Ağaçlar, çalılıklar veya yapraklarla dolu toprak arasında ara sıra görülen böcek yongaları dışında, atmosfere kasvetli bir havanın nüfuz ettiği ormanda her şey sessizdi. Burada, oyuncu faaliyeti belirtileri neredeyse yoktu ve şimdilik, neredeyse hiç kimse bu bölgeye girmeye cesaret edemediği için bu değişmeyecekti. Nie Yan, geçmiş yaşamında burada seviye atladığında, sık sık ikili ve üçlü grupların çeteleri ezmek için takımlar oluşturduğunu görürdü ve aralarında kırmızı isimlere sahip oyuncuların eksikliği yoktu. Arada bir, bir Elit veya Alt Elit ortaya çıktığında, yakındaki oyuncular çılgınca onun için kavga ederdi, bu da genellikle yeri sayısız cesetle dolduran kaotik çatışmalarla sonuçlanırdı.
Aslında, Mahkumiyet'te seviye atlamak oldukça zor olsa da, bir oyuncu yalnızca seviye atlamaya odaklanırsa, üç yıl içinde Seviye 180'e ulaşabilirken, daha hızlı olanlar Seviye 200'e bile ulaşabilir. PvP yapmak, yeni zindanlar keşfetmek, kendi seviyelerinin üzerindeki patronlarla karşılaşmak, kaleleri kuşatmak vb. Ölmek, kahvaltı yapmaktan farksızdı. Bu nedenle, seviyede herhangi bir net ilerleme sağlamak oldukça zorlayıcıydı. Ancak onların gerçek uzmanlara dönüşmelerine izin veren tam da bu sayısız başarısızlıktı. Oyunun sonraki aşamalarında, iyi ekipmana sahip, ancak buna uygun beceriye sahip olmayan yüksek seviyeli bir oyuncunun, daha düşük seviyeli ancak daha yetenekli bir rakibe kolayca yenilmesi oldukça yaygındı.
Geniş ormanlık alanları geçtikten sonra, Nie Yan ve takımı nihayet uzaktan, Pullu Kurbağaların yumurtladığı derinliklere geldiklerini gösteren vıraklama sesleri duydular.
"Şu anda manan ne? Ayrıca, kaç tane iksir getirdin?” Nie Yan, Tang Yao'ya döndü ve sordu. Esrarlı Peri olmadan, dövüşün ortasında mananın tükenmesi ciddi bir endişe haline geldi.
Tang Yao, "Güneş'in getirdiği birkaç tane dahil, bende 30 Mana Yenileme İksiri ve 10 Temel Mana İksiri var," diye yanıtladı. İlk bakışta biraz fazla gibi görünse de bir Elit ile karşılaşsalar bu yeterli olmaktan uzak olurdu. Mana İksirleri, bekleme süreleri belirlemişti, bu yüzden onları sürekli olarak tepesine dikemezdi. Bir Elit ile dövüşürken manasını geri kazanmak için bir an bile durması gerekseydi, mobbing hızı önemli ölçüde yavaşlardı.
Aniden bir çözüm düşünen Nie Yan, Yao Yao'ya döndü ve "Mana Transferini öğrendin mi?" diye sordu. Büyücünün kendi manasının bir kısmını bir hedefe aktarmasına izin veren bir Kutsal Büyücü büyüsüydü. Ne yazık ki, yaklaşık %50-%60'lık bir aktarım oranıyla oldukça verimsiz olduğu ortaya çıktı.
"Evet, öğrendim." Yao Yao başını salladı. Ekibiyle sık sık zindan yöneten bir Kutsal Büyücü olarak, Mana Transferi vazgeçilmez bir büyüydü. Durum gerektirdiğinde, manasının bir kısmını bir Rahibe devretmeye hazır olması gerekiyordu. Kutsal Büyücüler, bir takımda Elementalistleri ve Esrarlı Büyücüleri bile geride bırakarak en yüksek ham hasara sahip olsalar da, saldırmayı bıraktıklarında mobbing yavaşlar ve herkesin hayatta kalması karşılığında hasarı azaltmak genellikle buna değer.
"Güzel, bu işleri çok daha kolay hale getiriyor. Daha sonra, Genç Serçe Şahin'nin manasının azaldığını gördüğünde, mananın bir kısmını ona aktarabilirsin," dedi Nie Yan. Mana Transfer'in soğuma süresi yaklaşık iki dakikaydı ve kesintiye uğramadan 200 mana transfer edebiliyordu. Eğer durum buysa, artık Tang Yao'nun manasının bitmesi konusunda endişelenmelerine gerek kalmayacaktı. Yao Yao'nun desteği ve mana yenileyici öğelerle, Meteor gibi özellikle mana yoğunluğu yüksek büyüler yapmadığı sürece, tutarlı bir hasar çıkışı sağlamak sorun olmazdı.
"Saldırmak için bana ihtiyacın yok mu?" Yao Yao kafası karışmış bir şekilde sordu.
Nie Yan başını sallayarak cevap verdi, "Hayır, seviyen yeterince yüksek değil, bu yüzden bu Pullu Kurbağalara herhangi bir hasar veremezsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of the Thief Who Roamed the World
Aksiİngilizce'den Çeviri Yazar: Mad Snail Dünyanın en büyük VRMMO'su olan Mahkumiyet, insanlık için neredeyse ikinci bir dünyaydı. Oyun içinde servetlerini arayan şirketler ve insanlarla gerçek dünya ekonomisine çoktan entegre olmuştu. O oyunda Nie Yan...