Yukarı çıkıp bu dolandırıcıyı ifşa edip etmeyeceği üzerinde düşünmeye değer bir ikilemdi. Nie Yan bunu sadece duygu ve dürtülere güvenerek çözemezdi, bunun yerine akıl ve mantıkla analiz etmesi gerekiyordu. Bu arayışın tasarımcısının niyeti neydi?Düşünürken tesadüfen kendi karakter bilgilerine göz attı ve yeni bir durum etkisi fark etti: Yönetici Kallan'ın Yönlendirmesi.
Yönetici Kallan'ın Yönlendirmesi: Hilderlocke'daki Etkiyi 30 puan artırır. Süre: 30 dakika.
Bunu görünce hemen karar verdi.
Yönetici Kallan'ın Yönlendirmesinin aktif olduğu otuz dakika boyunca, Hilderlocke'daki Etkisi şaşırtıcı bir şekilde otuz yedi puana ulaşacaktı, bu da bu sıradan soylularla başa çıkmak için fazlasıyla yeterliydi.
Bu gizli görevi başarıyla tetikler ve tamamlarsam, makul bir ödül alabilirim. Öte yandan… başarısız olursam, surları otuz dakika içinde terk ettiğim sürece yine de sorunsuz çıkabilirim.
Planını belirledikten sonra Krusch'a doğru yürümeye başladı.
Odadaki tüm soylulara Krusch'un onları dolandırdığını ilan ederse, aceleci bir aptal olurdu. Bu kibirli soylular ona inanmak yerine muhtemelen onu öldüresiye sıkıştırırlardı. O gerçek bir insandı, önceden programlanmış davranış kalıplarına sahip bir NPC değil. Böylesine önemli bir noktada başarısız olması onun için utanç verici olurdu.
“Selamlar Usta Demirci Krusch, buraya Yönetici Kallan tarafından yönlendirildim. Sana selamlarını gönderiyor.” dedi Nie Yan, Krusch'a yaklaşırken.
Yönetici Kallan'ın adını duyduktan sonra kalabalığın arasından fısıltılar duyuldu. Soyluların hiçbiri, böylesine arkası olan birinin önünde küstahlık etmeye cesaret edemezdi. Yöneticiler, bir şehrin finans ve vergilerinden, hükümet ve ordudan, yasa ve düzenden vb. sorumlu olan hükümetin önemli ileri gelenleriydi. Kendi şehirlerinde mutlak otoriteye sahiptiler. En azından soylular arasında bir dük olurlardı. Yine de şu anda mevcut olan soyluların en yüksekleri kontlardan başka bir şey değildi.
Nie Yan'ın öne çıktığını gören tüm soylular sessizce bir adım geri çekildi.
Krusch'un dar gözleri parlayarak kalabalığın üzerinde gezinirken gururlu bir ifade sergiledi.
“Lütfen Yönetici Kallan'a saygılarımı iletin ve ilgisi ve nezaketi için kendisine teşekkür edin. Hocam siz de şansınızı denemek ister misiniz? Burada yirmi özdeş eşya var ama bunlardan sadece biri gerçek Acass'ın Işıltılı Mücevheri. Gerçek olanı seçersen, bu efsanevi eşya senin olacak," dedi Krusch gülümseyerek.
Nie Yan masadaki taşlara baktı. Aynı kalıptan çıkmış gibi birbirlerine tıpatıp benziyorlardı. Gerçekten göz kamaştırıcı ve seyretmesi çok güzeldi.
Nie Yan, "Bir ustanın işçiliği gerçekten diğerlerinin üzerinde bir kesimdir," diye övdü.
Krusch kibirli bir ifade göstermeden önce hafifçe gülümsedi. Sahte ürünlerinin kalitesinden oldukça memnun görünüyordu.
"Bu sahte ürünler gerçekten gerçeğine benziyor ama yine de bazı kusurları olduğunu söyleyebilirim. Tıpkı bir değerli taşın yanına bir parça buz konduğunda olduğu gibi, her ikisi de benzer şekilde göz kamaştırıyor olsa da, buz küpü güneş ışığı altında eriyecek ve değerli taş eskisi gibi göz kamaştırıcı olmaya devam edecek." Nie Yan düşünceli bir şekilde konuştu. Yavaş yavaş Krusch'u tuzağına çekmeyi planlıyordu. NPC'ler yalnızca oyun geliştiricileri tarafından yaratılan yapay zekaydı, dolayısıyla belirli davranışları, konuşma tarzları vb. vardı. Oyuncu işleri ağırdan aldığı sürece, kusurlarını keşfetmek oldukça kolay olacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of the Thief Who Roamed the World
Açãoİngilizce'den Çeviri Yazar: Mad Snail Dünyanın en büyük VRMMO'su olan Mahkumiyet, insanlık için neredeyse ikinci bir dünyaydı. Oyun içinde servetlerini arayan şirketler ve insanlarla gerçek dünya ekonomisine çoktan entegre olmuştu. O oyunda Nie Yan...