Bölüm 27: Meteor

42 10 0
                                    


Tang Yao sadece Lider sınıfı Kaya Örümcek'e ilk saldıran değil, aynı zamanda en çok hasarı veren de oydu. Bu nedenle örümceğin saldırganlığı ona sıkıca yerleşmişti. Bu sırada örümcek, kendisine bir dizi beceriyle saldıran Nie Yan'ı tamamen görmezden geldi ve Tang Yao'yu takip etmeye devam ederken Nie Yan'ı geride bıraktı. Nie Yan mevcut durumdan yararlandı ve Tang Yao örümceğin dikkatini dağıtırken sırt çantasındaki zehir şişesini çıkardı ve bunu hançerini kaplamak için kullandı.

Beş saniye sonra zehri uygulamayı bitirdi. Hayati Vuruş kullanırken örümceğe arkadan yaklaştı ve hançerini karnına sapladı.

−10% Savunma

-52

Kaya Örümceği zehirlendi ve bir durum debuff'ı uygulandı.

Ek olarak, Nie Yan'ın Hayati Vuruş'u kritik bir vuruştu ve oldukça fazla hasar verdi!

「Kırık! Scritch!」Örümcek acı içinde haykırdı. Odağını Nie Yan'a çevirdi ve ona doğru atıldı.

Örümceğin hedeflerindeki ani değişikliği, Nie Yan'ı hazırlıksız yakaladı ve onu aceleyle geri çekilmeye zorladı.

-78

Kaçma girişimlerine rağmen, Kaya Örümcek 'ın saldırısı yine de bağlantı kurmayı başardı ve sağlığının büyük yarısını tüketti. Sağlık barının hızla tükendiğini gören Nie Yan, dikkatsiz olmaya cesaret edemedi. Hemen bir Temel Sağlık İksiri çıkardı ve yere düşürdü, sonra yuvarlandı ve geri çekilmeye başladı.

Örümcek peşinden gitti.

Örümceğin dikkati başka bir yerdeyken, Tang Yao bir büyü salvosu yapmakta özgürdü. Arka arkaya hızlı bir şekilde Esrarlı Füze, Esrarlı  Yangın ve Esrarlı Alevtopu  gönderdi.

"Yakında manam bitecek..." Tang Yao sağlığına ve mana çubuklarına baktı ve kabaca manasının dörtte birinin kaldığını gördü. Mana harcaması çok şiddetliydi, doğal yenilenmesinin buna ayak uydurabilmesi için hiçbir şans yoktu.

"Mana İksiriniz var mı?" Nie Yan sordu.

"Temel Mana İksirim var."

"O zaman acele et ve iç. Bununla sonra ilgileniriz," diye talimat verdi Nie Yan. Kaya Örümceği ile yüzleşmek için geri döndüğünde, onun pozisyonuna çoktan yaklaştığını gördü. Yanıt olarak, hançerini savurdu ve Sarsıcı Vuruş ile saldıran örümceği hareketlerini aniden durdurmaya zorladı. Nie Yan bundan faydalandı ve kendisi ile örümcek arasına biraz daha mesafe koydu.

Örümcek, Sarsıcı Vuruş ile vurulmuş olsa da, değiş tokuş sırasında yine de bir saldırı gerçekleştirmeyi başardı. Nie Yan sağlık çubuğuna baktı ve kabaca sekizde birinin kaldığını gördü. Bunu görünce aceleyle kendine bir Savaş Bandajı kullandı.

+20… +20… +20…

Bütün bunlar olurken, Tang Yao sırt çantasından mavi bir sıvıyla dolu bir şişe çıkardı ve içti. İksiri içmek aslında ona hafif bir kalp ağrısı verdi; İksirin kendisi yüzünden değil, o tek şişe mavi sıvı on bakır değerinde olduğu için. Onun için bu, zor koşullarda bile kullanmayacağı, hayat kurtaran bir hazineydi.

Tang Yao'nun manası anında yüzde doksan oldu. Artık manası dolduğundan, art arda birkaç büyü yaptı. Temas halinde her biri patlayarak yüksek miktarda hasar verdi.

Daha iki saniye bile geçmeden, Kaya Örümceği sersemlemiş durumundan uyandı. Uyanır uyanmaz Nie Yan'ı takip etme girişiminden hemen vazgeçti ve bunun yerine Tang Yao'ya doğru koştu.

Aggro'su bir kez daha değişmişti.

“Devam et! Neredeyse ölüyor!” diye bağırdı Nie Yan. Sağlığı, Savaş Bandajlarından tamamen geri geldiğinde, bir kez daha örümceğin yanına koştu.

Rebirth of the Thief Who Roamed the WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin