Bölüm 145: Patlayıcı Tesviye

47 7 0
                                    

Bazen, Seviye Farkını Yoksay ile, Tang Yao'nun büyüleri 100'den fazla hasar veriyordu, ancak genellikle 10'u geçmiyorlardı. O zaman bile, DBH'si (dakika başına hasar) hala oldukça önemliydi çünkü vuruş başına düşük hasarı, ürettiği çok sayıda büyü ile telafi ediliyordu.

Lord-sınıfı Pullu Kurbağa'nın sağlığı sabit bir hızda düştü. Çok fazla olmasa da, Nie Yan ve Tang Yao'ya nihai bir son görme umudu veriyordu.

Bu, 30. Seviye bir Lord'du!

Bir Elit ile karşılaştırılamaz!

Geçmiş yaşamında, bir oyuncu vahşi doğada Lord-sınıfı bir canavarla karşılaştığında hemen loncasına haber verirdi. Daha sonra yüzlerce üye, bununla başa çıkmak için seferber edilirdi çünkü Lordlar genellikle birçok büyük lonca savaşının kıvılcımlarıydı. Lordlar genellikle öldükten sonra Koyu Altın dereceli ekipman düşürürdü. Ancak, eğer oyuncu şanslıysa, Efsanevi seviye ekipman parçaları düşebilir. Korkunç şansa rağmen, epeyce paraya satılabilecek, en azından Altın dereceli ekipman garantiliydiler.

Şimdi, Tang Yao'nun yoğun büyü yağmuru altında, Lord-sınıfı Pullu Kurbağa'nın sağlığı kademeli olarak düşüyordu. %99.9, %99.8...

Savaş kaplumbağa hızıyla ilerlese de, Tang Yao ve Nie Yan yine de moralleri yüksekti.

Onu başarıyla öldürürlerse, o zaman her şey sadece ikisi arasında paylaştırılacaktı. Ne kadar deneyim alacaklardı?

Şimdilik, Nie Yan bu sorunun cevabını bilemezdi. En iyi döneminde bile, kendisinden çok daha yüksek seviyede olan bir canavarı bırakın, sadece iki kişiyle eşit seviyeli bir Lord-sınıfı canavarı asla öldürmemişti. Ancak şimdi, geçmiş yaşamında asla denemeye cesaret edemeyeceği veya mümkün olduğunu hayal edemeyeceği başarılar elde ediyordu!

"Nie Yan, Lord-sınıfı bir canavarın ne kadar deneyim kazandıracağını biliyor musun? Bu adam çok sağlam. Bir Elit'in on katından fazla sağlığı var," diye sordu Tang Yao, heyecandan beyni titriyordu. Bunu hayal edemiyordu.

Bir, iki, hatta belki daha fazla seviye atlar mıydı?

“Muhtemelen iki veya üç seviye yukarı çıkacaksın. Saldırmaya odaklan. Yavaşlarsan, sağlığı düzelmeye başlayacak," diye yanıtladı Nie Yan. Neyse ki Tang Yao'nun büyü gücü yeterince yüksekti. Seviye Farkını Yoksay'ı eklediğinde verdiği hasar oldukça etkileyiciydi. Başka bir Büyücü olsaydı, muhtemelen bu Lord-sınıfı Pullu Kurbağa'nın sağlığında bir çizik bile bırakamazlardı.

"Merak etme. Hasar çıkışım durmayacak.”

Öncekiyle karşılaştırıldığında, Tang Yao dikkate değer bir gelişme göstermişti. Bunun gibi nispeten akılsız bir göreve gelince, kesinlikle hata yapmazdı.

Bir dahaki sefere biraz Sihirli Güç İksiri hazırlamalıyım, diye düşündü Nie Yan. Tang Yao'nun Sihir Gücü artırılırsa, canavar avlamak çok daha hızlı geçerdi. Ancak, nispeten pahalıydılar. Sihir Gücü +20 olan bir grup iksir, şişe başına en az 3 gümüşe satılırdı. Etkileri daha güçlü olsaydı, daha da yüksek bir fiyat getirirlerdi. Ancak onun için mesele para değildi. Bu noktada, nadir oldukları ve bu nedenle pazardan elde edilmeleri zor olduğu gerçeğiydi.

Düşünürken, Lord-sınıfı Pullu Kurbağa'nın hareketlerini dikkatle izlemeye devam etti. Tang Yao'nun daha yüksek bir yerden büyü yapması sayesinde, şu anda saldırıların nereden geldiğine dair hiçbir fikri olmayan bir kafa karışıklığı içindeydi ve saldırganı tespit etme umuduyla körü körüne hareket etmekten başka çaresi yoktu. Arbaletle Tang Yao'dan daha yüksek bir saldırı menziline sahipti, neredeyse 40 metre uzaktan ateş edebiliyordu, bu nedenle, Tang Yao'nun kullanım menzilinin dışına çıkarsa veya Tang Yao'nun konumuna çok yaklaşırsa, hemen güvenli bir mesafeden ateş edebilir ve onu geri çekebilirdi. Yaylı okları düz bir yerden atılmıştı, bu yüzden Pullu Kurbağa her zaman ateş ettiği yöne doğru hareket ederdi. Ancak, herhangi bir takip çekimi olmadığı için, birkaç adım ilerledikten sonra sonunda araştırmayı durduracaktı. Sonuç olarak, Pullu Kurbağa hiçbir zaman çok uzağa ya da çok yakına gidemedi.

Rebirth of the Thief Who Roamed the WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin