Bölüm 120: Misk Kedisinin Zarafeti

46 7 0
                                    

İskelet Savaşçıları, Abraham'ın Mezarı'na yaklaşmaya cesaret edemedikleri için korkuyor gibiydiler.

Nie Yan, sağlığı yavaş yavaş iyileşirken mezarın girişinin üzerinde oturdu. Birkaç dakika sonra, düşük sağlığı bir kez daha tam olarak düzeldi.

Artık ölme tehlikesi yok, zihni çok daha rahat hissediyordu. Arkasını dönerek kirişten atladı ve zarif bir inişten sonra merdivenlerden aşağı inmeden önce girişten geçti.

Tüm basamaklar, yüzeyleri ölümsüzlerin kadim karakterleriyle kaplıyken, elementlerden kaynaklanan aşınma nedeniyle pürüzsüz ve düz hale gelmişti. Aşağıda, sessizliğin en yumuşak sesleri bile sonsuza kadar büyüttüğü sonsuz bir karanlık vardı. Sessizlik o kadar belirgindi ki, kalp atışlarını ve nefes alışlarını bile duyabiliyordu.

Sanki ölümün kapılarına doğru yürüyor gibiydi.

Ölümün ve çürümenin meşum kokusu mezarın en derin uçurumundan yukarıya doğru sürükleniyordu.

Nie Yan'ın ayak sesleri hafifti, aşağı inerken duvara çok yakındı.

Bir zamanlar buradan geçmiş olmasına rağmen, bu bölgeye vardığında Muzaffer Dönüş tarafından çoktan keşfedilmişti. Yeni bir haritayı keşfetmenin zorluğu ile yeni bir zindanı keşfetmenin zorluğu, pek çok Alt-Elit ve Elit'in ortaya çıkması anlamında oldukça benzerdi. Bununla birlikte, birincisi ile, bir kez öldürüldüklerinde, tıpkı Sulgata Antik Kenti'ndeki piramit girişini koruyan İskelet Cellatlar gibi, asla yeniden doğmazlar.

Bahsetmiyorum bile, bu Seviye 20 haritasına meydan okuyan Seviye 10 bir oyuncuydu. Belki de tüm sunucuda böyle çılgınca bir girişimde bulunmaya cesaret edebilecek tek kişi Nie Yan'dı.

Bununla birlikte, Özgürlük Bölümü'nün cazibesine direnmek çok zordu.

Sınırlı görüşüne güvenen Nie Yan, ileride parıldayan ve yaklaştıkça çevresini çok daha parlak hale getiren birkaç loş ışın görebildiği merdivenlerin dibine ulaşana kadar el yordamıyla aşağı indi.

Her iki yanındaki duvarlara gömülmüş bir sıra Gece İncileri vardı. Yaydıkları soluk puslu ışık, mezarın kasvetli ve gizemli atmosferine katkıda bulundu.

İçeri girdikten sonra, tanıdık çevre eski anılarını canlandırmaya başlayınca içinde bir nostalji duygusu yükseldi. Geçmişte seviye atlamak için buraya oldukça sık gelirdi, bu yüzden buranın her tarafını uzun zamandır keşfetmişti.

İleride, muhtemelen bölgedeki canavar faaliyetlerinden dolayı, Nie Yan'ı yüksek alarma geçiren gölgeler dans ediyor ve titriyordu. Geçmişte burayı keşfettiğinde, buralarda hiç canavarlarla karşılaşmamıştı. Aslında, canavarların yumurtladığı bölge hâlâ epey uzaktaydı.

Nie Yan tamamen arka plana karışana kadar yavaş yavaş hayali bir hal aldı. Gölgelerin arasına gizlenmiş, elleri ona rehberlik ederek duvar boyunca ilerliyordu.

Sonunda, tavanı on metre yüksekliğinde, yaklaşık dört yüz metrekare büyüklüğünde, geniş, açık bir odayla karşılaştı. Her yerde mumlar vardı, gölgeli figürler etrafta dolaşırken titreyen alevler yayarlardı.

Bu loş ışıkta, sonunda bu canavarlardan birinin görüntüsünü seçebildi. Siyah bir chang pao giymiş soluk tenli bir figürdü, bir Vampir! Sayılarını inceledikten sonra otuzdan fazla saydı ve hepsi ileriye giden yolu kapattı.

Aşkın İçgörü'yü etkinleştirdi.

Vampir Baronu (Elit): Seviye 25

Sağlık: 3.000/3.000

Onlar aslında Vampir Baronlarıydı! Nie Yan aniden belirli bir bilgiyi hatırladığında soğuk bir nefes aldı. Vampir Baronları, başa çıkılması en zor Seviye 20-30 Elitlerdi. Sağlıkları o kadar yüksek değildi ama inanılmaz derecede hızlıydılar ve yüksek hasara sahiptiler. Aynı zamanda saldırılarıyla sağlığı da çekebiliyorlardı, bu da onları çok zorlu rakipler haline getiriyordu. Seviye 27 iken bile başka bir haritada bu canavarlardan birinin kurbanı olmuştu.

Rebirth of the Thief Who Roamed the WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin