Bölüm 5: Hayati Vuruş

86 14 0
                                    


Kasabalar yalnızca en temel binaları içeriyordu: genel mağazalar, düşük seviyeli ekipman dükkanları, kişisel depolar, vb… NPC'lerin bile sayısı seyrekti ve bu NPC'ler görev verenlerdi. Çoğunlukla, bu basit görevler, çeşitli öğeleri toplamak ve toplamak, kürkünü toplamak için bir hayvanı avlamak ve öldürmek, otlar, cevherler toplamak vb. Bu görevleri tamamladıktan sonra kişi ya para ya da deneyim ile ödüllendirilirdi.

Markete vardıktan sonra Nie Yan ileri gitti ve üç Temel Sağlık İksiri aldı. Bir iksir otuzdan fazla sağlığı geri kazandırırdı ve her iksir tek bir bakır olarak fiyatlandırılırdı. Genel mağazalar yalnızca Temel Sağlık İksirleri sunuyordu. Orta veya daha yüksek seviyeli iksirler yalnızca bir Simyacıdan satın alınabilirdi.

Üç iksirini satın aldıktan sonra, Nie Yan'ın cebinde sadece tek bir bakır kalmıştı.

Nie Yan dışarı çıktı ve kasabanın sınırlarının dışına çıktı. Kasabadan ayrıldıktan sonra aceleyle hazine sandığının ortaya çıkma noktasına koştu. Bir canavarla karşılaşırsa, etrafından dolanır ve mesafesini korurdu.

Gittiği yer, Seviye 5 canavar alanıydı. Şu anda, mevcut seviyesiyle tehlike çok yüksekti. Ancak, deneyimi şu anda Seviye 0: %0.00'de olduğundan, ölse bile herhangi bir deneyim kaybetmezdi.

Nie Yan iki Seviye 1 canavar bölgesinden, bir Seviye 3 canavar bölgesinden ve bir Seviye 4 canavar bölgesinden geçti. Dört dakika sonra, Nie Yan nihayet Seviye 5 Yaban Kedilerinin ortaya çıktığı canavar bölgesine varmıştı.

Çevreyi inceledikten sonra sık otlaklar ve insanın beline kadar uzanan gür otları gördü. Sık otlaklarda uzak bir alana baktığında, bitki örtüsünün üzerinde yükselen uzun bir söğüt gördü. Mera içinde kendi alanını işgal ettiği için özellikle yüce ve görkemli görünüyordu.

Gümüş hazine sandığı bu yerden çok uzakta değildi. O yaklaştıkça Nie Yan'ın kalbi gerginlikle sıkışmaya başladı.

Şu anki seviyesinde, bu bölgedeki Seviye 5 Yaban Kedileri, Nie Yan'ın başa çıkabileceği canavarlar değildi.

Ara sıra bölgeden bir veya iki Yaban Kedisi geçerdi ve Nie Yan aceleyle kendini gizlerdi.

Hırsızlar, kendilerini Pelerin yeteneklerini artıran pasif bir meslek becerisine sahipti. Bir kez saklandıklarında, diğer yaşam formlarının onları tespit etmesi kolay olmayacaktı.

Aynı zamanda Gizlilik becerisini de kullanabiliyordu.

Nie Yan kafasında Gizlilik için seviye farkı formülünü hesaplamaya başladı. Gizliliği kullandıktan sonra, onunla bir Yaban Kedisi arasındaki güvenli mesafe yaklaşık iki metre olmalıdır. Başka bir deyişle, gizlenirken bir Yaban Kedisi'nin iki metre yakınına giderse keşfedilebilirdi. İki ila üç metre arasında, muhtemelen keşfedilebileceği tampon bölge vardı. Üç metrenin ötesinde, kesinlikle güvenli bir mesafedeydi.

Önceki hayatında Hırsız mesleğini oynayarak on yılı aşkın bir süre geçirmiş olan Nie Yan'ın bu Hırsız becerilerini kullanması uzun zamandır mükemmelliğe ulaşmıştı. Ek olarak, mesafeyi tahmin etmek için görüşünü kullanmak da çok zor değildi.

Aniden, uzaktaki çalılık hareketle titremeye ve karışmaya başladı. Nie Yan'ın ten rengi, Gizlilik'i etkinleştirerek hızla saklanmaya başladığında hızla değişti.

Çalılıkların arasından Alman Çoban Köpeği büyüklüğünde bir Yaban Kedisi fırladı. Keskin gözleri çevreyi taradı ama garip bir şey keşfetmedi. İleride uzanan açık alandan geçerken başka bir çimenlik alana girdi ve gözden kayboldu.

Nie Yan, ancak Yaban Kedisi'nin çok uzaklara gittiğinden emin olduğunda ilerlemeye devam etmeye cesaret etti.

Söğüdün çevresinde on metrelik bir yarıçapta bir açık alan vardı. Söğüt ağacının dibinde gümüşi beyaz bir sandık sessizce yatıyordu. Yakın bölgede serbestçe dolaşan altı ila yedi Yaban Kedisi vardı.

Rebirth of the Thief Who Roamed the WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin