alabileceğim iyi bir teçhizat var mı bir bakmalıyım. O zaman, muhtemelen gidip tekrar seviye atlamalıyım. Hems'i keşfetmek için iki günden fazla zaman harcamıştı. Sosil Vadisi'ndeki seviye atlama hızı göz önüne alındığında, bu elitlerin seviyesi de muhtemelen biraz yükseldi.

Zaten Metal Fırtına Setine sahip bir oyuncu var… Şimdiye kadar yaptıklarım hala yeterli değil gibi görünüyor. Hâlâ çok yavaşım... Metal Fırtına Seti aslında tek bir set değil, aynı etiketi paylaşan bir dizi Savaşçı ekipman setiydi. Bunlar Demir Fırtına Seti, Kara Demir Fırtına Seti, Altın Fırtına Seti, Kara Altın Fırtına Seti, Lumidium Fırtına Seti ve Kara Lumidyum Fırtına Seti idi. Bu setlerin her birinin Güç ön koşulları vardı ve en düşük dereceli olan, Aşkı Öldür'ün giydiği Demir Fırtına Seti oyuncunun 120 Güç'e sahip olmasını gerektiriyordu.

Nie Yan, Özgürlük Bölümü, beş pasif beceri ve Güç Taşı sayesinde yalnızca 130 Güce ulaşabilmişti.

Yine de Aşkı Öldür, ekipmanını prizden çıkarmanın ek faydası olmadan 120 Güç elde etmeyi başardı. Üstelik, Demir Fırtına Setini kuşandığında Gücü yüzde otuz daha artmıştı. Bu biraz fazla korkutucuydu.

Aşkı Öldür, şimdiye kadar karşılaştığı tüm oyuncular arasında en iyi teçhizata sahipti. Liderlik tablolarının en tepesine yerleştirilebilecek bir oyuncuydu ve Nie Yan, onun kadar canavarca başka kaç kişinin daha olduğunu merak etmeden edemedi.

Görünüşe göre hem seviye atlamak hem de daha iyi ekipman toplamak için hızımı artırmam gerekecek! Nie Yan, Hilderlocke'un kuzey bölgesine doğru yola çıkmadan önce Yönetici Kallan'a veda ederken artık oyalanmıyordu. Kalore'a dönmek ona bir altına daha mal olacaktı. Ayrıca, zaten burada olduğuna göre, Demirci Ustası Krusch'un evini de ziyaret edebilirdi. Bunu yapmanın bir zararı yoktu ve bugün tesadüfen çarşambaydı!

Rebirth of the Thief Who Roamed the WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin