Bölüm 60: Muhteşem Bladelight

39 12 0
                                    

Nie Yan, Aslan Kral'ın herhangi bir menzilli saldırısı olmadığından emin olduktan sonra bu konumu özellikle seçti. Gato, bu uçurumun dibinde ikamet eden patrondu ve Nie Yan, kendisi gibi en az on canavar daha olduğunu hatırladı. Ancak Gato, yalnızca fiziksel saldırıları bildiği için başa çıkması en kolay kişi oldu. Doğal olarak, Nie Yan diğerlerinin önüne geçmeyi seçecekti.

Aslan Kral pençelerini Nie Yan'a geçirmek için her yolu denedi. Ancak zaman geçtikçe sağlığı yüzde yirminin altına düştü ve çılgına döndü. Güçlü ve kaslı vücudu zayıflamış olsa da aniden enerjiyle doldu ve boyun eğmez bir şekilde Nie Yan'a saldırdı. Ancak, ne kadar uğraşırsa uğraşsın, sonunda tüm çabaları boşunaydı.

Daha yarım saat bile geçmeden sağlık barı boşaldı. Aslan Kral başını göğe kaldırdı ve küskün bir şekilde kükredi, kaderine boyun eğmeye isteksizdi, sonra yeryüzüne çöktü.

Gelecekte birçok oyuncunun uğruna savaşacağı patron Aslan Kral Gato'nun hayatı da böyle son bulmuştu. Nie Yan, yontarak öldürme sürecinde tek bir damla bile sağlık kaybetmemişti.

「Ding!」Açık bir melodi havada çınladı. Kendisini seviye olarak aşan bir canavarı öldürdüğü için yüzde sekiz yüz bonus deneyim kazandı. 5. Seviyeye ulaştıktan sonra deneyim çubuğu dolmaya devam etti ve yalnızca yüzde otuz altıya ulaştığında durdu.

Aslan Kral iki parça ekipman düşürmüştü. Her iki eşya da yerde, Gato'nun cesedinin yanında parıldayarak yatıyordu.

Ekipman düştü! Nie Yan'ın içinde heyecan yükseldi; ancak yine de aşağı inemedi.

Gato'nun cesedinden pek de uzak olmayan bir bölgede hâlâ dolaşan on kadar Aslan görebiliyordu. Düşen eşyaları güvenli bir şekilde almak için önce onları temizlemesi gerekiyordu. Böylece, her Aslan vurularak öldürülene kadar tatar yayını ateşlemeye devam etti.

Diğer oyunların aksine, düşen eşyalar belirli bir süre sonra asla kaybolmaz. Oyun gerçek hayata benziyordu, çünkü yere atılan eşyalar asla havadan kaybolmaz. Oyuncuların ihtiyaç duymadığı veya satamadığı öğeler ise, değerlerinin bir kısmını geri kazanmak için Geri Dönüşümcü tarafından ham maddelere ayrılabilir.

Bölgede hiç canavar kalmadığını gören Nie Yan, ağı serbest bıraktı ve yere düştü. Yirmi metre düştükten sonra sadece altmış sağlık kaybetti. Bu tür bir yükseklik onu düşme hasarıyla öldürmek için yeterli değildi.

Nie Yan, Aslan Kral'ın yanına gitti ve düşen iki parça ekipmanı topladı. Her iki öğe de değerlendirilmediği için özelliklerini Aşkın İçgörü ile açıkladı.

Kara Kan Pelerini (Altın)

Seviye Gereksinimi: 5

Özellikler: Savunma 19–21, Direnç +5, Hareket Hızı +6

Ağırlık: 2 pound

Kullanıcı Kısıtlaması: Hırsız; tüm gruplar tarafından donatılabilir.

Aslan Kralın Kalkanı (Altın)

Seviye Gereksinimi: 5

Özellikler: Savunma 39–51, Blok Şansı +%12, Dayanıklılık +5, Büyü Direnci +7

Ağırlık: 10 pound

Kullanıcı Kısıtlaması: Dövüşçü, Paladin; tüm gruplar tarafından donatılabilir.

Nie Yan, Aslan Kralın Kalkanının da düşmesini beklemese de, Karakan setinden bir ekipmanın düştüğünü görünce oldukça tatmin oldu. Değeri, Karakan Pelerini'nden çok daha yüksekti! Bir noktayı açıklamak gerekirse, onu pazara getirse kesinlikle yirmi gümüşten aşağı satmaz. En iyi senaryoda, onu birkaç parça Hırsız ekipmanıyla değiştirebilirdi.

Rebirth of the Thief Who Roamed the WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin