Nie Yan ve diğerleri bataklığı kesip güneye doğru ilerleyen patikada yürüdüler. Alacakaranlık çökerken etraflarındaki manzara yavaş yavaş karardı. Zindana giderken çok az oyuncuyla karşılaştılar, yolculuğun çoğu olaysız ve hatta biraz kasvetli geçti.
Birkaç dakika sonra Nie Yan ve arkadaşları yolun ortasındaki bir kontrol noktasına geldiler. Hemen ileride, yolun her iki tarafına birer tane dikilmiş iki gözetleme kulesi vardı ve her birinde tatar yayı taşıyan bir NPC muhafızı bulunuyordu.
"Bu noktanın ötesinde Kral Mantikor'un bölgesi var. Burası yasak bölge, bu yüzden lütfen geri dönün" diye seslendi Gardiyanlardan biri.
"Bizler Agmota'ya gitmek isteyen maceracılarız. Başkan Monda'nın zehrini tedavi etmek için Kral Mantikor'u öldürmeye ve gözünü almaya çalışıyoruz." Nie Yan, görevi ilerletmek için standart olan bir ses tonuyla cevapladı.
“Demek öyleydi… Cesur maceralar, Kral Mantikor tehlikeli ve aşağılık bir yaratık. Felci iyileştirebilecek şeyler getirmenizi tavsiye ederim, ”diye uyardı gardiyan. "Belediye başkanının hayatı tehlikede, bu yüzden umarım görevin başarıyla sonuçlanır!" İki gardiyan, Nie Yan ve ekibin geri kalanının geçmesine izin verdi.
Gözetleme kulelerinin yanından geçer geçmez, tüm ekip mahzenin içine nakledildi.
Varışta, havaya serbestçe nüfuz ederken yoğun bir kan ve çürüme kokusu burunlarına saldırdı. Çok sayıda ceset bataklığa dağıldı; bazıları tazeydi, diğerleri ise tamamen çürümüş ve geride sadece iskelet kalıntıları bırakmıştı. Sıcaklık hızla düştü ve atmosferi soğuğa ve kasvete çevirdi. Zindanın içindeki ortamın dışarıdan fark edilir derecede farklı olduğunu söylemek yeterli.
Bu uzun bataklık boyunca her yerde ölüm belirtileri görülebiliyordu.
Nie Yan ve ekibin önünde küçük bir in vardı. Mantikorlar genellikle sürülerde toplanırdı, bu nedenle yuvalarında genellikle on ila birkaç düzine kişi bulunurdu. Bazıları av avlamakla görevlendirildi ve diğerleri yavruları büyütmek için geride kaldı. Gurupların başında Lider sınıfı bir canavar olan Alfa Mantikor bulunurken, gurubun geri kalanı kadınlardan ve gençlerden oluşuyordu. Mantikorlar, bir aslanın kafasına ve gövdesine ve bir akrebin zehirli kuyruğuna sahip canavarlardı. Kuyruklarının ucundaki iğne tarafından vurulursa, oyuncu zehirlenir ve her saniye belirli bir miktarda sağlık kaybeder. Ayrıca felç geçirme ihtimali de vardı. Bu nedenle, eğer oyuncu Felç Önleyici İksirler getirmezse, zehrin herhangi bir anlamlı etkisi olmadan önce sakatlanarak ölürdü.
Çoğunlukla, takımın Dövüşçüleri felçlerini geçirdikleri anda iyileştirdiklerinden emin oldukları sürece, hiçbir sorun çıkmamalıdır.
"Sence o mağarada kaç tane Mantikor vardır?"
"Ben zaten araştırdım. Sayıları on altı civarında," diye yanıtladı Nie Yan. Zaten grubun önünde olduğu için çevrelerini incelemek için inisiyatif kullanmıştı.
"On altı!? Aman Tanrım!"
"Kolay veya Normal'de çalıştırdığımızda, en fazla beş veya altı kişilik bir grup elde ettik..."
Tüm ekip üyeleri dehşet ifadeleri takındı. Mantikorlar, yüksek sağlıklarıyla, herkesin bildiği gibi başa çıkmak zordu. Bu, normal muadillerinden birkaç kat daha güçlü olan Alfa Mantikor için daha da geçerliydi. Daha düşük zorluklarda bile, beş veya altı Mantikordan oluşan bir grupla karşılaştıklarında genellikle büyük tehlikelerle karşı karşıya kalıyorlardı. Bir an bile dikkatsiz olsalar, ekiplerinin etrafı sarılır ve öldürülürdü.
Yine de o inde on altı tane vardı! Yüzde on stat takviyesi almış olsalar bile, bu kadar çok Mantikorla başa çıkmaları hala imkansızdı.
Nie Yan, gurubu incelemek için Aşkın İçgörü'yü etkinleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of the Thief Who Roamed the World
Acciónİngilizce'den Çeviri Yazar: Mad Snail Dünyanın en büyük VRMMO'su olan Mahkumiyet, insanlık için neredeyse ikinci bir dünyaydı. Oyun içinde servetlerini arayan şirketler ve insanlarla gerçek dünya ekonomisine çoktan entegre olmuştu. O oyunda Nie Yan...