“Nasıl o olabilir…?” Nie Yan kendi kendine mırıldandı. Muhteşem Bladelight ile hiçbir ilişkisi olmamasına rağmen, geçmiş yaşamında oldukça etkili olduğu için bu ismi yine de tanıyordu.
Bladelight, oyundaki ilk üç Dövüşçü arasında yer aldığı için etkileyici bir üne sahipti. Bununla birlikte, kendisi ve iki rakibi arasındaki küçük fark nedeniyle sıralamalar, güçlerinin yetersiz bir göstergesiydi. Bu, başkalarının kimin gerçekten üstün olduğunu belirlemesini neredeyse imkansız hale getirdi; bu nedenle, mutlak en güçlü olmasa da, Bladelight hala Nie Yan'ın duyduğu bir ünlüydü.
Şimdi Nie Yan bunu düşündüğüne göre, Muhteşem Bladelight ile ilgili bir hikaye olduğunu hatırlıyor gibiydi. Hei Zhuo (Siyah Harika) adlı bir Elementalist olan arkadaşlarından biri hakkındaydı. Birlikte Engelsiz adlı bir lonca kuran ikili, en yakın arkadaşlar olarak görülüyordu. Ancak Bladelight, Engelsiz'i yönetmeyi pek umursamadı, bu nedenle lonca üzerindeki tam yetki sonunda Hei Zhuo'ya geçti. Daha sonra Bladelight, kız arkadaşının Hei Zhuo ile bir ilişkisi olduğunu öğrendi ve tabii ki bunun olduğuna dair hiçbir fikri yoktu. Gururlu ve kibirli bir insandı, bu kadar aşağılanmaya nasıl dayanabilirdi? Misilleme olarak birçok kardeşini uzaklaştırdı ve loncadan ayrıldı. O andan itibaren Engelsiz, uzlaşmaz farklılıklarla iki gruba ayrıldı. Sonrasında ne olduğuna gelince... Bladelight bir tür kahraman olarak kabul edilebilirdi; verdiği sözleri tutar, sadakate değer verirdi ve diğer oyuncular arasında büyük saygı görürdü. Dahası, kimse onun oyundaki en iyi üç Dövüşçüden biri olduğuna itiraz etmedi. Bu nedenle, Bladelight olmadan Engelsiz sürekli bir düşüşe geçti ve sonunda ikinci sınıf bir loncaya dönüştü.
Bladelight, üç Aslan'a direnirken, omurgasından aşağı soğuk bir ürperti hissetti ve kalbinde tuhaf bir duygu yükseldi. Dövüşürken sürekli olarak geri çekildi, ara sıra etrafına bakmak için arkasına baktı, ancak boşluktan başka bir şey görmedi.
Ancak içgüdüleri ona asla ihanet etmezdi. Bu tuhaf hissin bir Hırsızın bakışından geldiğini biliyordu.
Farkındalıkta altı puan olmasına rağmen, hala karşı tarafın konumunu tespit edemiyordu. Bu sıradan bir Hırsız değil!
"Kardeş, madem buradasın, neden kendini göstermiyorsun? Benim adım Muhteşem Bladelight. Saldırmaya karar verdiyseniz, her halükarda işim bittiği için mücadele etmeye kalkışmayacağım. Ancak, beni kurtarmaya istekliysen, teşekkürlerimi kabul edeceksin. Ayrıca bu iyiliği hatırlayacağıma dair adıma yemin bile edebilirim.” Bladelight net bir tonda konuştu. Aynı anda geride kalan Aslan, sakat durumundan kurtularak iki arkadaşına katıldı. Üçü de öne atıldı ve saldırılarını yoğunlaştırdı.
Hıh? Beni fark edebileceğini düşünmemiştim. Nie Yan kısa bir süre düşündü. Bladelight'ı öldürürse yalnızca tek bir ekipman parçası elde edebilirdi. Edindiği ekipman mesleği için değildi ve değerine çok değer verdiği bir şey değildi. Buna karşılık, birinci sınıf bir Dövüşçü tarafından iyilik borçlu olmak, tek bir ekipman parçasından çok daha çekiciydi. Dahası, önceki hayatından, Bladelight'ın güvenilir biri olarak tanındığını biliyordu.
Arka plandaki ışıklar ve gölgeler bulanıklaştı, ardından Bladelight'tan yaklaşık üç metre ötede beliren bir figür geldi. Nie Yan ortaya çıktı! Vücudunu indirdi ve hızlı bir şekilde Aslanlardan birine süpürücü bir tekme ile vurdu.
Sarsıcı Vuruş!
Hançerlerinin bıçağı soğuk bir parıltıyla parladı. Üç Aslan arasında Sarsıcı Vuruş ile vurduğu kişinin sağlığı düşüktü. Nie Yan, önceki saldırısını Suikast ve ardından Hayati Vuruş ile zincirledi ve Aslan'ı anında öldürdü, bunun üzerine hemen geri çekildi ve bir tatar yayı çıkardı.「Voş! Voş! Voş!」Tatar yayından üç ok fırladı ve havayı deldi.「Koy! Koy!
Koy!」
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of the Thief Who Roamed the World
Acciónİngilizce'den Çeviri Yazar: Mad Snail Dünyanın en büyük VRMMO'su olan Mahkumiyet, insanlık için neredeyse ikinci bir dünyaydı. Oyun içinde servetlerini arayan şirketler ve insanlarla gerçek dünya ekonomisine çoktan entegre olmuştu. O oyunda Nie Yan...